Aile

1.4K 117 104
                                    

Selamlar,ben BoredPhoenix! Instagram hesabım 62 takipçiye ulaştığı için modum harika.Sadece...Bi' 65 olamadık aq.Bu arada Instagram'ım,potter.headly.
BoredPhoenix yazsanız da çıkar zaten.Neyseh.Bu bölüm Neville ile uğraşacağım ve olayları bayağı karıştıracağım.Bir sürü şey değişti.Misal...Neville ailesi ile-akılları başlarındayken-3 yıl geçirdi,kaçak olarak.Bu bölüm beyniniz yanabilir.Hadi iyi okumalar.

14 Mart...

Snape,Remus ve Sirius'un yanından yeni ayrılmıştım.Bugün Pazar'dı ve öldürmek için bir sürü boş zamanım vardı.Ödevim yoktu ve rahattım.Önce kütüphaneye gittim ve kara büyü ve benzeri şeyler ile alakalı birkaç kitap alıp çıktım.Direk Gryfinndor ortak salonuna gittim ve masaya başını koymuş Leo'nun yanındaki sandalyede oturan Neville'in yanına gittim.

"N'aber beyler?" dedim onlara ve boyunlarından yakalayıp onları sıkıştırdım."Beni korkudan öldürecek misin?" dedi Leo ve kendini benden kurtardı."Ödeviniz var mı?" dedim onlara ve gülümsedim.İkisi de başlarını iki yana salladılar."Tamam o zaman gelin de sizi bir yere götüreyim." dedim ve Neville'i de saldım.Ardından kapıya yöneldim.Onlar da peşime takıldılar ve "Nereye?" dediler."İhtiyaç odasına." dedim onlara ve gülümsedim."Tuvalet mı demek istedin?" dedi Leo ve tek kaşını kaldırdı."Elbette hayır.Hadi gelin de ihtiyaç odasını bulalım." dedim onlara ve ihtiyaç odasının olduğunu bildiğim yere doğru koşmaya başladım.Leo ve Neville de beni takip ediyordular.

Kapının önünde biraz gezindim,zihnimden sadece "Konuşmak için bir yere ihtiyacımız var." diye geçiriyordum.Bir süre sonra duvarda bir kapı belirmeye başladı.Kapı tam olarak belirince elimdeki kitapları yere koydum ve iki elim ile bir kapıyı açtım.Ardından Leo ve Neville'in geçebilmesi için kapıyı açtım.İkisi de bana "WTF ARE U?" dercesine baktılar."Vay Anasını..." dedi Leo ve içeri yürümeye başladı.Neville de içeri geçince kapının önündeki kitaplarımı içeri çektim ve kapıyı kapattım.Leo da Neville de ağızları açık çevrelerine bakıyordular.Onlara gülümsedim ve tam arkalarında bir koltuk ve masa hayal ettim.Koltuk ta masa da siyahtı.Ardından onlara "Geçin.Biraz ciddi bir konumuz var bugün." dedim Onlar da sözümü tekrarlatmadılar ve koltuğa oturdular.Onlara teşekkür ettim ve hortkuluklar ile ilgili kitabı aldım."Konumuz...Hortkuluklar." dedim onlara ve kitabın ilk sayfasını açtım."Hortlak?" dedi Neville sorarcasına."Hortkuluk." diye düzelttim onu ve "Bir kişinin ruhunu bir insana veya nesneye vermesi,bölmesi.Bu onun canını arttırır." dedim.Neville bana boş boş bakıyordu.Leo da Neville'den farksızdı.Bunlar cidden mal aq.

"Hortkuluklara örnek versene." dedi Leo bana ve kollarını göğsünde bağlayıp masanın üzerine koydu."Salazar Slytherin'in Kolyesi,Rovena Ravenclaw'ın Diademi,Helga Hufflepuff'ın Kupası,Tom Riddle'ın Güncesi,Marvolo Gaunt'un Yüzüğü,Nagini ve Harry,sen ve ben." dedim ona.Ağzı açık kalmıştı."İşsiz misin?" dedi Neville bana.Güldüm ve "Belki." dedim alaylı bir ifadeyle.

...
"Bir hortkuluk üç affedilemez lanet ile de oluşturulabilir." dedim Leo ve Neville'in gözlerinin içine bakarak.Neville bir anda çökmüştü.NOLMUŞTU AQ? Kıskanıyor mu bu?"Ne oldu?" diye sordu Leo ona yaklaşıp.Neville dizini kendine çekti ve kolları ile sardı."Aslancık?" dedim ona bir ihtimal onu yumuşatma isteği ile."Cruciatus laneti...O laneti biliyorsunuz değil mi?" dedi bize.Hass*ktir.Frank ve Alice Longbottom'u unutmuştum."Evet.Daha fazla konuşmana gerek yok dostum,biliyorum." dedim ona ve elimi dizine koydum."Nereden biliyorsun?" dedi bana,sesi titremişti."Babalarımız,annelerimiz arkadaştı,hatta dost...Vaftiz babam da öyle,bana...O söylemişti." dedim onu anlamaya çalışarak."Vaftiz baban mı var?" dedi Neville bana.Başımı aşağı yukarı salladım,"Profesör Lupin,benim vaftiz babam oluyor.Profesör Black, Harry'nin, Profesör Snape'te Leo'nun...Hiç birimiz tam olarak yetim değiliz Neville.Ailemiz var.Akrabalık bağı olmayan bir aile." dedim ona ve gülümsedim."Benim...Sadece büyükannem var.Annem ve babam beni hatırlamıyorlar." dedi ve sonra "Bu da bir aile sayılır mı?" diye sordu.Başımı aşağı yukarı salladım ve "Elbette." dedim."Ve...Hatta çok içten dilersen,belki seni hatırlarlar Neville."
Neville bana gülümsedi."Ne zamandır-" diye soracakken Leo Neville,"Üç yaşımdan beri...Onları kaçırdılar ve... Büyükanneme göre eğlence için işkence ettiler.Dört kişi...Beni yetim bıraktılar."  dedi gözünden bir damla yaş inerken.Leo ayağa kalktı ve "Biliyor musun Neville?Ailem beni terketti!Öz ailem!Daha bir bebekken!Beni lanet bir ara sokağa bıraktılar ve öldüğümü varsaydılar!Bir hiç için!" dedi yüksek sesle."Öz ailemden ikizim hariç kimse ile tanışmadım!Öz mü öz ikizim Draco Malfoy'dan başka!Hepsinden nefret ediyorum!SOYUMDAN!SAFKAN OLUŞUMDAN!BU BOKTAN YAŞAMDAN! NEFRET EDİYORUM!" dedi sesi daha da yükselirken.












































İkizim|Hazel PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin