Bu bòlüm değerli okuyularımdan biri olan.Ceren_ozercan'a hitaben yazıyorum...
***
Gözlerimi açmak istemiyordum fakat bu gürültülü ortam buna izin vermiyordu.Bir küfür savurarak yerimden doğruldum.Hilal,ismini bilmediğim hatta daha önce hiç görmediğim birisiyle tartışıyordu.
" Sana söyledim gitme oraya diye"
" Aman sanane be ! Keyfimin kahyası mısın ? "
" Anlamıyorsun Hilal !"
" Anlatamıyorsun Kerem !"
Bu seslere daha fazla dayanamayıp sinirle bağırdım.
" Öyle òlmem füze atın !"
" Kuzen ? Biz ... şey "
" Beni arkadaşınla tanıştırmayacak mısın Hilal?"
İmalı sorum Hilal'in sinirden kudurmasına sebep olsa da bu bana keyif veriyordu.
" Kerem bu Selen.Selen bu da Kerem."
Kerem yanıma yaklaşıp elimi sıktı.Daha sonra Memnun oldum diyerek bir koltuğa yerleşti.
" Bende memnun oldum.Siz sevgi-"
" Arkadaşız Selen !"
Hilal òldürücü bakışlarını bana yollarken yavaşça koluma vurdu.
" Hem insan bir "Bana ne oldu ?" diye sorar Selen.Filmlerde olur ya" bunu diyen hilal'den başkası olamazdı.
" Flash tv oyunculuğumu sorgulamayın " dedim bende şakaya vurarak.
Daha sonra Annem mutfaktan seslendi.
" Haydi bana yardım edin ,misafirler gelecek.!"
Bu duyduğumuzla hemen uyuyor numarası yaptık.Tabii annem hemen elinde tepsiyle içeri girdi.
" Selen iyi misin kızım ? Yok yok turp gibisin.Alın şu barbunyaları kırın."
Barbunya nedir Allah aşkına ? O yemek miydi sahi ?
" Anne bak bu yemek değil yenmez bu .Hem barbunya ,bitki zaten.Onun için sen al bunu saksıya ek,sonra sula."
Bu söylediğime Hilal ve Kerem hunharca gülmüştü.Annem ise elleri belinde söylenmeye başladı.
" Kaytarmaya çalışma Selen,çabuk bitirin !"Offf ! Keşke Kuzey beni tekrar kaçırsa.En azından ev işi yapmam!
İç sesime bir son verip.Baklaları kırmaya başladım.Kerem ise bir yolunu bulup gitmişti. arizona kertenkelesi Kerem !
Annem mutfağa geri döner dönmez Hilal hızla kolumu dürttü.Ve sessizce konuşmaya başladı.
" Selen,Şu Kuzey işi ne olacak ?"
Kuzey,nasıldı bilmiyordum.Resmen duygusuz gibi onu bırakıp gitmiştim.Peki ya o fotoraflar gerçekse ?
Hızla yerimden doğrulup Kuzey'i aradım.Ben bunu nasıl unuturdum !
Telefonu açmayınca hemen Şafağı aradım.
-şafak ?
-selen ?
- Ben şey Kuzey iyi mi diye soracaktım.Yani onun hakkında pek iyi olmayan şeyler -
- Kuzey ,Gitti Selen ! Tek merak ettiğin bu dimi ? Öyleyse merak etme daha fazla .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∆Psikopat∆ 《1.Kitap》
Fiksi Remaja"Aşık olmak aptallıktır." dedi sert ve soğuk sesiyle.İfadesizce karşımda oturan şeytan ,beni dipsiz bir çukura sürüklüyordu.Gece gibi gòzlerinin içinde yanıp sönen şeytani ışıltılar kanımı donduracak nitelikteydi.Bakışlarını gözlerime sabitleyince...