Mısır'daki Savaş (Part 3)

41 6 30
                                    

Kyle: AHAHAHAHAHAHAHAHA! Hahahahha... heh... heeeh... *Shadow Freddy'e bakar*

Shadow Freddy: Kyle seni pislik.

Kyle: Heh heh! Funtime Foxy'nin işini çoktan hallettim!

Shadow Freddy: *Kızgınlaşır*

Kyle: Springtrap buralarda bir yerlerde olmalı! Ama bu şimdilik önemli değil! Sırada sen varsın! Shadow Freddy!

Shadow Freddy: Her ne haltsa tipsiz velet. Beni korkutmuyorsun.

Kyle: Oh ho ho! Kaçmak yerine bana meydan okuyorsun, he? Sadece uyarmak istiyorum, bende her altı taş var!

Shadow Freddy: Bütün gece burada konuşçak mıyız? Uykum geldi di.

Kyle: O zaman istediğin kadar yaklaş!

Shadow Freddy, yavaşça Kyle'a doğru yürümeye başlar. Kyle'da Shadow Freddy'e doğru.

Shadow Freddy: Üzgünüm Kyle ama yaptıklarının hesabını ödemelisin!

Kyle: Ama cüzdanım evde kaldı.

Shadow Freddy: Sen evsiz değilmiydin ya?

Kyle: HAYIR!

Sonra Kyle ve Shadow Freddy birbirilerine doğru koşmaya başlarlar. Shadow Freddy, Kyle'a yumruk atar! Ama Kyle, Shadow Freddy'nin yumruğunu tutar ve bacağaına tekme atar, sonra ise Shadow Freddy'nin arkasına ışınlanır!

Kyle: Çok yavaşsın, ÇOK YAVAŞSIN!

Shadow Freddy: Ah, lanet olsun!

Kyle: Biliyorumusun ne? Şu anda parmaklarımı şıplatıp istediği gerçekleştirebilirdim! Ama hayır! Önce seni, ve dostlarını öldürücem!

Shadow Freddy: Sus!

Kyle: Sonra ise, cesedlerinizden taht yapıcam!

Shadow Freddy: SANA SUS DEDİM! *Kyle'ın suratına yumruk atar*

Kyle: Seni aptal.

Kyle, Shadow Freddy'i boğazından tutup yerein dibine atar, sonra ise kendisini Shadow Freddy ile bir binanın tepesine ışınlar

Kyle: *Shadow Freddy'e yumruk atar*

Shadow Freddy: *Ayağa kalkar ve Kyle'ı döver ama Kyle'a birşey olmaz*

Kyle, Shadow Freddy'e mor taşı kullanarak mor ateş topu atar. Shadow Freddy, arkasındaki binaya yapışır ve sokağa düşer.

Kyle: Bence sabahliğin Mısır halkı uyandığında hiç mutlu olmiğicaklar.

Shadow Freddy: Bende, suratına bakınca mutlu olmuyorum!

Kyle: *Shadow Freddy'nin suratına tekme atar*

Shadow Freddy: Lanet olsun Springtrap! Neredesin!

Sonra, Spring bir anda kılıçla Kyle'a atlar. Ama Kyle, Spring'in kılıcının yarısını kırar! Springtrap, kılıcın yarısını Kyle'a saplar.

Kyle: Sen tam bir aptalsın! *Kılıcı çıkarır ve Spring'e yumruk atar. Spring resmen uçar* Herneyse Shadow Freddy, nerede kalmıştık?

Kyle, arkasına döner. Orada yatan bir Shadow Freddy'nin olması lazımken, Shadow Freddy orada yoktu. Bir anda Shadow Freddy, Kyle'ın arkasından saldırır. Üzerinde "Dur" yazan bir direği almış Kyle'ın üzerine atlar.

Shadow Freddy: GEBER KYLE!

Kyle: Hayır.

Kyle, yeşil taşı kullanarak, zamanı bir kaç saniyeliğine geriye alır. Bu sefer Shadow Freddy "Dur" direğiyle saldırırken, Kyle turuncu taşla Shadow Freddy'i felç eder ve Shadow Freddy tam düşcekken Kyle, suratına yumruk atar. Shadow Freddy, Puppet'ın bıçaklandığı yere düser.

Shadow Freddy: *Puppet'a bakar* Özürdilerim Puppet... çok özürdilerim... bir saniye! Kyle nerede?

Bir anda, Kyle bir kepçeyle, üstten, Shadow Freddy'i ezmeye kalkar. Ama bir anda! Springtrap gelir ve kepçeyi tutar!

Spring: K-Kaaaaç!

Shadow Freddy: Hayır! Sensi-

Spring: KAAAAAAAAAÇ!

Shadow Freddy: Pekala!

Shadow Freddy, Springtrap'i bacağandan tutar ve onu çeker. Kepçe hiç birini ezmez. Ama Spring, o çok güc kaybetti. Bu yüzden yerden klakamaz. Sonra, Kyle Shadow Freddy'nin önüne ışınlanır. Ama bir anda, Spring kepçenin kopuk ama keskin bir parçasıyla Kyle'ın ayağanı bıçaklar.

Kyle: Seni aptal. *Spring'in suratına tekme atar ve parçayı ayağandan çıkarır* Gayet keskin! *Parçayı Shadow Freddy'nin karnına atar*

Shadow Freddy: Hay... İÇİNE!

Kyle: Dinle, sana saygım var. En çok sen dayanabildin.

Shadow Freddy: Suratına... mı?..

Kyle: Hayır! Hamlelerime! Bu yüzden onur içinde ölmene izin vericem!

Kyle, kırmızı taşı kullanarak parçayı yok eder. Shadow Freddy ise kendisine gelip, ayağa kalkar.

Kyle: Hazır mısın?

Shadow Freddy: Evet.

Kyle: Bu acımiğicak! *Eldivenli eliyle yumruk atar*

Shadow Freddy: *Kyle'a yumruk atar*

Shadow Freddy'nin ve Kyle'ın yumrukları çarpışırlar. Shadow Freddy'nin eli kırılır.

Kyle: He heee!

Ama bir anda, Kyle'ın eldiveninden dumanlar çıkar! Kyle'ın eldiveni bir anda yanmaya başlar. Kyle'da çatlaklar çıkmaya başlar.

Kyle: Bu imkansız! Tüm taşlar bende! HAYIIIIIIIIIIIIIIIIR!

Shadow Freddy: Benimde böyle bir suratım olsaydı bende bağrırdım.

Kyle: Lanet olsun Shadow Freddy! Ruhun cehenneme!

Shadow Freddy: Hayır! Senin ruhun cehenneme!

Shadow Freddy, Kyle'ın suratına bir yumruk atar, ve Kyle patlar. Kyle'dan geriye sadece kan, ve eldivenle taşlar kalır.

Shadow Freddy: Neden öldün biliyormusun? Hak ettiğin için ölmedin. Beni kızdırdığın için öldün.

DEVAM EDECEK

FNaF GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin