1

4.8K 101 15
                                    

Obudziłam się, gdy poczułam jak ktoś mnie głaszcze po głowie.
Spojrzałam na tą osobę-Matt.

-Co chcesz?

Zapytałam lekko zaspanym głosem.

-W sumie to nie wiem, ale słodko śpisz i no ten musiałem Ci zrobić zdjęcie. A ja tylko Cię głaskałem.

Że co proszę?!

-Pokaż to!

Włączył swój telefon i pokazał w moją stronę. W sumie..nie jest tak źle, mi się podoba.

nie jest tak źle, mi się podoba

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


-Więcej masz nie robić.

-Oj będę.

Ugh.

-Nienawidzę Cię.

-Kochaasz.

-W Twoich snach.

-Noo może.

Spojrzałam przez szybę, chyba jeszcze daleko...

Ogólnie to jedziemy samochodem wracając z Hiszpanii. Było trochę fajnie, trochę nie. Dlaczego nie?
Dlatego iż, nie miałam zbytnio z kim tam rozmawiać. Jason z Lily w Los Angeles, więc nie miałam z kim obgadywać Hiszpanów.
Kiedyś razem z Lily spotkałyśmy czarnoskórego chłopaka. Wyglądał na 20 lat, jakoś tak.
Zupełnie go nie rozumieliśmy.
Zaczął gadać o pogodzie, potem o tym że chciałby mieć włosy bo był łysy, a co jest w tym najlepsze? Że nas przytulił i poszedł. To było bardzo dziwne i później razem z Lily miałyśmy z tego bekę. Wspomnienia są najlepsze. Niestety ja miałam wspomnienia nie zbyt fajne.
I może w sumie dalej mam.
Nie lubię samotności, więc no..

-Rose?

Z zamyśleń wyrwał mnie głos Matta.

-Hm?

Zapytałam nie spoglądając na niego.

-Aż taka zamyślona jesteś?

-Ta

Przytulił mnie, a ja wyslałam mu pytające spojrzenie.

-No co? Wiem, że pewnie myślałaś trochę o swoim życiu.

-Może

-Może na pewno, hm?

-Noo

Położyłam głowę na jego ramieniu wypuszczając przy tym powietrze z płuc.

-Tato?

Zapytał Matt.

-Tak?

A czyli pewnie zapyta o to ile jeszcze jaz...

-Ile jeszcze jazdy?

..dy

-Jakieś pół godziny.

Nie Zapomnę O TobieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz