Freddy Fazbears Pizza'da, Puppet, Funtime Foxy'nin, Spring'in ve Shadow Freddy'nin yanına gelmişti.
Puppet: Beyler, gelin benimle.
Sonra ise Puppet, o üçlüyü Parts And Service odasının altındaki odaya alır.
Puppet: Beyler, dün, Eva Watson isimli bir kız, Mars'a gidmiş.
Funtime Foxy: Veeee?
Puppet: Ve sizde oraya gidip onu bana getirmelisiniz.
Shadow Freddy: BİR SANİYE! Yani biz, Mars'a mı gidecez?
Puppet: Şeeeeeey... Evet.
Shadow Freddy: Bu delilik.
Funtime Foxy: Peki neden biz?
Puppet: Çünkü siz David Bowie hayranlarısınız.
Funtime Foxy: İlk olarak, Onlar Bowie hayran değil benim Bowie hayranı. İkinci olarak. Bowie nereden çıktı?!
Puppet: Mars'ta, Eva, Major Tom'un cesedini bulup onun kafatasını aldı. Ve Eva'nın lakabı, Girl With A Mousy Hair'idi.
Funtime Foxy: Life On Mars? Ve Space Oddity, anladım.
Puppet: Şimdi, Eva'yı dana getirin ve ben ise onu chennemin dibine yollayacğım.
Funtime Foxy: Nasıl? Onu öldürecek misin?
Puppet: Evet! Shadow Freddy, lütfen telefonu bırakabilirmisin?
Shadow Freddy: Ah birşey mi diyordun? Dinlemiyordum da.
Spring: Biz bir saattir ne hakkında konuşuyorus?
Puppet: Benimle gelin.
Sonra ise Puppet, Funtime Foxy'i, Shadow Freddy'i ve Spring'i çatıya getirir. Ve çatıda bir uzay gemisi vardı.
Puppet: Bunu bugün, 51. Bölgeden çaldım. Ve bir de içine kaset çalar ekledim.
Funtime Foxy: Oh adamım. O zaman uzay kostümlerimizi alalım.
Puppet: Onlara gerek yok, zaten nefes almanıza da gerek yok. ŞİMDİ BİNİN LAN!
Shadow Freddy: Tamam lan! Tamam!
Sonra ise Funtime Foxy, Shadow Freddy ve Spring, uzay gemisine binerler ve Funtime Foxy, çok bilim kurgu filmi izlediği için bir uzay gemisi nasıl kullanılır biliyordu. Ve sonra ise bizim üçlü uzaya çıktılar, ve Funtime Foxy, Turn To Stone şarkısını da açar.
DEVAM EDECEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNaF Günleri
FanfictionYıl, 2024. FNaF 6'dan bir yıl sonra. Freddy, Bonnie, Chica ve Foxy için normal bir gündü. Ama lokantaya diğer animatronikler gelince, işler biraz karıştı.