Bizimkiler, uçakla Mısır'a gelirler. Uçaktan inerler ve havalimanına gelirler. Sonra ise, bir anda Puppet durur.
Funtime Foxy: Ne oldu Puppet? Niye durdun?
Puppet: Çünkü, Nightmare'in ölümünden sonra bizimkilerini aradım. Onlarda bize birini yolladılar.
Shadow Freddy: Kimi?
Puppet: Bize F- İŞTE GELDİ!
Sonra ise, önlerine Foxy gelir.
Foxy: Selam.
Funtime Foxy: Foxy adamım!
Foxy: Selamlaşmayı bende isterdim Funtime Foxy ama zamanımız yok. Söyleyin, Kyle'da kaç taş var?
Puppet: Eğer şehrin ortasındaki tapınaktan sarı taşı almadıysa, o zaman dört.
Foxy: Hiç iyi değil!
Puppet: Evet. Bu yüzden şehrin ortasına, sarı taşı almaya gidiyoruz!
Sonra, bizimkiler bir taksiye binip şehrin ortasındaki tapınağa giderler. Ama taksiden iner inmez, Kyle oradayadı.
Kyle: Hey! Buradayım!
Puppet: KYLE! SHADOW FREDDY, FUNTIME FOXY! BENİMLE KYLE'IN PEŞİNDEN GELİN!
Sonra, Puppet, Shadow Freddy'i ve Funtime Foxy, Kyle'ı kovalamaya başlarlar.
Foxy: Biz ise, taşı mı alıcaz?
Srping: Herhalde.
Spring ve Foxy, tapınağa girerler. O sırada, küçük bir kovalamadan sonra, Kyle teslim olur.
Kyle: Durun! Teslim oluyorum!
Funtime Foxy: İyi o zaman.
Shadow Freddy: Bir saniye! Bence bu işte bir pislik var.
Puppet: Belkide.
Funtime Foxy: Adam teslim oldu! Daha ne istiyorsunuz?
Shadow Freddy: İntikam! BU NIGHTMARE VE KIZLAR İÇİN!
Shadow Freddy, zincirle Kyle'ın boğazını keser. Ama garip bir şekilde, Kyle ölmez. Tam tersine, gülmeye başlar ve kırmızı bir toza dönüşür.
Funtime Foxy: E ama bu kolay oldu.
Shadow Freddy: Bu gerçek Kyle değilde ondan!
Puppet: O zaman gerçek Kyle... TAPINAK!
Sonra, Puppet, Shadow Freddy ve Funtime Foxy tapınağa doğru koşmaya başlarlar. O sırada tapınakta, Spring ve Foxy bir koridora gelirler. Sonunda sarı bir kapı vardı. Ama bir anda, önlerine Kyle ışınlanır.
Spring: Kyle!
Kyle: Evet! Bu benim!
Sonra, Kyle mor taşı kullanarak mor bir ateş topu faırlatır. Tam Springtrap'e gelicekken! Foxy kendini Spring'in önüne atar. Mor ateş topu, Foxy'i feci yaralar.
Spring: Foxy!
Foxy: Ben iyiyim... Hayır değilim!
Kyle: Bunu daha da dramatikleştirmeden.
Kyle, turuncu taşı kullanarak, Foxy'i felç eder ve sonra ise kırmızı taşı kullanarak onu kölü çevirir. Maalesef, Foxy ölür.
Spring: FOXYYYYYYYYY! SEN ÖLDÜN KYLE!
Kyle: Nasıl istersen!
Kyle, sarı kapıdan geçer. Sonra ise Spring'de geçer. Oda full sarıydı, Spring'in önünde merdivenler vardı. Merdivenlerin en tepesinde bir sandık, sandığın yanında ise Kyle. Spring, merdivenlerden tırmanır. Ama Kyle, turuncu taşı kullanarak Spring'i felç eder. Spring merdivenlerden aşağa düşer. Kyle, sandığı açar. Orada, sarı taş vardı.
Kyle: Oh ho hoooo! Bu biraz büyük! Tam ortaya gelicek! *Eldivenin ortasına takar ve duvarı patlatır. Elveda! *Kaçar*
Kyle, kaçar kaçmaz, Shadow Freddy tekmeyle kapıyı kırar, Spring ise eski haline döner.
Puppet: Spring! İyimisin!
Spring: E-Evet... Ama Kyle... o taşı aldı!
Funtime Foxy: Peki Foxy! O nerede!
Spring: O-o... Beni kurtarmak için öldü.
Funtime Foxy: N-Ne?!
Spring: Özürdilerim...
Shadow Freddy: Lanet olsun! Foxy öldü ve Kyle'ın renkli kömür koleksiyonunun tam olması için bir taş eksik!
Funtime Foxy: Puppet, yeşil taş, o nerede?
Puppet: ...
Funtime Foxy: PUPPET TAŞ NEREDE!
Puppet: Bana bağırma deli kanlı!
Shadow Freddy: LANET OLSUN PUPPET! TAŞ NEREDE!
Puppet: BURADA!
Ve Puppet, cebinden son taşı çıkarır. Herkes şok olur.
Spring: Yani bunca zaman, taş cebinde miydin?!
Shadow Freddy: Son taş o. Kyle onu almazsa koleksiyonu tam olmaz. Taşı yok etmeliyiz!
Puppet: Hayır! Olmaz!
Funtime Foxy: Neden!
Puppet: Çünkü... birkaç yıl önce, terk edilmiş bir Freddy Fazbear lokantasında, onu buldum. Sonra ise ona dokundum ve, patlama gibi birşey oldu. Taşı orada bırakıp kaçtım. Ama taş nedense elimdeydi. Onu göle attım. Yine de elimdeydi. Yani onunla özel bir bağam var. Onu yok edersen... bende ölebilirim.
Spring: Hay içine.
Funtime: Pekala! O zaman Kyle'ı yok edelim!
Shadow Freddy: Nasıl?
Funtime Foxy: Bir planım var. Spring, Shadow Freddy, siz beraber olcaksınız. Ben ise Puppet'la. Kyle'ı sıkıştırıcaz!
Ve sonra ise, bizimkiler ikişer gruplara ayrılırlar. Puppet ve Funtime Foxy üstü açık bir araba ile yola çıkarlar. Ve bir yandan ise, Kyle'ı çağrıyordular.
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNaF Günleri
FanfictionYıl, 2024. FNaF 6'dan bir yıl sonra. Freddy, Bonnie, Chica ve Foxy için normal bir gündü. Ama lokantaya diğer animatronikler gelince, işler biraz karıştı.