Multimedya:Selen
*************************
Arabadan indikten sonra mesajı Kuzey'e gòstermedim.Bilmesine de gerek yoktu çünkü alt tarafı bir mesajdı.Bunu umursayıp,huzurumuzu bozmak istemiyordum.Her şey yoluna girerken,o yolları bir daha yıkmaya gerek yoktu...
" Burası neresi ?"
" Babam,20. yaş günümde hediye etmişti."
Karşısında sahil manzarası olan,güzel bir yazlıktı burası.Kafa dinlemek için harika bir yerdi.
İçeri girdiğimizde geniş bir salon ve L mutfak gòze çarpıyordu.Her şey özenle dizayn edilmişti sanki.
deri koltuğa oturduğumda masadaki çerçeveli bir fotoraf dikkatimi çekti.Yerimden kalkıp çerçeveyi elime aldım.Kuzey ve bir kız sarılarak uyuyorlardı.Bir de yukarıda bir tarih vardı.
« Temsili»
Kuzey,bana rahat kıyafetler getirmek için üst kata çıktı.Bende hemen arkasından çıktım.
O sırada elinde pijama alt ve ùstü ile yanıma geliyordu.Elimdeki fotorafı ona gòsterdim.
"Bu kim ?"
" Nereden buldun onu?"
" Masadan buldum."
" Ben ...gerçekten onu oraya ben koymadım."
" Kimin koyduğunun önemi var mı? Bu kız kim Kuzey?!"
" Asel,hani bir gün kapıda konuşmuştuk."
" Sevgilin miydi?"
"Hayır,nişanlımdı."
" Belli ki unutamamışsın." dedim ve tribimi atarak odadan çıktım.O sırada iki el belimden tutarak,beni durdurdu.
" Bırak."
"Beni mi kıskandın sen?"
" Òyleyse ne olacak?"
Dudaklarıma yaklaşınca ,gözlerimi sımsıkı kapattım.Tam dudaklarımız değecekken telefonum çaldı.Kuzey,gözlerini açmadı.Belli ki bu anı bozmak istemiyordu.Dudaklarını,dudaklarımda birleştirdiğnde,bende onu òptüm.Fakat Telefonumun bitmek bilmeyen sesi sinir bozuyordu .susturmak için Kuzey'in dudaklarından ayrıldım.
" Neden durdun?"
" Telefon çalıyordu."
Telefonu elimden alıp,kimin aradığına baktı. liseden çok yakın arakadaşım Gòrkem arıyordu.Onun da numarasını eski telfonumdan bakarak, kaydetmiştim.O,bir süredir yurtdışındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∆Psikopat∆ 《1.Kitap》
Teenfikce"Aşık olmak aptallıktır." dedi sert ve soğuk sesiyle.İfadesizce karşımda oturan şeytan ,beni dipsiz bir çukura sürüklüyordu.Gece gibi gòzlerinin içinde yanıp sönen şeytani ışıltılar kanımı donduracak nitelikteydi.Bakışlarını gözlerime sabitleyince...