Evet Potterhead'ler,bu yazım yanlışları yüzünden hiç bir şey anlayamadığınız yazar!Yine ve yine bir bölüm ile karşınızdayım.Bu arada hiç sesiniz soluğunuz çıkmıyor,bir yorum atın bari, yorumlarınızı okumayı seviyorum ❤️
Neyse,ben sizi fazla sıkmayayım,iyi okumalar,
/* LUMOS!"Seelam!" dedim rahat bir sesle.Remus'un gözleri yine kocaman açılmıştı,ulan sevgili animagusu japon balığı olan kurt adam,alış artık bana!Ben böyleyim işte,nesini anlamıyorsun?Sonra yüzümü Sirius ve yanındaki insan evladına çevirdim.Yüzünde hafif yaralar olan,gri gözlü ve siyah saçlı, Sirius'un kopyası bir adam.
(Y/N:Regulus diye bağırışlarınızı duyar gibiyim!)
Kaşlarımı hafiften çattım ve gözlerimi kısıp "Sen 1979'da ölmemiş miydin?" dedim.Bana korku dolu gözlerle baktı.Sirius ta öyle."Maksimum 12 yaşındasın,bunu nereden bilebilirsin ki?" dedi Regulus ve kaşlarını hafiften çattı.Yüzüme kendinden emin bir gülümseme yerleştirdim ve "Kimse söylemeden kendi başıma bir şeyler öğrenebilirim.Çatalağız olduğumu da böyle öğrenmiştim." dedim.Regulus'un gözleri daha da büyüyordu.Remus kaşlarını çattı ve bana "Sen Çatalağız mısın?" dedi.Güldüm,"Evet,bilmiyor muydun?" dedim ona dalga geçercesine.Regulus Remus'a yaklaştı ve "Bu kızdan uzak dursak...Beni korkutuyor." dedi fısıldayarak.Bunu duymuştum."Peki." dedim ve arkalarına toz oldum.Ben toz olunca Remus'un gözleri kocaman oldu.Sevgili japon balığı...MAL MISIN?ALIŞ ARTIK ŞUNA!
"Hazel?Hazel!" dedi şok içinde ona arkadan sarıldım ve "Efendim?" dedim.Remus kollarımı tuttu ve "Ne yapıyorsun?" dedi.Güldüm ve "Hiç,toz olup geliyorum,toz olup geliyorum.Bir de Snape ile uğraşıyorum,uyuyorum." dedim.Regulus şu anda kalp krizi geçirecek gibi duruyordu."Bu kız kim?" dedi sesini sade Sirius'a duyurduğunu sanarak."Hazel," dedim,"Hazel Lily Potter"
Regulus daha da korkmuştu.Güldüm."O biraz farklı Regulus.Senden benden daha güçlü,daha zeki." dedi Remus omzuna düşmüş saçlarım ile oynarken.Biraz mı?Ben tamamen farklıyım!Başımı Remus'un omzuna koydum ve "Zeka ve güç konusu tartışılır ama farklı olduğum kesin bir gerçek." dedim.Regulus bana boş boş bakmaya başladı,"Bir çocuk,ne kadar farklı olabilir?" dedi bana.Kendimi arkamdaki soğuk çimenlere bıraktım ve "Dokuz yaşımda tüm büyüleri ezbere biliyor ve yapabiliyordum,dokuz yaşımda bir ölüm yiyen yakalamıştım.Şu anda çoğu ölüm yiyenin saygı duyduğu bir ölüm yiyen olan Lucius Malfoy benden korkuyor...Ölüm yiyenlerin hepsini tanıyorum,gerçekleri herkesten hızlı öğrenebiliyorum." dedim.Regulus büyük ihtimalle altına s*çmaktaydı.Güldüm,"Ne yani?Bunlar normal şeyler,daha anormalleri de var." dedim ardından.Regulus büzülmeye başlamıştı.Tam bu sırada arkamda birini hissettim ve yüzünün olduğunu tahmin ettiğim yere yumruk attım.Arkadan Leo'nun "S*ktir!" diyişi duyulunca.Güldüm ve "Özür dilerim.Ama yavaş yavaş arkama yaklaşırsan olacağı buydu." dedim.Leo çataldili konuşmaya başladı ve "Lanet olsun sana!" dedi.Ben de çatal dili konuşmaya başladım ve "Ne?Bunun olacağını bilmiyor muydun?Kaç kere Harry'nin ağzını dağıttım,gözünün önünde." dedim.Regulus,Sirius,Remus falan bize başka bir varlıkmışız gibi bakıyordular.NE VAR YANİ?ALTI ÜSTÜ SADECE SALAZAR SLYTHERİN'İN SOYUNDAN GELENLERİN KONUŞABİLDİĞİ ÇATAL DİLİNİ KONUŞUYORUZ!Bence bize böyle bakmanız çok nor-malca.Ya da...Bilmiyorum.Biraz fazla malca.
Sonra onlara döndüm ve "Ne?" dedim gülümseyerek."Şaka yaptığını sanmıştım." dedi Sirius.Regulus arkada bağdaş kurmuştu ve "Peki bu kim?" dedi Leo ya bakarak.Onu kaldırmaya çalışırken Regulus'a döndüm ve "Bir haftalık bir kurtadam." dedim.Leo kendini yanımdaki çimlere attı ve "Kurtadam yesin seni." dedi.Regulus hala bize boş boş bakıyordu."Leo." dedi Regulus'a dönüp.Regulus kaşlarını çattı ve "Soyadını sormuştum." dedi."Malfoy." diye tekrar kısa bir cevap verdi Leo.Regulus başını Sirius'a çevirdi ve "Kaç tane Malfoy var?" diye sordu.Leo kaşlarını çattı ve "En şerefsizinin oğluyum işte!" dedi hızlı hızlı.Sirius ona gülümsedi ve "Leo sakin." dedi kıkırdayarak.Regulus ona tip tip bakıyordu."Tanrı aşkına Leo.Küfür edeceksen çatal dili etmeni söylemedim mi ben sana?" dedim Leo'ya.Leo güldü.Regulus kaşlarını çattı ve "İsim soyisim olarak söyleseydin sana karşı daha sıcak olabilirdim ve şu anda bu konuşmayı yapmak zorunda olmazdım." dedi.
Leo göz devirdi ve "Lucius Malfoy ve Narcissa Black'in ikinci oğluyum.Ama o ikisine ebeveyn demem,çünkü beni daha birkaç haftalıkken bir muggle ara sokağına ölüme terk ettiler." dedi.Regulus'un o anda şok olduğunu anlamıştım."Buna göre sen benim yeğenim gibi bir şey oluyorsun." dedi Regulus.Sirius alkışlamaya başladı.Regulus hala şoktaydı."Söylesene sen kimsin?" dedi Leo ona.Regulus gülümsedi ve "Regulus Arcturus Black.Sirius'un küçük kardeşiyim." dedi.Leo gülümsedi ve bana döndü.Ben bir anda susmuştum ve Leo'nun bacağına yatmış olayları izliyordum.Eli saçlarıma gitti önce.Biraz okşadı ve sonra elini omzuma koyup omzumu ovmaya başladı.Bu olayların farkındaydım ama pek umrumda değildi.Saçlarım fazla güzellerdi ve kim olursa olsun okşamak isterdi.Gözlerimi kapattım ve biraz yetimhane hakkında düşündüm.Buraya gelmeden önce...Hayatım ne farklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizim|Hazel Potter
FanfictionBen Hazel,Hazel Lily Potter.Dünyanın en manyak insanıyım.Kimse adımdan haberdar değil.Ben yetimhanede tek dostum Jade ile ortalığı karıştırırım ve ceza alırım.Pek te umrumda olmaz aslında.Kim bilir şu ana kadar kaç kere ceza aldım.Bu arada söylemiş...