Bölüm 24

28.1K 2.2K 1.7K
                                    

İlk defa Kook'un ağzından anlatıyorum. Umarım seversiniz^^

AYRICA BİRE JIN'E DURMASINI SÖYLESİN. mEDyAyA öLDüM! sTObİt!!

Jungkook (Yaz okulun ilk günü)

Birkaç kişinin bile olmadığı okulun bahçesinde öylece oturuyordum. Çoktan çıktık demişti ama ondan önce gelmiştim. Oysa onun evi daha yakındı okula.

Özür dilemiştim evet. Belki samimi gelmemişti ona bilmiyordum. Ama şuan yapabileceğim, elimden gelen en iyi şeydi bunu yapmak. Neden öyle davrandığımı ben bile bilmiyordum.

Oturduğum bankta gözlerim onu ararken bahçe kapısında Hoseok'la birlikte girdiğini gördüm. Sürekli onunla olması sinirimi bozuyordu.

Bulundukları yöne doğru yürümeye başladığımda Taehyung'un gözleri beni buldu. Hoseok adlı at suratlı da yanında durmuş bana bakıyordu. Sırıtarak.

"Jungkook'tu değil mi?"

Üst sınıflardandı. Yani bir üst sınıfımız.  Kafamı salladım Taehyung'a bakarak. Sinir olduğumu bile bile neden hala onun yanında duruyordu ki?

Hoseok'a cevap verme girişiminde bile bulunmamıştım ki Taehyung kötü kötü bakıyordu.

"Hadi," dedim sinirli çıktığını bildiğim sesimle. "Gel benimle Tae."

Taehyung ise istifini bozmadan "Kook, neden zorluk çıkarıyorsun? Alt tarafı o da gelmiş yaz okuluna. Konuştuğumuz gibi yap." dedi gözlerini kısarak. Okula doğru yürümeye başladı sonrada. Hoseok da peşinden.

Aynısını bana mı yapıyordu? Görmezden mi geliyordu beni? 

"Taehyung!" 

Var gücümle bağırmıştım. O kadar sinirlenmiştim ki kendimi kontrol edemiyordum. Neden bu kadar sinirlenmiştim ki?

"Taehyung dedim!" 

Taehyung yürümeye devam etti. Duymamazlıktan gelmesi beni daha da çıldırtırken onunla birlikte okula giriyordu.

Koştum arkasından. Ne de olsa aynı sınıftaydık değil mi?

Yanına ulaştığımda yere eğik başından onun da sinirlendiği ya da üzüldüğü belliydi. Hoseok ise teselli edermiş gibi elini Taehyung'umun omzuna koymuştu!

Sonunda Hoseok kendi sınıfına gitmek için bizden ayrılınca Taehyung önde ben arkada sınıfa girdik. Jimin çoktan arkalardan bir sıraya oturmuştu. 

"Taetae! Gelmeyeceksiniz sandım ya! Çok erken gelmişim ben."

Jimin ayağa kalkıp Taehyung'a sarılınca kaşlarımı çattım. Neden bugün herkesle bu kadar temasta bulunuyordu ki?

Taehyung gülümseyip "Yoongi gelmeyecek mi?" diye sordu.

Ben de onlara yaklaşıp "Gelmeyecek!" dedim. Sesim hala yüksek çıkıyordu.

Taehyung ben konuşur konuşmaz gülümseyen yüzünü silip dudağını ısırdı. 

Jimin de üzgünce dudaklarını büzdü. "O kadar ısrar ettim ki sonunda haksız duruma düştüm sanırım." Sonra gülümsedi. "Aman be, gelmesin. Birde onunla uğraşırdım zaten. Alt tarafı her an birlikte olalım istemiştim. Beyefendi uykusunu bölemezmiş."

Sınıfın neredeyse tamamı doluydu. Taehyung sınıfa göz gezdirip bana baktı. Dudaklarını ısırmaya devam ederek Jimin'in yanına oturmak için hareketlenince kolundan tuttum hemen. "Tae, benimle oturmayacak mısın?"

Kafasını salladı. "Öyle bir şey konuşmadık?"

"Konuşmamız gerekmiyor zaten! Benimle oturacaksın!"

You're mine 🌈 Taekook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin