#Zawgyi
ပုိက္ဆံက အရာအားလံုး ၀ယ္ႏုိင္တယ္ထင္ေနတာလား အုိး ဆုိးရြားလုိက္တာ.....
-Jisoo KimJennie Kim ဆုိတဲ့ မိန္းကေလးဟာ မိဘအ႐ွိန္အ၀ါေၾကာင့္ ဆုိးသြမ္းေနတဲ့ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ပါ ......Jisoo နဲ႔ ေတြ႔ၿပီး ဘာဆက္ျဖစ္မလည္းဆိုတာ.....
~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~ ~~~~
"Hello Mr.Lee....""Mr.Lee ph ကုိင္တာ ဘာလုိ႔ ၾကာေနတာလည္း "
"ေတာင္းပန္ပါတယ္ မမေလး......"
"Chaw I phone အသစ္တစ္လုံးလုိခ်င္တယ္ "
" ဘာလုိ႔လည္း အခုသုံးေနတဲ့ ဖုန္းက ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
အိမ္ေတာ္ထိန္း Mr.Leeက ေမးလုိက္သည္"ဘာျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ မဆုိင္တာေတြမေမးပါနဲ႔ "
"Mr.Kim ကုိ ေမး...."
"အပုိေတြမလုပ္ပါနဲ႔.....အခုခ်က္ခ်င္းလုိခ်င္တယ္ လာပုိ႔ေပးပါ...."
အမိန္႔ေပးၿပီး ဖုန္းခ်လုိက္သည္"Ash...အိမ္ေတာ္ထိန္းအသစ္ တစ္ေယာက္ကုိေခၚဖုိ႔ လုိအပ္ၿပီ "
Jennie Kim ဆုိတဲ့ ေကာင္မေလးဟာ ကုိရီးယားမွာ 5 stars Hotelမ်ားစြာကုိ ပုိင္ဆုိင္ထားတဲ့ Mr.Kimရဲ႕ သမီးပါ ေငြနဲ႔ဂုဏ္အ႐ွိန္အ၀ါေၾကာင့္ ဆုိးသြမ္းေနတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္လုိ႔ ေျပာရင္လည္း မမွားပါဘူး ....
D fic ထဲ Jennie ကို ခပ္ဆုိးဆုိးေကာင္မေလးအျဖစ္ ေရးထားပါတယ္ သူနဲ႔အဲ့ပုံစံေလးက လုိက္ဖက္လို႔ပါ😁😁လက္ယားၿပီးအသစ္ေရးထားတာေလးဖတ္ေပးၾကပါအုံး
#Unicode
ပိုက်ဆံက အရာအားလုံး ဝယ်နိုင်တယ်ထင်နေတာလား အိုး ဆိုးရွားလိုက်တာ.....
-Jisoo KimJennie Kim ဆိုတဲ့ မိန်းကလေးဟာ မိဘအရှိန်အဝါကြောင့် ဆိုးသွမ်းနေတဲ့ မိန်းကလေး တစ်ယောက်ပါ ......Jisoo နဲ့ တွေ့ပြီး ဘာဆက်ဖြစ်မလည်းဆိုတာ.....
~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~ ~~~~
"Hello Mr.Lee....""Mr.Lee ph ကိုင်တာ ဘာလို့ ကြာနေတာလည်း "
"တောင်းပန်ပါတယ် မမလေး......"
"Chaw I phone အသစ်တစ်လုံးလိုချင်တယ် "
" ဘာလို့လည်း အခုသုံးနေတဲ့ ဖုန်းက ဘာဖြစ်လို့လဲ "
အိမ်တော်ထိန်း Mr.Leeက မေးလိုက်သည်"ဘာဖြစ်ဖြစ်ပေါ့ မဆိုင်တာတွေမမေးပါနဲ့ "
"Mr.Kim ကို မေး...."
"အပိုတွေမလုပ်ပါနဲ့.....အခုချက်ချင်းလိုချင်တယ် လာပို့ပေးပါ...."
အမိန့်ပေးပြီး ဖုန်းချလိုက်သည်"Ash...အိမ်တော်ထိန်းအသစ် တစ်ယောက်ကိုခေါ်ဖို့ လိုအပ်ပြီ "
Jennie Kim ဆိုတဲ့ ကောင်မလေးဟာ ကိုရီးယားမှာ 5 stars Hotelများစွာကို ပိုင်ဆိုင်ထားတဲ့ Mr.Kimရဲ့ သမီးပါ ငွေနဲ့ဂုဏ်အရှိန်အဝါကြောင့် ဆိုးသွမ်းနေတဲ့ မိန်းကလေးတစ်ယောက်လို့ ပြောရင်လည်း မမှားပါဘူး ....
D fic ထဲ Jennie ကို ခပ်ဆိုးဆိုးကောင်မလေးအဖြစ် ရေးထားပါတယ် သူနဲ့အဲ့ပုံစံလေးက လိုက်ဖက်လို့ပါ😁😁လက်ယားပြီးအသစ်ရေးထားတာလေးဖတ်ပေးကြပါအုံး