Azgın Park'a Devam

55 7 19
                                    

Dinozor bizim dedenin üstüne ettiği için dede yıkanmaya gider, o sırada bizimkiler arabada parkı dolaşıyordular, ve o sırada, Treks'in kafesinin yanında tam da arabanın benzini bitiyor.

Shadow Freddy: Şimdi ne yapıcaz?

Funtime Foxy: Şimdi POH yapacaz, kaldık burada! *Yağmur yağamaya başlar* Lanet olsun.

O sırada bir yıldırım, Treksin kafesina çarpar ve Treks'in kafesi yarılır.

Araba Şöförü: LANET OLSUN! *Arabadan koş koşa kaçar*

Funtime Foxy: Şimdi ne yapıcaz?

Jeff Goldblum: Çok kolay!

Funtime Foxy, Shadow Freddy, Spring: EFSANEVİ AKTÖR JEFF GOLDBLUM!

Jeff Goldblum: Evet bu doğru! Bence milletin burada yaptıkları şey çok kötü! *Bizmkilerle beraber arabadan çıkar* Ana, Treks. *Onu Treks ezer*

Funtime Foxy: GOLDBLUM HAYIR!

Shadow Freddy: Şimdi ne yapacaz?

Funtime Foxy: Bir planım var! İşaret verince kaçın! *Çakmakla bir sopayı yakar ve o sopayı alır*

Treks'in aklı: Hmmmmm, onu kovalasam mı? Boşver, direk kafa atayım.

Sonra ise Treks, Funtime Foxy'e kafa atar. Bu yüzden Spring sola, Shadow Freddy ise sağa kaçar. Ama Treks, Shadow Freddy'i, tropikal ormanlı bir yere atıp gider. O sırada, VelociRaptor'ler, Funtime Foxy'i bulup onu uyandırırlar.

Funtime Foxy: AAAAAH! Kafam! ANAM BABAM! RAPTOR'LER! Bir saniye, Dave? Blackstar? Bowie? Jessica? Siz nasıl kaçtınıs?

Blackstar(VelociRaptor): EH EH HEH! (Bir tane Treks gibi ama olmayan beyaz bir dinozor parktaki bütün dinozorları serbest bırakıyor)

Funtime Foxy: Anladım.

Sonra ise bir araba onlara doğru yaklaşmaya başlar ve VelociRaptor'ler korkudan kaçarlar. Ama meyerki Spring bir araba ile geliyormuş.

Spring: Atla Foxy!

Funtime Foxy: Tabi kide atlarım! *Arabanın arkasına biner*

Bizimkiler arabayı çalıştırır çalıştırmaz onları Treks kovalamaya başlar.

Funtime Foxy: AAAAAAAAA! TREKS GELDİ! HIZLAN LAN!

Spring: Lanet olsun! Benzin bitiyor!

DEVAM EDECEK

FNaF GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin