∆Final∆

5.4K 184 89
                                    

Videoyu izleyin!  Kuzey ve Selen slayt gösterisi 😊❤

Cihan'dan...

" Nasıl kaçar Aysel? "

"Ya adamı zaten saatlerce aradık.O kaçtı biz de senin adamlarına peşinden gittik. Bir anda izini kaybettirdi. Trafik de çok yoğundu.Elimizden kaçırdık. "

" Lan bir işi beceremedin!  "

" Ben Kuzey'i bir şekilde kendime çekerim. Sen kendini düşün. " dediğinde kan damarlarından fışkırırcasına, delice akıyordu.Gözlerimi sımsıkı yumup, kafamın duvarlarına çarpan, Asel'in sesini duymamaya çalıştım.

" Sus! Bir çuval inciri berbat ettin! Ne olacak şimdi? "

" Ben gayet iyi biliyorum. " dediğinden kendinden oldukça emin gibiydi.

"Ne yapacağız? "

"Kuzey bir kac yıl önce birisini öldürdü. Fakat babası bir adam tutup, suçu üstlenmesini söyledi.Karşılığında da kızının ve karısının canını bağışlayacağını söyledi.Fakat unuttukları bir şey vardı. Olay benim mekanımda gerçekleşmişti. Tabi kuzeyle o aralar nişanlıydık. İşte orada minik bir böcek  kamera vardı. Fakat bunu Kuzey'e söylemedim. Çünkü uzun zamandır vardı ve kuzey'in mekanda ne yaptığını gözetlememe yarıyordu. Ben bu kayıtları sakladım. Hala bende. "

"Yani o kayıtları polise vereceğiz ve Kuzey yakalanacak? "

"Hayır kısa süre orada kalacak.Ona ilişkimize devam etmemiz karşılığında onu oradan çıkaracağımı söyleyeceğim. Bir miktar para her şeyi çözer"

" Vay vay Aysel hanım, sizde de ne cevherler varmış. "

" eee Ya kedi olup, hep 4 ayak üzerine düşersin ya da balık olup, kediye mama olursun. "

∆∆∆

Yazar'dan...

Genç adamın hem kafası hemde bedeni yorgundu. Bu hikaye mutlu bitmeliydi.Niye beceremiyordu sevdiği kadını korumayı? Niye engelleri bir bir yıkmıyordu?  Çünkü korkuyordu.Diğer yüzünü gösterdiğinde korkardı minik kalpli kadını.Uzaklaştırdı ondan ve psikopatının yureğinden...

" Doydun mu? "

" Evet. "

"Daha tabağın dolu. Bitir öyle kalk. "

" İstemiyorum. " dediğinde elini sertçe masaya vurdum.

"İsteyeceksin! hemen bitir! " dediğimde oldukça ürkmüşe benziyordu.

Yine de alışacaktı.Ben ve kurallarımla yasamayı öğrenecekti. Böylece neyin doğru neyin yanlış olduğunu hatırlar ve benim istediğim gibi davranırdı.

" Bitti. " deyip masadan kalktığında hızla yukarı çıktı. Bende hemen ardından çıktığımda,kapıyı örtüp kilitledi.

" Selen aç şunu! "

"Ben eski Kuzey'i istiyorum! " dedi sesi titriyordu.

" Tamam aç kapıyı! "

" Olmaz. "

"Selen! " dediğimde ağlama seslerin ısıtıyor, fakat engelleyemiyordum. İşte bu canımı çok yakıyordu.

" Güzelim, aç şunu söz veriyorum eski Kuzey olacağım. "

" Kanıtla. " dediğinde sabrımın limiti dolmuştu.

Zaten kapının kilidi tam oturmuyordu.Bir darbeyle açılır diye tahmin ediyordum.

∆Psikopat∆ 《1.Kitap》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin