„Eleanor!!!“
Ospale jsem podívala na hodiny. Bylo třičtvrtě na sedm.
Zamumla jsem a zavřela oči.
,,Tak Eleanor!!“
,,Co?!“ zařvala jsem a zívla si.
,,Za hodinu a půl máš ten pohovor o práci!“ ozvala se mamka z dola z kuchyně.
Já si sedla, protáhla si záda a zívla. Přitom jsem spadla na záda.
,,Pokud nevylezeš z tý postele, dojdu tam a poleju tě studenou vodou!“ ozvala se znovu mamka. No jo furt... už vstávám.
,,Dej mi minutku, než se obléknu.“ křikla jsem.
,,Pohni! Musíš se najíst a ještě se musíš připravit! Nezapomeň, že máš ten pohovor a já chci abys uspěla!!!“
,,Jasně, neboj...“ křikla jsem ještě a vylezla z postele. Šla jsem do koupelny, samozdřejmně jenom v čistých kalhotkách a sportovní podprsence. Na noc jsem měla vždy šedé spodní prádlo. Vešla jsem do koupelny a dala jsem si studenou sprchu, abych se probrala a povedlo se. Jakmile na mě dopadl proud studené vody,, byla jsem už živá a ready na dnešní nudný den.
Vydrbala jsem se voňavým mídlem a umyla si vlasy. Vylezla jsem, hodila jsem na sebe černé spodní prádlo, které jsem měla připravé od včera v koupelně, sáhla po hřebenu a začala si rozčesávat vlasy. Po ránu mám vždy strašné háro, takže sem měla vlasy pořádně zacuchané, ale nakonec se mi je povedlo rozčesat. Sáhla jsem po fenu a začala si je fenovat. Měla jsem je už skoro suchý, když na mě už volal táta co tam nahoře vyvádím. Vykašlala jsem se na úplně suché vlasy a sáhla jsem po hřebenu.
Vyšla jsem z koupelny, sáhla po delším průsvitném tričku, hodila ho na sebe a šla jsem dolů se nasnídat. U stolu už seděl táta a jako vždy si četl noviny. Máma pobíhala u plotny a dělala mi snídani. Malý George už seděl u stolu a ládoval se čokoládovými cerealiemi.
,,No konečně...“ řekla máma, když mě zmerčila.
,,Dobré ráno.“ řekla jsem a protáhla se. Ještě jsem si prohrábla vlasy a sedla si na svoje místo u stolu hned vedle George. Máma předemě postavila talíř s dvěma tousty a sklenicí jabléčného džusu.
,,Valentino! Kde vězíš?!“ zařvala na mladší sestru, která se už drala po schodech dolů. Vešla do kuchyně pěkn oblečená. Černé kraťasy pod zadek, černé spodní prádlo jí bylo vidět, bilé průsvitné tílko a na tom černo-bílou košili, kde převládala černá parva. Na nohou už měla svoje converse boty. Černé s bílíma tkaničkama. Sedla si vedle mě a pozdravila, my jí to všichni hned opěovali.
,,Díky mami.“ řekla jsem a pustila se do snídaně.
,,Není zač, ale příště si dej budík na půl!“ řekla máma a dala před Valentinu stejnou snídani jako předemě až na to, že jí dala kravský mlíko.
Všichni jsme se pustili do jídla a konverzace u stolu dnes nebyla, což mi bylo podezřelé, ale když sem se zeptala co se děje, že tu nikdo nemluví máma s tátou se na mě jenom ppodívali a já ztichla a věnovala se jídlu.
Vstala jsem a nádobí dala na linku.
,,Eleanor, pospěš si prosím, nerad bych abys tam přišla pozdě. Navíc nezapomeň, že já nemůžu čekat věčně. Ve čtvrt odjíždím tak sebou hoď.“ řekl táta a podíval se na mě.
,,Neboj.“ uklidnila jsem a šla jsem nahoru do svého pokoje. Jako jediná jsem měla pokoj na půdě, která byla zrekonstruovaná a opravdu to bylo skvělý. Byl tam připravený ještě jeden pokoj pro Valentionu až bude velká.
ČTEŠ
Proč toto?! 1.díl {FF-LouisTomlinson}
FanfictionEleanor byla obyčejná a normální holka, dokud nepotkala jeho. Dokud spolu nemuseli trávit čas, předstírat společně a chodit spolu na veřejnost. Z přátelství se to trochu pokazilo a nepokazilo se jen přátelství.. 1.díl Trilogie! Proč toto?! {FF-Loui...