Multi:AkasyaAkasya'dan...
Ozanla ,Kuzey'in evinde tanışmıştık.Ondan etkilenmediğimi söyleyemem .Bugün ona açılacaktım ama Ablamla mesajlarını gördüm.Daha doğrusu ablamın telefonunu biraz kurcaladım.Bu beni biraz üzdü.Aynı zamanda ablamla olan bağımızı da inceltti.Ben hala onu seviyorum.Ablam da öyle.Bunu ablama söyleyecek cesaretim yok.Ozan'a da öyle.Çok çaresizim.Ablam,birkaç gündür benim evimde kalıyor ama bu durumdan çok hoşnut olduğumu söylersem yalan olur.
" Lan allık nerede akasya?"
" Lo olluk aroda ekasya! " diyerek onun tiz sesini taklit ettim.Çilekli sütümden bir yudum daha almaya yeltenirken kafama gelen yastıkla kendimi savunmaya aldım.
" Birazdan bebeler gelecek .Kalk evi topla!"
"Bebeler? Erkek kankaların mı?"
" evet ." dedi ve odadan çıkarak makyaj yapmaya devam etti.
Sinirle yerimden kalkıp,yere saçılan eşyaları topladım.Ablamın arkadaşları çok egolu ve fazla meteordu.Bazen düşmüyor değilim ama benim gözüm Ozan'da.Yeşil gözlüm kim bilir nerededir şimdi?
Zilin çalmasıyla koşmayarak,uyuşuk uyuşuk kapıya yöneldim.Hepsinin üzerinde deri ceket vardı ve ellerindede birer kask.Sanırım motor sürmeye gideceklerdi.
Ablam aceleyle yanımdan geçip onlara selam verdi.
Siyah saçlı ve mavi gözlü çocuk elini bana uzatınca ,mal gibi ona bakakalmıştım.Ablam kolumu dürtünce kendime geldim ve adımı söyleyerek elini sıktım.
"Ben de Özgür. Sende bizle gelmez misin güzellik?" dediğinde bu teklifi pek beğenmemiştim.Çünkü motor ve ben hiç bağdaşmıyorduk.
" Yok siz eğlenin ." deyip içeri girdiğimde beni belimden yakaladı ve kendine çevirdi.Diğer arkadaşları da benim tepkimi izliyordu.Ablam da öyle !
" Hadi ama ufaklık.Sende bizle eğlen." dediğinde kaşlarımı çattım.
Esmer ve uzun boylu olan çocuk,elini Özgür'ün omzuna attığında beni bırakmasını söyledi.Özgür de bana sert bir bakış atıp,geri çekildi.
" Hadi arzu,gidelim." dedi ve ablamla beraber motora bindiler.
Yalnız kaldığımda telefonumu elime alıp whatsapp gubundan bizim kızlara mesaj yazdım.
Ekmek arası pop kekler ( grup adı)
Akasya: Kızlar ev boş.Hadi bize ışınlanın.
Eslem: Abin gelmedi mi?
Akasya: Yatak odası da boş eslemcim.
Eslem: Terbiyesiz !
Selen: Yeter kesin şunu .Bende Kuzey'e bir sorayım,ona göre gelirim.
Eslem: Aman bu da iyice yeni gelin oldu :\
Akasya: Kuzey "12 tane çocuk yapalım" deyince göreceğim ben onu :/
Selen: 10 dk ya oradayım.Bu arada benden önce siz yaparsınız o işi :)
Akasya: Hı hı aynen.Bu arada öpüşmeniz bitmediyse biz bekleriz.
Selen: Ha muzlu pankekim.Hatta sana şu an yatakta yazıyorum.Tövbesss .Kuzey yanımda bile değil lavoboda.
Eslem: Lan benim yaşım küçük yapmayın ,dayanamam!
Akasya: Sen 22 yaşına girmedin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∆Psikopat∆ 《1.Kitap》
Novela Juvenil"Aşık olmak aptallıktır." dedi sert ve soğuk sesiyle.İfadesizce karşımda oturan şeytan ,beni dipsiz bir çukura sürüklüyordu.Gece gibi gòzlerinin içinde yanıp sönen şeytani ışıltılar kanımı donduracak nitelikteydi.Bakışlarını gözlerime sabitleyince...