Bölüm 21

32K 2.5K 1.2K
                                    

Medyayı kesinlikle dinleyin ^<^ Oy ve yorumlarınızı da eksik etmeyin lütfen.

Taehyung (Sahilde)

Kapı çaldığında üstümü giyinmeyi bitirmiş saçlarımı tarıyordum. Jungkook'un kapıda olduğunu bilmek kalbimin teklemesine neden oluyordu.

"Tae, alt tarafı sahile gideceğiz. Neden bu kadar özendin?" Kapıyı açar açmaz gözlerini üzerimdekilere dikmişti.

 Oysa sadece basit bir şort ve kazak giymiştim.

"Özenmedim ki? Sen kendine bak Jeon Jungkook."

Önce kaşlarını kaldırıp 'Öyle mi' dercesine bakıp dudaklarını yaladı. "Ben sana baksam Kim Taehyung? Hım? Nasıl olur?"

Kapıyı örterken ona bakmadan konuştum. "Neyden bahsediyorsun Tanrı aşına Kook?" Flörtöz havası bana umut veriyordu, oysa bunu şakasına yaptığı o kadar belliydi ki. Bunun canımı acıttığını bilmiyordu.

Cevap vermemesini fırsat bilip devam ettim. "Hadi gidelim artık, beklemesinler." Jungkook'ta susup kafasını salladı onayladığını belirtmek için. Pek konuşmadan zaten yakın olan sahile doğru yürümeye başladık.

Yoongi  ile Jimin artık resmen çıkıyorlardı ve Jungkook bunu doğal karşılıyordu. Bu durum sanki dünyada hiç homofobik insan kalmamışçasına mutlu ediyordu beni.

"Yoongi! Jimin!" İlerde kumlara oturmuş çiftimizi görünce bağırmaya başlamıştı Jungkook. Jimin hemen ayağa kalkıp el salladı uzaktan. Jungkook'ta bana dönüp gülümsedi. "Hadi, gidelim." 

Hızlanıp neredeyse onlara doğru koşan Jungkook'un peşinden gittim.  Garip bir şekilde çok heyecanlıydım bugün. Uzun zamandır dördümüz bir şeyler yapmamıştık. 

Yan yana denizin karşısında dizildiğimizde Ben Jimin'in yanında oturuyordum. Jungkook'ta solumdaydı. Yoongi'de Jimin'in yanındaydı tabi.

 Selamlaşma aşaması geçince Jimin kocaman gülümseyip "Taetae? Ne zaman başlıyordu şu yaz okulu?" diye sordu. 

Denizin sesi çok baskındı. Hava da hafif karardığından etraf çok net seçilmiyordu.

Jimin'e bakmadan "Bilmiyorum ki Jiminie. Annem de bir şey söylemedi." diye cevap verdim.

Yoongi çok sessizdi. Jungkook'sa ilgiyle bizi dinliyordu. "Ben biliyorum!" dedi aniden.

"Haftaya pazartesi başlayacak. Kayıt olurken öğrendim." 

Şaşkınlıkla ona döndüğümüzde 'ne?' dercesine baktı. Yoongi bile dikkat kesilmişti. 

"Kayıt oldun yani gerçekten de Jungkook?"

"Şaka yaptığımı mı sandın? "

Jimin bir bize bir de Yoongi'ye bakıp kaşlarını çattı.

"Yoongi! Bak, Jungkook'a, o bile geliyor Tanrı aşkına! Tek bahanen uyku mu cidden?"

Jungkook'la ikimiz bir sevgili tartışmasının geleceğini bildiğimizde sırıtıyorduk. Yoongi omuz silkip "Ne yani okula mı gideyim? Yaz tatilinde? Rahat rahat uyuyabilmek varken?"diye sordu.

Jimin çabucak sinirlenip çabucak barışan biri olduğundan siniri çabucak alevlenmişti. "Zaten sen öbür hayatında taş da olmak istiyordun değil mi? Ha? Benim için gelebilirdin!"

Yoongi hala umursamazca "Jimin, sanki ülkeden gidiyormuşum gibi davranıyorsun ya. Alt tarafı yaz okuluna gelmeyeceğim güzelim. Görüşeceğiz yine..."

Jungkook sırıtıp "Kızlar, kızlar! Daha fazla tartışmasanız da biraz yürüsek? Hani beni ve Tae'yi kıskanmış olabilir Jimin, anlıyorum." dedi imayla.

You're mine 🌈 Taekook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin