"Selen bunlar ne böyle !?""Anne uyuyorum ya ! "
"Kızım bir baksan diyorum !"
"Ne var ?"
"Ben senin odanı daha dün temizlemedim mi ? ne bu hâl ?
Cezalısın ben işe gidince odanı bal dök yala yapacaksın.Ayrıca kapının eşiğinden adımını atmayacaksın .şimdi kalk dilek ablana yardım et ! Hadi kızım hadi ! ""Tamam annem hemen kalkıyorum."
Annem odamdan çıkar çıkmaz başımı kaldırdığım yastığa tekrar kafamı gömdüm.Zaten annem birazdan çıkacaktı.haftada beş gün özel ders verirdi.bazen de dershanelerde ders veriyor . Babam bir tatil otelinde müdür.bu yüzden onu fazla göremiyorum. Bir yandan yastığa kafamı gömüp diğer yandan düşüncelere daldığım sırada annemin o tiz sesini işittim.
"Selen çabuk ol ! Bak Dilek hanım geldi."
Herşey yetmezmiş gibi birde bana bebek bakıcısı tuttu.zaten kadın diktatör ve aynı zamanda temizlik hastası .Onu bir şekilde kandırıp dışarı çıkmam gerek .Bende çare tükenmez !
Lavaboya doğru yürümeye başlayacakken masamın üzerindeki mektuba benzer bir şey gözüme çarptı. Merak edip içini açtığımda
Seni takip ediyorum bebeğim.sana bir nefes kadar yakınım.
Kavuşmaya az kaldı❤...Bunlar benim için birşey ifade etmiyordu .kimden olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Zaten yeterince canım sıkılıyor .Biraz macera fena olmaz herhalde .
Lavaboda işlerimi hallettikten sonra dolabımı açıp birkaç parça kıyafet çıkardım. Askıyla beraber üzerime tuttuğum kıyafeti bir süre inceleyip giymeye karar verdim.Serinletici bir duş alacaktım ve biraz atıştırıp dilek ablayı kandırdıktan sonra şu mektubun sahibini araştıracaktım.
Vanayı soğuk tarafa çevirdim.Gerçekten yakıcı sıcak vardı .Kıyafetlerimden de kurtulup duş aldım .daha sonra bornozumu alıp odama yöneldim. Sıcacık simit ve omlet kokuları karnımın daha fazla guruldamasına yol açtı. Seçtiğim kıyafeti giyip son kez kendime baktım.
Aklıma takılan bazı şeyler vardı.Mektubun sahibini nasıl bulacaktım ? Daha mektubu saklamadım !? Off acaba atsam mı ? Belkide daha sonra lazım olur .En iyisi şimdilik yastık kılıfının içine saklamak.mektubu sakladım ve Hızlı adımlarla merdivenlerden indim.-Vay! Dilek hanım neler yaptın böyle !
-Afiyet olsun Selen hanımcım.
-Yaa ama lütfen .böyle itam etmeyelim .Sen benim 2.annem gibisin bende senin kızın gibiyim öyle değil mi ?
+Öyle kızım .Annen çıktı baban da bu aralar otelde fazla müşteri oluyormuş yoğunluktan dolayı Çalışanlar izin almış .haliyle babana daha fazla sorumluluk düşüyor .yani –
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∆Psikopat∆ 《1.Kitap》
Teen Fiction"Aşık olmak aptallıktır." dedi sert ve soğuk sesiyle.İfadesizce karşımda oturan şeytan ,beni dipsiz bir çukura sürüklüyordu.Gece gibi gòzlerinin içinde yanıp sönen şeytani ışıltılar kanımı donduracak nitelikteydi.Bakışlarını gözlerime sabitleyince...