Özel bölüm: The story never ends

27.5K 1.8K 952
                                    

Uzun bir özel bölümle karşınızdayım! Umarım beğenirsiniz^^

Taehyung, Han Nehri'ne karşı oturuyor, hala olanları düşünüyordu. Dün olanları...

Gelen mesajla kafasını telefonuna çevirdi.

Kimden: Kookie

Sevgilim?

Neredesin?

Taehyung heyecanını saklayamayıp kocaman gülümsedi. Sanki elleri titriyor, kalbi saniyede milyar kez atıyordu.

Aceleyle ellerini klavyeye dokundurdu.

Kime: Kookie

Sevgilim^^

Okulda olmadığıma göre?

Evde değilim.

Hala alışamamıştı bu duruma. Jungkook'la aralarında değişen tek şey birbirlerine olan hitaplarıydı. Ah, birde öpüşüyorlardı?

Kimden: Kookie

Hımm

Demek evde değilsin.

O zaman seni bulup

Öpebilirim değil mi?

Taehyung okuduklarıyla gözlerini devirip, yazmaya başladı.

Kime: Kookie

Hımmmm

Bulabilirsen...

Neden olmasın?

İkisi de okuduklarından dolayı sırıtıyor, daha önce hissetmedikleri o hissi tadıyorlardı. Aşkı...

Taehyung, öylece kaldırımın kenarına oturmuştu. Okulu yine asmıştı, artık annesinin ne dediğini de takmıyordu. Daha kimse de bilmiyordu. Aralarında geçenleri. Ya da öpüştüklerini. 'Tanrım, öpüşmüştük değil mi?' diye düşündü Taehyung dudaklarını ısırarak. 'Biz öpüştük!'

Bir gün geçmişti üzerinden ama Taehyung olanları yalnız kaldığı tek an -şu an- algılayabilmişti. Sanki dün kendi vücudunda değildi ruhu. Uçup gitmiş, kendini Jungkook'a öyleyece bırakıvermişti. Kalbinin kendi bedeninde ayrılıp onunkiyle buluşmasını izlemişti uzaktan. Onu öperken de, sarılırken de rahattı artık. Özgürdü. İstediğini yapabilirdi ona. Artık onundu. Jungkook'u artık tamamen onundu.

Birkaç dakika sonra kulaklarını dolduran mesaj sesiyle gözlerini ekrana çevirdi.

Kimden: Kookie

Seni seviyorum.

Kalbi hızlandığı sırada, etrafına sarılan bacaklar ve kollarla afalladı. Jungkook onun arkasına oturmuş arkadan sarılıyordu.

"Seni seviyorum, Taehyung."

Taehyung yüzünü yapabildiği kadar arkaya çevirdi, Jungkook'ta kimseyi umursamadan çenesini Taehyung'un omzuna koydu. Öpse öpebilecek kadar yakınlardı şimdi.

"Ben de Kook... Ben de seni seviyorum."

Jungkook birden ayaklanıp, Taehyung'un da ayağa kalkmasını sağladı.

"O zaman, Taetae! Sevgililer ne yapar?"

Taehyung kıkırdayarak kaşlarını kaldırdı. "Bilmem, ne yapar?"

Jungkook ise bilmişçe "Hadi, gel benimle." dedi Taehyung'un elini kavrayıp. Uzun zamandır yapmak istediği üş şey vardı. İlki, Taehyung'a günde 3 kez 'Seni seviyorum.' demek. İkincisi Taehyung'un elini saatlerce tutmak. Ve üçüncüsü de Taehyung'u istediği kadar öpmek.

You're mine 🌈 Taekook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin