21 - Že by se něco klubalo?

350 28 0
                                    

Dívala jsem se do Louisových modro-šedých očí.

Tak jo... tak to mě dostalo.

Pohladila jsem ho po tváři a utřela mu slzu. Louis se mi podíval do očí a zvedl hlavu. Díval se mi do očí a já se dívala do těch mích. Aniž bych chtěla sem mu odpustila.

Louis se ke mně přiblížil. Byli sme od sebe kousek. Oba sme měly lehce pootevřené rty. A dívali sme se jeden druhému do očí. Lehce jsem se k němu přiblížila. Louis se ke mně začal pomalounku přibližovat, měl zavřené oči a já ty svoje taky zavřela. Louis mě políbil. (Být to film, tak se kamera vzdaluje a hraje romantická hudba :D) Něžný láskyplný krásný polibek v dešti. Takový, na který čeká Harry.

* *

Louis jí dal snad ten nejvíce citlivý polibek, který od něj mohla dostat. Vnímala ten polibek jako několik polibků, nechtěla se odtrhnout, spíš to nedokázala. On by to neudělal.

Louis se otáhl.

POdívali se jeden druhému do očí a Louis jí pustil.

* Liam *

,,Kde sou?" zeptal jsem se zaraženě.

,,Nevím. Eleanor někam zdrhla a Louis letěl za ní." odpověděl mi Niall.

,,Že by mu dala košem?" prohodil Harry.

,,Harolde sklapni a di si ho vyhonit!" odsekl sem na Harry, který už raději mlčel.

,,Co chceš dělat?" zeptal se mě Zayn.

,,To právě nevím. Nevim co udělat. Můžou bejt kdekoli v Londýně." odpověděl jsem a... fakt sem nelhal, co udělat? Zavolat policii? Sou pryč dost dlouho. Tohle... pohádali se a El zdrhla jako první a Louis za ní. Co se zase proboha stalo?! Kéž bych si s tím dovedl poradit.

* Eleanor *

Louis mě pustil a pomalu ustupoval.

,,Očividně sem to celý zkazil. Je mi to líto Eleanor, dělej co uznáš za vhodné. Je mi jedno jak se teď rozhodneš." řekl nakonec, otočil se a pomalu odcházel. Ruce schoval do kapes džínsů a já tam jen stála a dívala se na něj jak odchází.

Padali na něj kapky deště. Teď sme oba dva něco společného. Něco nás mrzelo, něco co sme řekli a nejde to vrátit zpět. Tohle sme měly společné a... moment vlastně ještě něco sme měly společné. Oba dva sme teď byli sami. Stáli sme sami proti sobě a nebezpečí, novému životu... Sklonila jsem hlavu a podívala se na svůj odraz v kalůži. Vybavila se mi vzpomínka u zrcadla, jak se na mě Louis díval a já ho dobyla.

Podívala jsem se na Louise, který byl už pěkně daleko odemně.

Rozeběhla jsem se za ním.

Vzala jsem to skratkou mezi dvěma uličkama. Když sem se objevila u hlavní silnice, Louis byl kousek předemnou. ROzeběhla jsem se za ním. Předběhla ho, on se zastavil, podíval se na mě dost nechápavě a jako vždy nadzvedl obočí. Dívala jsem mu do těch jeho božských očích. Stoupla si na špičky a políbila.

Louis jenom zavřel oči a jenom tak stál.

Odtáhla jsem se a podívala se mu do očí.

,,Každej dělá chybi." řekla jsem tiše se zrakem upřeným do jeho očích.

,,Každej ale dělá chybi co nejdou vrátit." řekl na to Louis.

,,A každej si jednou uvědomí, že jsou lidi, na kterých jim opravdu záleží a odpustí jim vše. Louisi, každej někdy řekne něco co nikdy říct nechce. Vím to až moc dobře." dívala jsem se mu do očí a přitom si skousla spodní ret.

Louis se na mě díval. Byl bezeslova. Jak krásná chvíle by to pro mě byla před několika dny, ale dnes jsem chtěla, co chtěla, toužila, aby něco řekl. Dívala jsem se mu do očí a jasně mu dala najevo, že jsem mu odpustila.

,,Nevím co říct." řekl tiše.

,,Nemusíš nic říkat." řekla jsem. ,,Stačí, když to vyjádříš."

,,To ale až doma." usmál se a já se na něj zazubila jako malý dítě. Objala jsem ho celá nadšená, ale Louis byl nejspíš mnohem vís šťastný. Přitáhl si mě k sobě a pevně mě objal, takovéhle objetí sem od něj ještě nikdy nedostala, vlastně od nikoho...

Rozeběhli sme se domů. Fakt rozeběhli a přitom sme se ještě škádlili. Louis mě několikrát štípl do zadku a já mu skočila na záda. Kolikrát sme se jen tak zatočili anebo se políbili.

Vyběhli sme až na Tower Bridge nahoru.

* *

Teď momentálně bylo krásně. Nepršelo a byla krásná jasná noc. U London Eye byl ohňostroj a byla to krásná noc. Pouštěli nahlas písničky a všichni si tam tak tančili. Louis s Eleanor začali tančit tango a Eleanor si v tom vyžívala. Louis se na ní díval s úsměvem a po nějaké chvíli na ně ukazovali všechny světla a lidi se na ně dívala. Když končila písnička Louis si k sobě Eleanor přitiskl a byli kousek od polibku. Už to vypadalo, že se políbí před celým Londýnem, když se od něj Eleanor odtrhla a utekla mu. Louis se za ní hned rozeběhl a teď se tam tak trochu hodně začali honit, ale smáli se a u toho škádlili.

Když doběhli k domu tak je obklopili fanynky. Eleanor se jim hned ztratila, ale Louisovi to chvíli trvalo. Eleanor se opřela o dveře a počkala až k ní Louis doběhne.

,,A mám tě." řekl Louis tichým svůdným hláskem.

,,Ou... jistá bych si nebyla." ušklíbla se Eleanor a otevřela dveře. Louis dovnitř jenom klopýtl a Eleanor toho využila a utekla mu nahoru. Cestou nahoru proběhla kolem Liama. Louis samozdřejmně hned za ní. Eleanor vběhla do pokoje a hned zavřela. Vběhla do koupelny a zavřela se tam. Schovala se pod jejich pověšené ručníky za dveřmi. Lousi vběhl do koupelny a Eleanor mus kočila na záda. Louis jí chytil ruce a oba se začali smát.

* Louis *

Začíná mě štvát. Nejdřív mi zdrhne a apk na mě skočí. Jak tohle proboha skončí?

Jakmile mi skočila na záda začali sme se smát a já byl v tuhle chvíli rád, že zrovna ona má hrát mojí holku. Odešel jsem do pokoje a položil jí na postel. Hned sem se k ní otočil a zabránil jí se zvednout. Bojovnice, musel jsem si na ní sednou obkročmo, aby mi nikam neutekla. Sklonil jsem se k ní a byli sme kousek od polibku.

,,Teď seš moje." pošeptal jsem jí.

,,Sorry, ale já nikomu nepatřim." podotkla s úšklebkem.

,,To je minulost, teď seš moje." ušklíbl jsem se n aní a dali sme si hluboký polibek. Jakmile sem se otáhl tak pomalu otevřela oči a podívala se na mě. Přetočila nás a teď seděla ona na mě.

Byla nejspíš hodně zkušená, protože se na mě zavrtěla a já jí hned polechtal. Ona sebou cukla a usmála se. Sklonila se ke mně a začala mě líbat. Hned sem přistoupil na její techniku a převalil nás.

* Eleanor *

Ráno jsem se probudila v Louisovém objetí. Bylo mi teplo a měla sem na sobě jenom spodní prádlo. Co se vlastně stalo? To je fuk, ať se stalo cokoli je mi to jedno. Byl to hezkej večer. A jestli sme spolu spali je mi fuk. Kluci nás museli slyšet, ale to mi starost ani tak nedělalo jako spíš to, že nevím co k němu cítím.

Že by se přecejenom láska k němu ve pomalu vyklubala? Ne! To je hloupost! Byl to Ten Šašek, né nikdy! Ale ráda ho můžu mít. Láska je celkem mocná, ale nevěřim, že bych se zamilovala. Zrovna já. Ale že by opravdu se začali líhnout jiné city k němu?

Trochu klidu tentokrát :) Možná trochu nudná...

Proč toto?! 1.díl {FF-LouisTomlinson}Kde žijí příběhy. Začni objevovat