Bizimkiler, bir kasabaya gelirler. Karanlıktı. Yerde ölü insankar bile vardı. Sonra ise bir anda, Puppet'ın arkasında biri ortaya çıktı.
Puppet: AAAAAH!
???: Yavaş Puppet!
Puppet: Dash?
???: A-a-a! Dr.Dash.
Puppet: Her ne haltsa furry.
Dr.Dash: Bunlarda senin...
Spring: Hayır! Çırakları değiliz!
Dr.Dash: "Arkadaşların" diğicektim. Eve gelin.
Sonra, bizimkiler Dash'in evine gelirler. Çay-kahve içerler. Ve Puppet taş konusunu açar.
Puppet: Eeee Dash. Taş hala sende. Değil mi?
Dash: Biraz geç kaldınız.
Puppet: N-ne?
Dash: Önceki gün... Kyle taşı aldı.
Puppet: Lanet olsun...
Dash: Peki bana neden bunu söylemedin? Kyle'ın geri döndüğünü neden söylemedin?
Puppet: Vaktim yoktu Dash.
Shadow Freddy: Bir saniye. Yani Kyle'ı daha önce den de mi biliyordunuz?
Puppet: Şeeyyyy...
Dash: Tamam, ben söylerim. 2004'te, Kyle veledi, Dünya'yı ele geçirmeye çalıştı. Ben, Puppet ve birkaç arkaşımız onu durdurduk. Ama geri geldi. Eyer bütün taşları alırsa, parmaklarını şıplatması yeter. İstediğin herşey olur. Zenginlik mi? Buyur. Güç mü? Buyur.
Shadow Freddy: Anlıyorum.
Dash: Ve bu arada... özürdilerim...
Funtime Foxy: Neden?
Dash: Çünkü size öldüğümü söylemeyi unuttum.
Puppet: Ne?
Sonra ise ev patlar her yer yanar ve duvarlardan kırmızıkollar çıkar. Ve bir anda, Dash, Kyle'a dönüşür. Kyle, elinde Dash'in cesedini tutuyordu. Eldiveninde ise mor, mavi ve kırmızı taş vardı.
Kyle: Gerçeklik çoğu zaman yanıltıcıdır. Ama artık değil. En azından benim için değil.
Sonra ise bir kırmızı kol, Spring'i ezmeye kalkar ama Spring çıllık atar ve kol düşer.
Puppet: İşte bu! Taşın yarattığı kollar yüksek sese dayanamıyorlar! Bize daha fazla ses lazım!
Funtime Foxy: *Mikrofon alır* Sorun değil! Spring! *Springtrap'a elektro gitar atar* Hadi! Hep beraber bu ritmi yapın! İki kere ayaklar yere vursun, sonra da bir tane alkış.
Herkes, ritmi uygular. Funtime Foxy ise şarkı söylemeye başlar.
Funtime Foxy: Buddie you're a boy make a big noise playin' and the streets gonna be a big mess someday you got, mud on your face! Big disgrace! Kickin' your can all over the place singin' WE WILL, WE WILL ROCK YOU! Hep beraber!
Shadow Freddy: Her ne haltsa.
Funtime Foxy ve Shadow Freddy: WE WILL, WE WILL ROCK YOU
Shadow Freddy: HADİ
Herkes: WE WILL, WE WILL ROCK YOU
Sonra ise Springtrap elektro gitar çalmaya başlar.
Ama tabi kide bu yetersiz gelir. Bu yüzden Puppet bir piyano sürükler ve herkes Motley Crüe'un Home Sweet Home'unu çalmaya başlar.
Etraf coşar ama yetersiz!
Shadow Freddy: APTALLAR! EN ÖNEMLİ ENSTRUMANI UNUTTUNUZ! BATERİ! *Bateri çalmaya başlar*
Sonra ise, herkes Electric Light Orchestra'nın Wild West Hero'sunu çalmaya başlar.
İşe yarar mı? Evet! Kyle gider. Ev eski haline döner.
Puppet: Kyle taşı aldı, ve Dash öldü.
Funtime Foxy: Üç tane kaldı, değil mi?
Puppet: Evet. Sarı Mısır'da bir bina da saklı. Yeşil... boşver. Turncu ise... yeri sadece bur efsanede geçer.
Shadow Freddy: Efsane ne diyor peki?
Puppet: Everest'te bir portal var. Ondan geçtiğinde başka bir boyuta geçiyormuşsun. İleride ise bir dağa varmış. Dağanın tepesinde taşın gardyanı var. Ona birşey verirsen, o da sana taşı verirmiş.
Spring: O zaman neyi bekliyorus? Hadi gidelim!
Funtime Foxy: Evet!
Puppet: Emin değilim.
Shadow Freddy: Dinle Puppet. Kyle'ın peşine neden düştük? Dünya'yı kurtarmak için değil. Biz Avengers veya Galaksinin Koruyicuları falan mıyız ki Dünya'yı kurtarıcaz? Hayır! Kızların ve Nightmare'in intikamını almak için! O taş bize lazım!
Funtime Foxy: Freddy. Kızların ölümünden sonra ciddileştin mi?
Shadow Freddy: Birilerinin ölmesini izlemek bana hiç iyi gelmez.
Puppet: Pekala... O zaman gidelim!
Ve bizimkiler yola koyulurlar.
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNaF Günleri
FanfictionYıl, 2024. FNaF 6'dan bir yıl sonra. Freddy, Bonnie, Chica ve Foxy için normal bir gündü. Ama lokantaya diğer animatronikler gelince, işler biraz karıştı.