Oh adamım

110 11 31
                                    

Pizzacı ptladıktan sonra, Funtime Foxy'nin takımı bir araba çalmış, Sound And Vision şarkısını dinleyerek pizzacıya gidiyorlardı.

Sonra ise, bizimkiler pizzacıdan geriye ne kaldıysa ona gelirler ve arabadan çıkarlar.

Spring: Buraya nolmuş lan?

Shadow Freddy: *Nightmare'i görür* Nightmare? Onu alalım.

Ve Nightmare'i arabaya alırlar. Sonra ise Funtime Foxy, Bonnie'i görür.

Funtime Foxy: Oh adamım

Bonnie: *Uyanır* AAAAA!

Foxy: BUNA LAN?!

Arabada

Bonnie: Geç kaldınız.

Funtime Foxy: Onu fark ettik canım.

Bonnie: O çok güçlü, bize bir plan lazım.

Spring: Şey diyorum, gidip diyer gruplara yardım gerekmez mi?

Bonnie: Haklısın! Gidip birlik toplayacam! Siz ise Circus Baby Pizza World'e geri dönün.

Funtime Foxy: Emredersin.

Sonra, Bonnie arabadan çıkar ve Funtime Foxy'nin ekibi Circus Baby Pizza World'e geri dönerler. O sırada Candy's te.

Candy: Yani siz bizden yardımmı istoyorsunuz?

Freddy: Evet.

Candy: Olmaz.

Funtime Freddy: Dinle Candy! Onlarda buraya gelecekler! Sizi de öldürecekler!

Candy: Bu sorun değil, Cindy, ordu please!

Cindy: Nasıl istersen.

Sonra ise bir tane endo iskeletker ordusu Candy's'in önünde hazır bir şekilde saldırıyı beklerler. O sırada Circus Baby Pizza World'd den ne kaldıysa işte orada Funtime Foxy'nin takımı vardı.

Foxy: Bize bir plan lazım.

Funtime Foxy: Biliyorum.

Shadow Freddy: Bir planım var!

1 saat sonra

Ennard, Circus Baby Pizza World'e gelir. O sırada Shadow Freddy gelmişti.

Shadow Freddy: Selam.

Ennard: Diğerleri nerede?

Shadow Freddy: Kimler? Bunlar mı?

Sonra ise Funtime Foxy, walkman den Life On Mars? Şarkısını açıp Ennard'a koşa koş geliyordu.


Sonra ise Ennard, Funtime Foxy'e döner ve tam o sırada Nightmare, Ennard'ı yere devirir, ve Foxy ise Ennard'ı elini bir zincir ile Ennard'ın elini yere sabitler. Sonra Funtime Foxy, bir bıçak alıp onu Ennard'ın bacağına saplar. Ve sonra Spring ise son gücünü kullanıp Ennard'ın bir diyer elini yere sabitler.
Sonra ise Shadow Freddy tüplü bir alet çıkarıp onu Ennard'ın arkasına koyur.

Shadow Freddy: İŞTE BU ALET! RUH EMİCİ 224! * Makinayı çalıştırır* İŞTE BU SENİN RUHUNU EMECEK!

Funtime Foxy: Şimdi! Söyle! Ballora nerede?

Ennard: Oh evlat! Bunu hiç sevmeyeceksin!

Funtime Foxy: Konuş!

Ennard: Tamam. Onu odama götürdüm, ona yaklaştım ama o kaçtı, ve ben ise yanlışlıkla onun elini kırdım, sonra ise onun acısını bitirmek için onun kellesini uçurdum.

Funtime Foxy: Ne... Hayır hayır hayır! Seni aşağalık! Millet, bunu bitirin, onu kendim öldürürüm.

Shadow Freddy: AKLINI MI KAÇIRDIN?

Funtime Foxy: Nasıl isterseniz!

Sonra ise Funtime Foxy, Ennard'a yumruk atar ve Ennard yere devrilip makinayı kırar, sonra ise Ennard saldırmaya başlar.

Funtime Foxy: ENNARD! SEN GEBERDİN!

Ennard: Öyle mi? * Bacağındaki bıçağı çıkarır*

Sonra Funtime Foxy bir saldırayım derken, Ennard Funtime Foxy'e bıçak saplar.

Funtime Foxy: Aaaaa! Ah! Oh adamım! *Ölür*

Shadow Freddy: HAYIIIIR!

Sonra ise Nightmare arabayı alıp onu Ennard'ın üstüne sürer. Ama Ennard'a bir şey olmadı. Onun yerine Ennard, Nightmare'i alıp onun kellesini kırar, Ennard'a Spring saldırır ama Ennard onu alıp Spring'in kolunu kırar. Shadow Freddy'nin bacağını kırar. Ve Ennard Shadow Freddy'i tam öldürecekken.

Foxy: DUR!

Ennard: Ne var?

Foxy: Illa bütün animatronikleri öldürmek zorunda mısın?

Ennard: Şey, enazından yarısından fazlasınıda öldürsem olur.

Foxy: O zaman Shadow Freddy'i bırak, beni öldür.

Ennard: Olur.

Ve Ennard Shadow Freddy'i bırakıp Foxy'nin kellesini gövdesinden ayırır. Sonra ise Spring, Ennard'a tam saldıracakken Ennard ona yumruk atar. Ve Ennard gider.

Spring: Yani, kaybettik mi?

Shadow Freddy: Hiçbir fikrim yok...

DEVAM EDECEK

FNaF GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin