To si ze mě... CO tady dělá on?!
,,Ano?“ zeptal se Ian a já se zhluboka nadechla a narovnala.
,,Omlouvám se, že jdu pozdě, je provoz větší než kdy jindy.“ zopakovala jsem celou větu co jsem chtěla říct.
,,Pojďte a posaďte se.“ vybídl mě Ian.
Došla jsem k volné židli u jeho stolu a posadila se na ni.
Podívala jsem se na muže co seděl vedle mě. Fajn! Nesnášim ho! Debil! Idiot! Šašek! Vypadnem odtud! Řvalo moje vnitřní já. Já se na něj dívala trochu překvapeně.
,,Eleanor Stylberg-ová.“ řekl Ian mé jméno a já se na něj podívala. ,,Tohle je Louis Williem Tomlinson.“
,,Ano všimla jsem si.“ řekla jsem zřetelně nahlas. Ian se na mě podívala.
,,Rád tě poznávám.“ řekl Louis.
,,Taky mě těší...“ podívala jsem se na něj a podali sme si ruce. Nesahej na nás ty Idiote! Netěší mě! Je to utrpení!
,,Eleanor. Vaše práce bude...“ Ian se zhluboka nadechl a mě to už začala štvát. Takové napínání kvůli ničemu.
,,Můžete to prosím už říct? Mám toho dneska ještě hodně.“ řekla jsem bezestrachu a LOuis se na mě podíval s těma svýma modrýma očima. Ian se k nám otočil a podíval se na mě.
,,Dobře.“ řekl a přitom se díval na mě. ,,Budete pracovat s One Direction.“ řekl.
No skvělý! No skvělý!
,,O co přesně de?“ zeptala jsem se.
,,Začneš...“ řekl Louis, ale já se na něj ani nepodívala.
,,Nejdřív začnete jako jejich osobní asistentka.“ odpověděl Ian.
,,Jistě.“ řekla jsem pochybačně. Takže si užijete svoje!
,,Potom...“ jakmile to řekl a já se na něj zaraženě podívala. ,,Potom vám budeme dávat pokyny co máte dělat...“
,,Počkat...“ skočila jsem mu do řeči a on i s Louisem se na ně podívali. ,,Co přesně dělat?“
,,To co asistentky.“ odpověděl Ian.
,,Řekl jste, že pak budu dělat co vy budete chtít...“ řekla jsem dost přesvědčeně. ,,A mě by zajímalo, co to je.“
,,To se ještě neví... uvídí se podle názorů fanynek.“ odpověděl Ian.
,,Ale?“ řekla jsem přesvědčeně.
,,Ale, co vám můžu slíbit je...“ pokračoval Ian a já byla docela napnutá.
,,Že?“
,,Že to bude buť s panem Tomlinsonem nebo panem Stylesem.“ dořekl Ian a úskostlivě polkla.
,,Nebude nic hroznýho.“ řekl Louis a já se na něj letmo podívala.
,,Pane Somerhaldere nejde z toho nějak vycouvat?“ zeptala jsem se docela s obavami v hlase.
,,Proč? Nevyhovuje vám to?“ zeptal se Louis.
,,Jde-li o práci, o které nevim nic, tak ano.“ odpověděla jsem zřetelně.
,,Proč nás nemáš ráda?“ zeptal se Louis.
,,Můžete odpovědět prosíM?“ zteptala jsem se Iana.
,,A ty mi odpovědět můžeš?“ zeptal se Louis a já se na něj beznadějně podívala.
,,Každej má svý důvody proč někoho má i nemá rád.“ odpověděla jsem mu a doufala, že mi dá.
ČTEŠ
Proč toto?! 1.díl {FF-LouisTomlinson}
FanficEleanor byla obyčejná a normální holka, dokud nepotkala jeho. Dokud spolu nemuseli trávit čas, předstírat společně a chodit spolu na veřejnost. Z přátelství se to trochu pokazilo a nepokazilo se jen přátelství.. 1.díl Trilogie! Proč toto?! {FF-Loui...