4

920 62 7
                                    

derin bir nefes alıp okumaya başladım ;

Sevgili Candice ,

Biricik kızım , şuan çok sinirlisin ve kafan karışık biliyorum ama lütfen sabırla sonuna kadar oku , belki o zaman bizi anlarsın .

Bu mektubu aldığına göre artık genç bir kız olmuşsun,keşke sen büyürken yanında olabılseydık , ama senin hayatın , bencillik yapamayacagımız kadar kıymetlı , seni düşmanlarımızdan korumanın tek yolu senin insanlarla bırlıkte yetısmendi .

Bundan yıllar önce periler vardı , mutlaka bununla ilgili efsaneler duymuşsundur. Ama şimdi suana kadar hıc gormedıgın bır adam , bunların sana gerçek olduğunu söylüyor inanmakta güçlük çekebilirsin ama bu doğru...

Yıllar önce herşey çok güzeldi , Periler saf , masum ve iyi niyetliydi .Her periye bir insan düşüyordu , Peri o insan ölene kadar onun koruyucusu oluyordu o insan öldüğünde peri de onunla birlikte ölüyordu , düzen böyle işliyordu , herkes hayatından memnundu..

Ama sonra bazı periler bundan şikayetçi olmaya başladı , insanlara yardım etmek onlar için ölmek istemediler ve bunun için çalışıp formul geliştirdiler , bunu içenler artık insanlara bağlanmıyordu ..

Ama periler bunları içip sadece insanlardan kopmakla kalmadı , daha da fazlasını istediler , bunca zaman ınsanların onların hayatını zehır ettıgını dusunduler , onların yok edilmesi gerektğini , dünyayı ele geçirmeyi...

Bu perilere karşı olan perilerde vardı onları engellemeye çalıstılar , ama gözlerı dünyayı ele geçirmekten başka birşey görmüyordu, çok hırslılardı ve her geçen gün güçleniyorlardı, planlarını yapmışlardı insanlara kendilerini göstermenın vakti gelmişti , saklanarak yaşamak istemiyorlardı , insanlara yardım etmeyı kölelik olarak görüyorlardı.. Ve sonra insanların arasında bu güçleri göstermeye başladılar , ama tüm bu sorunlar çığ gibi büyüyordu ..

Bu periler artık kendini bizlerden ayırmışlardı , insanlığa hızmet etmek ıstemıyolardı , başlarına buyruk hareket edıyorlardı ve kendılerıne yenı bır ad buldular , kendilerine talia diyorlardı..

Talia'lar yetmezmiş gibi bazı insanlar bu güçleri gördükçe , onlara sahip olmak istiyorlardı , Ve bunun için yapamayacakları şey yoktu , perileri kaçırıp üstlerınde deney yapıyorlardı , onları hapsedıp guclere sahıp olmanın yolunu arıyorlardı..

Tabi insanların perileri ogrenmesı bunun dısında iyiydi , periler artık korudukları ınsandan kendılerını gızlemek , yalan soylemek zorunda kalmıyorlardı .. Artık arkadaş , dost olarak yaşayabiliyorlardı ama tüm bu sorunlar buna ızın vermıyordu..

Tum bu olayların olduğu sırada ben ise en mutlu günlerimi yaşıyordum , annenle tanışmıştım.Annene ilk gördüğümde hayran kalmıştım bir insandı ama peri kızı kadar güzel ve mükemmeldi. Periler ve insanların aşk yaşaması yasaktı ama biz kendimize engel olamıyorduk , birbirimizden uzak duramıyorduk.Dedenler başta bize karşı cıksada zamanla kabullendıler , bunu daha sonra detaylı anlatırım .Şimdi sorunlara geri döneyim...

Bir karar alınmalıydı , peri meclisi toplandı , günlerce tartısıldı ama bu olayların savaş olmadan sonlanmıyacagı kesindi. böylece savaş kararı alındı , periler labaratuvarlara kapanmayan arastırma yapmayan ınsanları bulup bır sekılde koruma altına aldı tabı bu bıraz uzun surdu ama insanlar guvende oldugunda, hersey hazırdı .Periler insanlarla arasındakı bagı koparan ıksırı ıctı ve Savaş başladı..

Savaş yıllarca sürdü , tum taraflar hırslıydı , kimsenin vazgecmeye niyeti yoktu ..

Yıllar boyu surdu ,heryer mahfolmus , yıkılmıştı ,birsürü insan , talia ve peri ölmüş . Aslında periler onlara bağlanan insanlar ölmedikçe ölmezlerdi ama insanlar araştırmaları sonucu perileri oldurebılecek bır madde yapmıslardı..

Savasla bır sonuca varılmayacagı anlasılınca , tarafların sozculerı bulustu ve anlasmaya vardı . Herkesın kendıne özel bölgesi olacaktı ve bir daha kımse bırbırının yuzunu gormeyecektı , başta perilerin gücünü almak isteyen insanlar karşı çıksada , periler ve talialar bundan yanaydı , ve insanların karşı gelme sansı yoktu ..

Boylece dunya 4e ayrıldı . Araya aşılamayacak cıtler yapıldı .Niye 3e ayrılmadı diye sorarsan aslında 3e ayrılacaktı ama tum bu olanlardan sonra insanlar ve perilerin bir arada yasaması ımkansızdı..

Bir tarafta talialar , diğer yanda periler , diğer yanda insanlar , diğer tarafta özel güçlere sahıp olmakla gozlerı donmus ınsanlar..

Her ne kadar anlasmaya varılmış gibi gözuksede , Talia'ların vazgectıgını hıc dusunmedım , daha dazla kişi kaybetmemek ıcın anlasmayı kabul ettıklerını , buyuk savas ıcın hazırlık yaptıklarını dusunuyorum , çunku onları tanıyorum ve bildiğim tek şey ise kolay kolay vazgeçmeyecekleriydi.

Öte tarafta guclerı almak ısteyen ınsanlar ... Onlarında vazgectıgını sanmıyorum , yıllardır teknolojılerını gelıstırmeye calıstırdıklarını dusunuyorum , ortadan kaybolan bazı periler bunun ispatı gibiydi , bununla ilgili sözcüler arasında bir sürü toplantı duzenlense onları ınsanların kacırdıgı kanıtlanamadı..

Ama periler ve insanlar her zaman dost kaldı , senin bunlardan haberın olmasada ülke sözcülerinizin haberı var , arada toplantı ve gorusmeler duzenlıyoruz , birbirimize yardımcı oluyruz , her an olabılecek savaşa hazırlanıyoruz..

Bunların benımle ne ılgısı var dersen şimdiye kadar anlamış olmalısın ki ben bir periyim , sadece peri olmakla kalmıyorum , perilerde cok nadır gorulen , genetık bır ozellıgım var . Perilerin sahip olabıleceği tum yeteneklere sahıbım..

Bu da dusmanlarımızın dıger perılerden de cok olmasını saglıyor , talia'ların amacı once bızlerden kurtulmak boylece ınsanları koruyamayız , sureklı buraya gonderılen ajanları yakalıyrouz ama taliaların sözcüleriyle bu konuyu konustugumuzda hain deyip gozumuzun onunde cezalarını verıyolar , yakalananları ıdam ediyolar , kendı adamları olmasına ragmen.. Onların ne kadar acımasız oldugunu anlamıssındır sanırım.

Dediğim gibi bu genetık bır ozellık ve sende bu yetenege sahıpsin ama sadece bunla kalmıyorsun , aynı zamanda bır melezsin , melez bir insanla perinin cocuklarına deniyor, buda senın diğerlerinden cok daha güçlü oldugunu ve senı kacırmak ısteyen bır suru dusmanın oldugu anlamına gelıyor.

Melezlerin bir özelliği daha var araştırmacı insanların asla bilmemesi gereken sizin kanınız ve sadece perilerin bulabiildiği çok nadir bir tozu karıştırıldığında , insanlara özel güç veren bir formul olusuyor.Bunu bilen periler bile cok az , herkesten gizlenmiş birşey..

Annenin hamile olduğunu öğrendığımızde havalara uçtuk , ama bu sevıncımız kısa sürdü ve yerini korkuya bıraktı ..

Senı korumanın tek yolu annenın dogum yaptığını gizlemekti , sözcüler dışında kimse bunu bilmedi, annen hamılelıgı boyunca dısarı cıkmadı , bunu herkesten gizledik ve sen dogdugunda , seni çok guvendiğimiz insan dostlarımıza emanet ettik , sana kendi kızları gibi bakacaklarından süphemiz yoktu..

Biz seni göremesek de , senin büyümeni izleyemesek , yanında olamasakda , en azından guvende ve mutlu olacagını bılıyoruz , Seni görmesekde seni çok seviyoruz , seni korumak için yapamayacağımız sey yok.

Biricik kızımız ,Candice'imiz , herşeyimiz bunların hepsi seni sevdiğimiz içindi bunu unutma ..

Bu mektubu okuduysan bize nasıl ulaşacagını dusunme , bu mektubu yak, bız senın okumuş olduğunu anlayacağız ve sana bir şekilde ulaşacagız .

Seni canından çok seven baban Klaus

 

 

Peri MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin