Sonra, Funtime Foxy, Shadow Freddy ve Spring, Mars'a indiler. Ve sonra ise bizimkiler uzay gemisinden çıkarlar ve etraflarında bir eskimiş tahta ev ile WTF?! Budaylar vardı.
Funtime Foxy: Budaylar nereden çıktılar lan?!
Spring: Onu bırakta şu fare saçlı kız nerde olabilir VE NASIL NEFES ALIYORUZ?
Shadow Freddy: Bizler birer animatronikleris yani nefes almamıza gerek YOK.
Funtime Foxy: Sanırsam yolumuzu nasıl bulucaz biliyorum *Blackstar albümünün kasetini çıkarıp boynunun mesafesina kadar kaseti havaya tutar* Huuuuu uuuuu uuuuuu.
Shadow Freddy: Ne yapıyorsun lan sen?
Funtime Foxy: O eve girin.
Spring: Oh hayır. Bunu yapmak zorunda mıyız?
Funtime Foxy: Evet.
Eskimiş evde, Funtime Foxy, Blackstar şarkısını açar.
Spring: Something happened on the day he died. SPIRIT ROLES AND STAPED ASIDE! Somebody else took his place and bravely cried! Im a blackstar, im a blackstar. How many does an angle falls?
Shadow Freddy: I cant tell you how, just go with me. Take your passport and SHOES! Youre a flash in a pain. Im a great i am! Im a blackstar!
Funtime Foxy: Im a blackstar way up money i got game, i want eagels in ny daydreams diamonds in my eyes! Im a blackstar, im a blackstar.
Ve sonra ise bizimkiler evden çıktıklarında ışıklı bir patika oluşmuştu. Ama...
Funtime Foxy: *Polisleri uzay gemioerinin yanında görür* Bir saniye! * Polislerin yanına gider* Ne yapıyorsunuz?
Polis: Doğal bölgeye park ettiniz, size yol cezası. *Funtime Foxy'e kağıt verip polislerle gider*
Shadow Freddy: Artık patikayı takip etsek iyi olacak.
Sonra ise bizimkiler patikayı takip ederek kayalı bir yere gelip önlerinde Major Tom'un cesedini ve yerde bir küre bulurlar.
Funtime Foxy: *Küreyi alır* HMMMMMMMMMM. Buna lan?! HAAAAAAAA! MAJOR TOM!
Flaaaaashbaaaaack
Ground control to Major Tom. Ground control to Major Tom. Take your protein pills and put your helmet on.
Funtime Foxy: Vay be.Ve sonra silahılı uzaylılar gelirler.
Uzaylı: O küreyi bırak!
Funtime Foxy: Hayır.
Uzaylı: HEMEN!
Funtime Foxy: Haaaaayıııııııır!
Ve uzaylı Funtime Foxy'i elektrikle şoklar.
Spring: HAYIR! *Onuda şoklarkar*
Shadow Freddy: Ne yapıyorsanız yapın artık. *Ve onuda şoklarlar*
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNaF Günleri
FanfictionYıl, 2024. FNaF 6'dan bir yıl sonra. Freddy, Bonnie, Chica ve Foxy için normal bir gündü. Ama lokantaya diğer animatronikler gelince, işler biraz karıştı.