Selamlar gençler nasılsınız?Hayat nasıl gidiyor?Benim çok güzel gidiyor var ya.Tek yaptığım XXXTENCATİON ve Lil Peep dinleyip yatağıma uzanmak.Hep sinirliyim, sinirimi buraya atıyorum.Neyse,bu bölüm bunları Hogwarts'a geri yollayacağım.Hadi size iyi okumalar,Bordi kaçar.
Saat altıda bir anda rüyamda Voldemort AKA Kel Keltoş Voldi'yi görmüştüm.Ya da diğer adlarıyla Lord Burunsuz,Tommy Marvy Riddy,Lord Sümüksüz ve benim ona demeyi en sevdiğim ismi ile Voldi.Ter içinde uyandım uyandığımda Harry ve Leo da uyanıktılar.Nefes nefeseydiler."O NEYDİ LAN?" dedi Leo sesinde garip bir korkuyla.(Y/N: Biliyorum, yazım yanlışı nerede diye soruyorsunuz.Yazım yanlışı is coming.)
"OOoğ VoĞoUlDueMuğRThTOuĞh."
(O Voldemorttu) dedim sesimde garip bir tonla."Çok korkunçtu!Tipsizdi!" dedi Harry,"Harry sen aynaya mı baktın? Voldemort çok yaquşuqlu taam mı?" dedim ona."Gözleri kırmızıydı,teni beyazdı,BURNU YOKTU!" dedi Leo son cümleyi bağırarak söyleyerek.Ve bir anda bizimkiler kapıyı açtılar."Çocuklar,ne oluyor yine?" dedi Sirius uykulu bir ses ile.Sırtında uyuyan Remus,yanında Severus vardı."Kabus gördük." dedi Harry yara izini ovarken.Remus gözlerini açtı ve "Ne kabusu?" dedi."Bir adam...Çok korkunçtu." dedi Harry.Severus ışığı açtı ve "Nasıl bir adam?" diyip Sirius ve Remus ile içeri girdi."Hazel...Sen ona bir şey demiştin.O burunsuz, kırmızı gözlü adama...Neydi?Burunsuz mu? Anlayamamıştım da." diyip yatağında doğruldu.Ne anlamaması ya,gayet anlaşılır bir şekilde söyledim.'OOoğ VoĞoUlDueMuğRThTOuĞh.' bence anlamışsınızdır."Biz ona burunsuz kırmızı gözlü adam demiyoruz ki be canısı, Voldemort onun adı, Karanlık Lord diyenleri de vardı.Ama sen onu Kim Olduğunu Bilirsin Sen diye tanı.En son Voldemort dediğim kalp krizini zor atlattı." dedim şiirsel bir şekilde."N- Ne?" dedi Remus sesinde hafif bir endişe ile.Severus'un eli hemen koluna gitti,kolunu sıyırdı ve kafatası ile yılana baktı.Gözleri biraz büyüdü,"B- Beyler,iz...Beliriyor." dedi kısık bir sesle,Remus ve Sirius ise baktılar,"O nedir?" dedi Leo yatağından kalkıp.Severus hızlıca kolunu kapattı ve "Boşver." dedi,sonra yanıma gelip "Birşeyler biliyor musun?" diye sordu."Az kaldı.Sadece birkaç yıl." dedim ona kısaca.Severus endişeyle Remus ve Sirius'a baktı."Bugün Diagon Alley'e gideceğiz.Oradan bunun hakkında bir kitap alacağım." dedi Remus ve sonra odadan çıktı.Sirius, Remus'un arkasından baktı ve sonra Harry'e bakıp "Nen var?" diye sordu,hemen ardından da yanına gitti.Harry elini alnından çekti ve "Bir şey yok.Biraz korktum o kadar." dedi.Sirius gülümsedi ve Harry'e sarıldı,"Tanrım,su gibi olmuşsun.Rüyan seni biraz fazla korkutmuş anlaşılan."
Severus nefes nefese olan vaftiz oğluna gülümsedi ve yanına gidip elini Leo'nun dizine koyup onunla konuşmaya başladı.Ben de biraz daha bu konuyu araştırmak için "Accio kitap." diyip kitabımı aldım.Ve birkaç saniye sonra kapının önünden bir ses yükseldi;"Hazel ben sana evde büyü kullanmak hakkında ne demiştim?"Remus elinde dört mektup ile odaya girdi ve "Mektuplarınız geldi." diyip bir büyüyle bize mektuplarımızı dağıtıp elindeki mektuba odaklandı."O nedir?" dediler Severus ve Sirius aynı anda.Remus gülümsedi ve "Üçümüze gelmiş bir mektup.Minerva'dan." dedi ve kıkırdadı.Sirius ve Severus birbirlerine endişe ile baktılar ve sonra sırıttılar.Remus yanlarına geldi ve mektubu açıp okumaya başladı.Birkaç saniye sonra hepsi gülüyorlardı.Remus zar zor gülmeyi bıraktı ve okumaya başladı."Dinleyin.Sizin de güleceğinize eminim.
Remus Lupin, Severus Snape ve Sirius Black'e...
Beyler,bu mektubu kesinlikle saygılı bir dille yazmayacağım,bundan emin olun.Sonuçta bu mektubu sizin dışınızda sadece çocuklar okuyabilir ve onların da bana hak vereceğini düşünüyorum.Olay şu ki son zamanlarda davranışlarınıza hiç dikkat etmiyorsunuz.HİÇ DİKKAT ETMİYORSUNUZ!MERLİN ADINA BANA BİR KEDİ GİBİ DAVRANMAYIN.Okul bitmeden birkaç gün önce odamda bir yumak buldum.Severus...Tek kelime ile,yandın.Ve ondan birkaç gün önce de bir paket kedi maması,Sirius sen iyice yandın.Ve okulun son haftasında da odamda oyuncak bir fare ile zil buldum,bir not ta bırakılmıştı.Remus Merlin adına seni normal sanırdım.Seni de öyle Severus!Ama Sirius'a alıştım.Okul zamanındaki formunu koruyor.Aferin ona.Cici köpek,iyi çocuk.Remus sen de koyun kılığındaki kurt.Severus ta siyah koyun.Ve bir de diğer mesele var.Çocuklar.BEYLER ŞUNLARA BİR DİKKAT EDİN.Öğrenebildiğim kadarı ile Hazel bir 'civcivleştirme büyüsü' bulmuş.Ve benden kaçarken bunu kullanıyorlar.Leo,bir kurtadam.Sakin olması gerekir.Ama sakin olup olmadığını anlayamıyorum ki,yerinde durmuyor!Severus,bundan seni sorumlu tutuyorum.("Benim suçum neydi?" diye fısıldadı Severus ve güldü)Hazel neler karıştırıyor cidden bilmiyorum.Korkmadan Kim Olduğunu Bilirsin Sonra adını kullanıyor.Bir sürü şey biliyor.Eğer bu şekilde devam ederse çocukluğunu yaşayamayacak.Harry,şu anlık Lily'e benziyor.Umarım hep aynı kalır.Kendinizi düzeltmeniz dileğiyle."
Ve sonra herkes gülmeye başladı."Cici köpek?Bu biraz kaba oldu ama." dedi Sirius ve Remus'a arkadan sarılıp başını onun omzuna koydu.Remus elini Sirius'un saçının arkasına koydu ve onu yavaşça öpüp "Cici insan mı desin?Ne bekliyordun ki?" dedi gülümseyerek."Beş saniye gay olmasan ölürsün değil mi?" dedi Severus ve Leo'nun yatağına oturdu.Leo da hemen onun yanına kıvrıldı.Remus başını aşağı yukarı salladı ve Sirius'a sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizim|Hazel Potter
FanfictionBen Hazel,Hazel Lily Potter.Dünyanın en manyak insanıyım.Kimse adımdan haberdar değil.Ben yetimhanede tek dostum Jade ile ortalığı karıştırırım ve ceza alırım.Pek te umrumda olmaz aslında.Kim bilir şu ana kadar kaç kere ceza aldım.Bu arada söylemiş...