BEDEL ÖDEME VAKTİ GELDİ...

3.3K 148 77
                                    

Multimedya: Kaya

Kuzey'den...

" Evet memur Bey,yaklaşık 2 gündür kayıp."

"Peki.Biz sizi gelişmelerden haberdar edeceğiz."

Karakoldan çıkar çıkmaz,eve gittim.Beynim sürekli tek bir cümleyi anons ediyordu "ya ona bir şey olursa?" .Belirsizlikten kafayı yemek üzereydim.Eğer onu bulamazlarsa,tüm polisleri öldürmeye kararlıydım.

Eve vardığımda,soğuk suyla duş aldım.Siyah kapşonlumun altına,yeşil eşofmanımı giydim.camın kenarıdaki sandalyeye oturup,boğazımdan geçen soğuk birayla huzur buluyordum.

Gerçi onun soğukluğu bile,içimdeki yangını söndürmeye yetmiyordu...

Bir anda telefonum çaldı.Gelen aramaya baktığımda,yabancı bir numaraydı.

05***

"Bedel ödeme vakti geldi,Senden en kıymetlini alacağım." daha tek kelime edemeden kulaklarım sert bir erkek sesini işitti.

" Kimsin sen?"

" Ecelin."

" Ne?" dediğimde telefonu kapattı.Sinirle yerimden doğrulup,bira bardağını aynaya fırlattım.

Ya onu ,arayan kişi kaçırdıysa?

♠♠♠

Kaya'dan...

" Ya  ver şunu Selen!" dedim kumandayı elinden almaya çalışarak.

Koltuktan kalkïp,kumandayı eliyle yukarı kaldırdığında,hemen yanına geldim.Koşarak,mutfağa doğru gitmeye başladı.Hemen ardından gidip,kapıyı örttüğümde kaçacak yeri kalmamıştı.

" Elime düştün bebek!" dediğimde kumandayı korkarak bana uzattı.

Kafamı olumsuz anlamda iki yana salladım ve kumandayı masaya koydum.Üzerine yavaşça yürümeye başladığımda,mutfak tezgahına yaslandı.

"K-kaya yemek yiyelim mi?"

"Sonra."

" Yha Kaya ,gider misin?"

"Nereye?" dedim onu kendimle tezgah arasında sıkıştırırken.

" Benden uzağa." dediğinde ona yaklaştım.Dudaklarıyla aramda milimler kalmıştı.Öpeceğimi sanıp,gözlerini yumduğunda ters köşe yapıp,tezgahtan bir bardak aldım.Şaşkınca bana baktığında,gülümsedim.

"Ne o,öpeceğimi mi sandın?"

"Ne alakası var?" deyip mutfaktan çıktı.

~~~~~

Selen'den...

" Kimin fotorafını beğendin?" dedim merakla.

"Güzel bir kızın."

"Pislik! Neresi güzel bunun?"

"Sen beni mi kıskanıyorsun bakim?"

"Yoo."

Ding Dong!

"Kapıya bak." dediğinde alayla ona baktım.

"Senin evin,kendin bak." dediğimde oflayarak yerinden doğruldu.

"S-sen?"

♣♣♣

Hilal'den...

" Yav kurban olayım,Kaya abiyi arayalım da bırakalım şu manyağı! "

"Sensin Manyak!" dedim gözlerimi kısarak.

Alo?"

Abi bırakılım mı kızı?

Bırakın.

"Kalk git!"

"Mal mısın be? Bu ormanlık yerde nasıl evi bulacağım?"

"Bulursun sen."

Kolimdaki ve ayaklarımdaki ipleri çözdüklerinde,koşarak oradan uzaklaştım.Bir süre koştuktan sonra dinlenmek için adımlarïmı yavaşlattïğımda sert bir bedene çarptım.

" Bende seni arıyordum küçük fare!"dediğinde bir anda havalandım.

"Bırak beni!"

♣♣♣

Yazar'dan...

Selen,merakla kapïya yöneldi.Yaşlı bir kadın,elinde tepsiyle onlara sıcak bir gülümseme bahşediyordu.Kaya'ya sarılıp,hasret giderdikten sonra henüz yeni fırından çıkmış yemeği bize uzattı.Galiba komşusuydu.Teşekkür edip,onu uğurladığımızda uykusuzluk,bedenime halsizlik etkisi yaratıyordu.Esneyerek,yukarıya çıktığımda, O da arkamdan geldi.

Gözlerimi kapattığımda,belime sarılan kolları ittirdim.

"Amacın ne senin?" dedim sinirle.

" Kadınımın kokusuyla uyumak."

Ertesi Gün...

Eslem'den...

" Yarın nikah kıyılacak!" dedi Akasya ağlarken.

" Ne? Serpil teyze buna nasıl müsade eder?!" dedim endişeyle.

" Babam istedi.Madem üniversiteye gitmiyorsun o zaman evleneceksin dedi.Köyden bir kaç akrabasını arayıp soruşturdu ve bir ağanın oğlunu uygun gördü."

"Saçmalık!" dedim çare bulmaya çalışıyordum.

" Selen de yok! Şimdi bir de bu evlilik ! Çıldıracağım.Elçin teyze kim bilir ne kadar üzülmüştür!"  dedi Ozan.

" Off Allah'ım sen sabır ver!" dedi Akasya .

♣♣♣

Üzerime çıkmak üzere olan adamın kollarını ittirip,yataktan kalktım.Koşarak aşağı indiğimde,güneş yeni yeni doğuyordu.Kahvaltı etmek için,dolaptan malzeme çıkardım.İki yumurtayı kırıp,çırptım ve tavaya döktüm.Ardından tost ekmeklerinin arasına kaşar koyup,ekmek kızartma makinasına koydum.Daha sonra tabak ve çatalları masaya yerleştirip,kahvaltılıkları yerleştirdim.

Omleti spatulayla tavadan alıp,geniş bir tabağa koyduğumda,iki el belimi sıkıca sardı.Ardından boynuma bir öpücük konduruldu.

Ilık nefes,tenimi okşarken gözlerimi yumdum.

"Kaya"

"Hımm?"

"  Kahtaltı yapalım."

"Olur sevgilim."

Adamın aşkı,kadınının kalbini yavaşça sarıyordu...

Bu bir rüya değilse,büyük bir fırtına yaklaşıyordu...

Bu hikaye ,iki adam bir kadın faslına mı dönecekti?

❤❤❤❤❤

Hellö!

Yb nasıldı?

Sizce Selen,Kaya'ya aşık olacak mı?/ Olmalı mı?

Oy vermeyi unutma Reis!











∆Psikopat∆ 《1.Kitap》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin