Görüşmek Üzere

42 7 16
                                    

Shadow Freddy, Puppet'a yaklaşır.

Shadow Freddy: Ey Puppet? *Ayakla ona dokunur* Puppet?! Puppet! *Puppet'ın yanına oturur* Lanet olsun.

Shadow Freddy, Puppet'ın Nokia'sını kullanarak Freddy'i arar. Ona olanları anlatır. Ertesi sabah. Freddy, Bonnie ve Funtime Freddy, Puppet'ın 51. Bölge'den çaldığı uzay gemisiyle gelirler. Shadow Freddy'i, Spring'i, Funtime Foxy'i, Puppet'ın cesedini ve eldiveni alıp giderler.

Uzay gemisinde.

Freddy: Korkarım ki Spring, sana yeni kollar lazım.

Spring: NE!

Shadow Freddy: *Yatan Funtime Foxy'e bakar* Yaşiğicak mı

Bonnie: Emin değilim. Hatta şu anda ölü bile olabilir.

Funtime Freddy: Bir saniye! Benim bir taktiğim var! Funtime Foxy! Tina Turner seni yatakta bekliyor!

Shadow Freddy: ...

Funtime Freddy: İşe yaramıyor!

Shadow Freddy: *Eldivene bakar* Ama bu yarayabilir *Eldiveni alır*

Freddy: Bundan emin misin?

Shadow Freddy: Evet. Eğer Kyle'ın dedikleri saçmalık değilse, işe yarar.

Shadow Freddy, eldiveni takar. Ama bütün taşların gücüne dayanamaz. Yavaşça Shadow Freddy'nin kolu yanmaya başlar.

Shadow Freddy: AAAAAAH! LANET, OLSUN! ACIYOR!

Spring: Hemen onu çıkar!

Shadow Freddy: HAYIR! DAYANABİLİRİM! *Parmaklarını şıplatır* OOOOH! ÇIKARIN ŞUNU!

Funtime Freddy: *Eldiveni çıkarır*

Shadow Freddy'nin sol kolu feci gitmişti. Ama yine de kullanabiliyordu. Bonnie ve Freddy, Shadow Freddy'i taşımaya başlarlar. Herkes Funtime Foxy'e bakar. Bir anda Funtime Foxy'nin kırık, yanık ve yaralanmış kısımları düzelir ve eski görünüşüne kavuşur. Sonra bir anda, Funtime Foxy, gözlerini açar. Yattığı yerde oturur.

Funtime Foxy: Ne oldu böyle?!..

Funtime Freddy: Bunu başardın!

Shadow Freddy: Görüyorum!

Funtime Foxy: Millet... Kyle'a ne oldu?

Spring: Öldü!

Funtime Foxy: Hadi canım!

Shadow Freddy: Evet! Ama Puppet... ona bir cenaze yapmak istiyorum...

Funtime Foxy: N-Ne?

Bir gün sonra...

Shadow Freddy dediğini yapar. Puppet'a bir cenaze düzenler. Herkes oradaydı. Oldlar. Goldie. Spring, Shadow Freddy. Funtime Foxy, Funtime Freddy. Hatta Reverse Puppet bile oradaydı. Ama Reverse Puppet, oraya cenaze için gelmemişti. Spring, Shadow Freddy ve Funtime Foxy bir araya gelmiştiler.

Shadow Freddy: Bunu yaptık. Nightmare.

Spring: Foxy.

Funtime Foxy: Puppet. Ve kızlar.

Shadow Freddy: Artık huzur içinde yatabilirsiniz. İntikamlarınız, alındı.

Funtime Foxy: Pekala millet. Benden bu kadar.

Spring: Ne?

Funtime Foxy: Ri, yani Reverse Puppet buraya boşu boşuna uzay gemisiyle gelmedi. Ben ve Funtime Freddy gidiyoruz.

Shadow Freddy: Neden ki?

Funtime Foxy: Ri burada kalmamıza izin vermez. Özellikle de olanlardan sonra. O zaman... görüşürüz. Ah ve bu arada, eldiveni ve taşları alıp onları güvenli yerlere bırakıcaz.

Shadow Freddy: Peki.

Funtime Foxy ve Funtime Freddy,
Reverse Puppet'la birlikte uzay gemisine binip giderler.

Spring: Tabi...

Shadow Freddy: Spring... bende gidiyorum.

Spring: Neden?

Shadow Freddy: Çünkü Lolbit tek yaşayamaz.

Spring: O-oh...

Shadow Freddy: Evet. O zaman... görüşürüz.

Spring: Elveda.

Ve Shadow Freddy'de gider. Funtime Foxy ve Funtime Freddy, Reverse Puppet'la uzayda takılırken, Shadow Freddy, Lolbit'le takılır. Böylece, bu garip maceranın sonu gelir.

SON

FNaF GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin