Masaldı Ve Bitti...

3.2K 144 58
                                    

∆∆∆

Ertesi Gün..

" gel kurtar beni buradan" dedim kurumuş dudaklarımı dilimle ıslatarak.

kapı yavaşça aralandığında,o kasvetli vücudun sahibi içeri girdi.Gözyaşlarım akarken,bedenim tüm direncini kaybediyordu.

"  Aç mısın?" dediğinde gözleri üzerimdeydi.Kafamı iki yana salladım.

" peki." deyip derince iç çektiğinde yere çöküp,beni izlemeye başladı.

" Ben sana karşı bir hata mı yaptım?" dedim çaresizce bakarken.

"  Bir değil,birden fazla yaptın." dediğinde telefonu çaldı.

" alo?"

" ..."

" Büyük plan yarın gerçekleşecek evet." deyip telefonu kapattı.

***

" Gel hadi,yemek yapalım."

" kendin yap." dedim umursamazca.

" yha! hadi." deyip elimi tutuğunda,yüzündeki gülümseme iç açıcı cinstendi.

" Menemen yapalım mı?" deyip cevap beklercesine yüzüme baktığında omuz silktim.

***

" aç ağzını" deyip kaşığı ağzıma getirdiğinde.gözlerimi devirip,kaşığı tabağa bıraktım.

" Kuzey,beni buradan kurtaracak ve seni de doğduğuna pişman edecek." dediğimde sinirle yumruğunu masaya geçirdi.

" Seni aldatan bir adamın,kurtarıcın olmasını bekleme!"

"N-ne saçmalıyorsun " dedim inanmadïğımı belli eden bir tavırla.

" Asel,Kuzey'i aldattï ve izmir'e taşındı.Fakat bir kaç hafta önce geri döndü.Tabi Kuzey'in de bir şekilde intikam alması gerekiyordu.Yani Yıkılmadım,hayat devam ediyor izlenimi yaratması gerekiyordu,bunun için de saf bir kız.Eee bu şansız kişi de sen oluyorsun.Hatırlıyor musun? Kuzey ilk başlarda senin üzerine düşüyordu,şimdi ise eskisi kadar sana ilgi göstermiyor.Örnek mi istiyorsun? Kuzey,asla arkadaşı dahi olsa onunla aynı arabada olmana izin vermezdi ama ne yaptı? Razï geldi.Ha birde Kuzey,sevdiği kadïna göz koyanı acımadan gebertirdi.Ama Şafak ile hala arkadaş? Artık gözlerindeki perdeyi kaldır Güzelim! ,O seni kullandı ve Her şey bir rüyaydı,ama bu rüya bitti! Şimdi sırada bizim rüyamız var."

Her hikayenin bir başı,bir de sonu vardı...
Bu da saf kızın,bir psikopat tarafından kandırılışıydı...
Bu,hayallerin yarım kalmışlığıydı...

"Yalan!" dedim hıçkırıklarım,ağlamama engel olamıyordu.Yaşlar hızla çeneme doğru yol alıyordu.

Yaşlar hızla çeneme doğru yol alıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
∆Psikopat∆ 《1.Kitap》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin