Selam gençler, nasılsınız?Ben harikayım.Kitap 3 Bin okumayı geçti!Hepinize desteğiniz,yorumlarınız ve oylarınız için teşekkür ederim!Bu bölüm Sırlar Odası kısmına kadar olan yerleri yazacağım.Sonraki bölümde de Sırlar Odası olur herhalde,ya da bilmem.Sırlar Odası+2. Yıl Finali.Birinci yılı çok uzattım.O yüzden kalan yılları kısa yapacağım.Kitap 50 bölüm falan olacak yani.Neyse,uzattım.İyi okumalar!
2 Eylül 1992
Sabah saat 4'te kalktım.Evet.Sadece 2 saat uyudum ve bayağı enerjiğim.
(Y/N:Yazarın Aksine)Yanımdaki yataklara baktım.Lyndsey ve Hermione uyuyordular.Ve benim civcivim uyanıktı.Boş boş tavana bakıyordu."Jade!" dedim fısıldayarak.Jade bana döndü ve gülumseyip yatağından fırladı ve bana sarılmak için üstüme atladı."Seni çok özledim." dedim ona ve ona sımsıkı sarıldım.Biraz konuştuk.
Sonra onunla ayağa kalktım ve birlikte duş almaya gittik."Ben de seni özledim kızıl."Çıkınca ikimiz de direk üstümüze cüppelerimizi giydik.Lyndsey ve Hermione yataklarından çıkmadan konuşuyordular.Tab2 onların önünde giyinmedim.Ben tuvalette giyindim.Ama Jade'i bilmem sjsjsjjs.Sonra kitaplarımı aldım ve Jade ile ortak salona doğru yürümeye başladık.Harry,Leo,Neville,Ron ve Draco ortak salonda duruyor ve gülerek sohbet ediyordular.Leo, Draco'nun omzuna başını koymuş,kardeşinin elini tutuyordu.Tamam,kardeş olabilirler ama LEĞOYLA DR'G'AYKO'YU ŞİPLEYEM.NARCİSSA AĞLA YAWRUM.
Harry beni görünce yerinden hızlıca kalktı ve bana sarılıp "Günaydın kızıl." dedi.Neden bugün herkes bana kızıl diyor yauw?Ben de ona sarıldım ve "Günaydın zümrüt." dedim.Bunlar bizim kardeş isimlerimizdi.Ve arkadan gelen Lyndsey ve Hermione da ortak salona girince hep birlikte aşağı inmeye başladık."KSKS için yeni bir Profesör gelmiş." dedi Ron biz aşağı inerken.Herkes aynı anda hep bir ağızdan "Cidden?" dedi şok içinde.Ben hariç tabi."Eh,Harry diğerini halletti d-" diyordum ki Harry beni susturdu ve "O benim suçum değildi!O adamı bilerek öldürmedim!" dedi sinirle ve sonra gözleri biraz yaşardı.Ve minik bir damla Harry'nin gözünden aşağı indi.Yaa üzüydün mü çen?Ve sonra Lyndsey'in bize korkuyla baktığını gördüm.Onu takmadım ve Harry'nin başının arkasını okşamaya başladım."Hadi ama Harry,ağlama." dedim ona ve onun alnını öptüm."Ben bir katilim!Benden uzak dur Hazel.Seni de öldürmek istemiyorum!" dedi Harry ve beni kendinden uzaklaştırmak için itmeye başladı.Onu sıkıştırdım ve kendime iyice yapıştırıp "Sen bir katil değilsin,Harry.Sen benim için bu dünyadaki en önemli şeysin ve üzüldüğünü görmeye dayanamıyorum.Sen benim ikizimsin,ben de senin hissettiklerini hissediyorum.Ve eğer sen bir katilsen,ben de öyleyim.Aynı sen mutlu olunca benim de mutlu olmam gibi." dedim ve onun saçlarını karıştırdım.Bana gülümsedi ve "Sağol." dedi gülümseyerek.Diğerledi de onun teselliye ihtiyacı olmadığını düşünüp teselli etmeye çalışmayı bıraktılar.------------------------------------------
Yemek yedikten sonra ders programını biraz inceledim.BİÇİM DEĞİŞTİRME YİNE SON DERS AMK.HAY BEN BÖYLE İŞİN.Her biçim değiştirmeden önce bir iksir dersi var.Bu bir mesaj falan mı?'Eğer bu derslerden sonra hayatta kalırsanız bunlara girersiniz.(Tabi moraliniz bozuksa bunlar size girer)' mı demeye çalısıyorsunuz?
(Y/N:Ashshshshjdhsj)
Ve ilk dersimiz olan KSKS'ye gittim.Harry,Leo ve Draco ile aynı masaya oturdum ve Profesör Quiguana'yı beklemeye başladım.Dur lan.O öldü.Peh.Çokta umrumda.Dur lan.Lockhart girecek.Oh fuck.OHHH FUCKKKKK.Leo'ya baktım ve-saç rengini siyah mı yapmış o?Pfft.Snape özentisi.Draco ile bir şey konuşuyordular.Onları takmadım ve Harry'e dönüp "Sence yeni Profesör kim olacak?" diye sordum cevabını bilerekten.Evet,CEVABI BİLİYORDUM.ÇÜNKÜ SINIFIN DUVARLARININ HEPSİNDE TONLARCA LOCKHART PORTRESİ VARDI.egoist piç.
Ve Lockhart yüzünde tonlarca kimyasal (makyaj) ile (sonunda) sınıfa girdi."Merhaba-tipsiz-öğrenciler!Ben Lockhart.Çok yakışıklıyım." dedi bize boktan bir gülümseme ile.Leo,ben Harry ve Draco birkaç saniyeliğine birbirimize baktık.Sonra kıkırdamaya başladık.Ve sonra bir büyü ile bize kağıtlar dağıtıp,"Bunları çözün." dedi.Ve evet.Bu onun hakkında bir sınavdı."Siz bunları çözerken...Ben de yoklama alayım en iyisi." dedi bize ve bir deftere uzandı.Ohhh...Bir an bize saatlerce kendini tanıtacağını sanmı-"Sonra da size uzun uzun kendimden bahsederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizim|Hazel Potter
FanfictionBen Hazel,Hazel Lily Potter.Dünyanın en manyak insanıyım.Kimse adımdan haberdar değil.Ben yetimhanede tek dostum Jade ile ortalığı karıştırırım ve ceza alırım.Pek te umrumda olmaz aslında.Kim bilir şu ana kadar kaç kere ceza aldım.Bu arada söylemiş...