Kardeş Dedik,Kalleş Çıktı!

4.5K 167 44
                                    


Π×~|Bölüm:22∆•|×~Π


••••••• Multimedia=Ozan {yeni karakter}•••••••

Kuzey'den×××

Mutfağa su içmeye gittiğimde bir anda değişik bir koku ciğerlerime doldu.Sonra ne olduğunu anlayamadan bilincimi kaybettim.Gòzlerimi açtığımda Cihan'ın arabasındaydım ama kapılar kitliydi.Tenha ve karanlık bir yere parketmişti.

Telefonumu o almıştı .Cebimde yoktu.Üstelik ellerim ve ayaklarım halatla bağlıydı.Ne yapacağımı planlarken,bir anda siyah arabanın farları gózùme çarptı.Kim olduğuna baktığımda Barlas ve adamlarıydı.

Camı levye ile kırıp,kapının kilidini açtılar.Ardından ipleri çòzüp,arabadan indim.Ve Barlas'ın arabasına bindim.Şi!di sağlam bir Plan yapmak için Barlas'ın evine gidiyorduk...

Arabadayken Barlas ile konuştuk.Beni nasıl bulduğunu sorduğumda,Cihan'ın arabasına küçük (bòcek) kameralardan yerleştirmişler ve adamları bilgisayardan izliyormuş. Beni orada gòrùnce de ,adresi bulmakta zorlansalarda etrafı izleyerek,o şekilde gelmişler.

" Barlas,yanlış anlama ama Cihan elinden nasıl kurtuldu?"

" Yeni gelen hizmetliye rüşvet teklif etmiş.Normalde bir odada bağlıydı ama hizmetçi yemek gótùrùrken konuşup,halletmiş.Adamlarım depoyu basmak için gòrevdeyken,ben de televizyondan haberleri izleyip,kafa dinliyordum.O sırada biraz kemdimi halsiz hissetmeye başladım ve Hizmetçiden nane - limon yapmasını istedim.Cihanla plan yaptıkları için içine uyku ilacı atmış.Ben uyurken de-

" Kaçmış." diyerek sózünü tamladığımda Barlas'ın evine gelmiştik...

***

" Kardeş dedik ,kalleş çıktı!" diye bağırdım.

Sinirden odada volta atıyordum.Cihan,pisliği yine Selen'e zarar verecekti.

" Barlas abi,bul bir yolunu gózünü seveyim,yoksa benim elimden kaza çıkacak.Abi filan dinlemeyeceğim sıkıcam kafasına!'

" Sakin ol aslanım.Benim daha iyi bir planım var."

" Neymiş o?"

" Òncelikle..."

***
selen'den...

" Dokunma bana adi herif!"

Elleri bacağımda gezerken sinirle bağırdım.Keşke bekçi sesimi duysa da gelse diye içimden dua ediyordum.

Merdivenlerden gelen ayak sesi ile Cihan,bileğimi tutup yangın merdivenelerine sùrükledi.Elindeki fener loş bir ortam yaratıyordu.Elimi ,hızla çekip,arkaya baktım ama bekçi yoktu .Galiba gitmişti!

Son şansımı da elimden kaçırmıştım ama hala bağırarak sesimi duyurabilirdim.

"İm-" boynumda hissettiğim acıyla sustum.Bıçak tenime temas ediyordu .

" Sus! yoksa buradan cesetin çıkar!"

Merdivenleri geçip,ana yola çıktık.Oradan biraz yùrùyünce çimenlik bir alana gelmiştik.Buradaki ağaçlardan buranın orman olduğunu anlayabiliyordum.

Elinden tekrar kurtulup,kendimi yere bıraktım.Bacaklarımı hissetmiyordum ve çok acıkmıştım.

Cihan ,sertçe bana bakıp,sinirle soludu ve yanıma gelip,dizlerini bükerek çòmeldi.

" Yoruldun mu?"

" Çok." dedim masum bakışlarla.

Derin bir nefes alıp,yerinden kalktı .Beni sìrtına alıp baş aşağı tuttu.Bóyle midem bulansa da en azından yorulmuyordum.

∆Psikopat∆ 《1.Kitap》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin