Puppet, arabayı sürerken, Funtime Foxy, Blinded By The Light'ı son ses açmıştı ve Kyle'ı çağrıyordu.
Funtime Foxy: OH KYLE! NEREDESİN?
Kyle: Buradayım!
Kyle, bir tane taksi almış ve taksinin üzerine çıkmış. Funtime Foxy, ganimet çantasından iki tane tabanca çıkarmış, Kyle'a ateş ediyordu. Ama Kyle, mor taşı kullanarak mermileri sektiriyordu ve biri ise Funtime Foxy'nin omuzuna geldi. Sonra ise, Funtime Foxy yerine oturur. Puppet ise gas feci basar ve Kyle'ı kaybederler. Sonra, Funtime Foxy ve Puppet bir binanın üzerine çıkarlar.
Funtime Foxy: Pekala! Shadow Freddy ve Springtrap birazdan gelirler.
Puppet: Kesin Kyle buraya yakında gelir!
Funtime Foxy: Bu yüzden onun dikkatini dağatmalıyız! Elektrik devresi kurmakta iyi misin?
Puppet: Niye soruyorsun?
1 Saat sonra, Kyle gelir. Bir saat kulesinin üzerine ışınlanır. Öndeki binada ise Funtime Foxy onu izliyordu.
Funtime Foxy: PUPPET ŞİMDİ!
Bir anda, Kyle'a makineli tüfekler ateş etmeye başlarlar. Arkadan, önden, yanlardan. Heryerden! Sonra ise Kyle, Funtime Foxy'e yaklaşmaya kalkar ama Kyle'ı bir anda metal ipler sarmaya başlar. Kyle, hareket edemez hale gelir.
Funtime Foxy: İşte Kyle! Taşların şimdi sana yardım edemez!
Kyle: Sen öyle san!
Funtime Foxy: Sus bi ya! PUPPET! GÜCÜ VER!
Puppet: Hemen!
Puppet, uzaktan kumandanın düğümesine basar ve metal ipler elektrikli metal iplere dönüşürler. Kyle feci şoklanır!
Kyle: SİZİ!.. PİSLİK!.. LER!... *İpleri koparır ve kendisini kurtarır*
Funtime Foxy: Hay içine...
Kyle, bir anda Funtime Foxy'e, mor ateş topu fırlatır. Funtime Foxy, arkasındaki duvara resmen yapışır. Vücuduyla duvarda delik açar ve delikten çıkamaz.
Puppet: İMKANSIZ! FUNTIME FOXY!
Funtime Foxy'nin Düşünceleri: A-az önce ne oldu? Y-yenildim mi? Herşey çok hızlıca oldu. Şu halime baksana... feci darbe yedim... hareket edemiyorum... konuşamıyorum... parmağamı bile oynatamıyorum...
Kyle: *Puppet'a ışınlanır* Sırada sen varsın Puppet!
Funtime Foxy'nin Düşünceleri: Zaman hızla ilerliyor... *Saat kulesine bakar* saat sabah 12... acaba bizimkiler ne yapıyorlardır? Belki endişleniyorlardır...
Puppet: Bunu Funtime Foxy'e nasıl yaparsın!
Kyle: Böyle yaparım 🖕
Funtime Foxy'nin Düşünceleri: Onu öldürücek... Birşey yapmam lazım! Hadi hareket et!
Funtime Foxy: *Zor olsada Kyle'a tuğla atar ve yere düşer*
Kyle: Heh, gelecek sefere biraz daha sertçe atsın. Oh pardon! Gelecek seferi olmiğicak!
Funtime Foxy'nin Düşünceleri: Özürdilerim Puppet... Elimden geleni bu kadar... Lanet... Olsun... Acı bile his etmiyorum... hiçbirşey... Oh adamım.
Puppet: Lanet olsun! *Cebinden taşı çıkarır* HEY KYLE! BUNU MU İSTİYORSUN?
Kyle: Ah elbette!
Puppet: O zaman al!
Puppet, taşı yere atar ve taş parçalara ayrılır. Ama bir anda, parçalar yeşil bir enerjiye dönüşür ve Puppet'ın içine girer. Artık Puppet, taşın kendisiydi.
Puppet: Bu ne lan?
Kyle: Tek taş karşı beş taş? Ne hoş!
Puppet: Funtime Foxy'nin intikamını alıcam!
Kyle, Puppet'a vurmaya kalkar. Ama Puppet, gücünü kullanarak zamanı bir kaç saniyeliğine geri alır.
Kyle: Tek taşa karşı beş taş? Ne hoş!
Puppet: *Binadan diğer binaya atlar* Al buda sana kapak olsun Kyle!
Puppet, binadan diğer binaya atlar. Bu böyle devam eder. Taki, Shadow Freddy ve Springtrap gelirler.
Spring: Bu Puppet!
Shadow Freddy: Evet! Peki ya Funtime Foxy nerede?
Spring: Bilmiyorum!
Shadow Freddy: Spring! Bir planım var. Ama saklanman gerek.
Spring saklanır. Shadow Freddy ise bir sokağın kaldırımnda durar. Sonra ise bir anda, Puppet, sokağın karşı tarafına düşer. Bacakları kırılır.
Shadow Freddy: PUPPET!
Puppet: OLDUĞUN YERDE KAL!
Sonra ise, Kyle Puppet'ın yanına ışınlanır ve Puppet'ın ensesine bıcak atar.
Shadow Freddy: LANET OLSUN!
Puppet: Ondan... Uzak... Dur!..
Kyle, bütün beş taşın gücünü kullanarak, Puppet'ın gücünü yeşil taşa dönüştürür.
Kyle: Sonunda! Bütün taşlar bende! *Yeşil taşı eldivenine takar* Ahahahaha... AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAA!
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNaF Günleri
FanfictionYıl, 2024. FNaF 6'dan bir yıl sonra. Freddy, Bonnie, Chica ve Foxy için normal bir gündü. Ama lokantaya diğer animatronikler gelince, işler biraz karıştı.