Normal Bir Gün

1.5K 94 79
                                    

Fark ettim de Hazel'ı hiç bir derse sokmadım.Bu bölüm bir anormallik olmasın istedi canım.Normal bir Hazel göreceğiz bu bölüm.Bu arada bölüm aksamalarının sebebini söyleyeyim.Okulum başladı ve sınıf yerleştirme sınavına hazırlanıyorum.Çalışma programım cidden yoğun ve kalan zamanı da uyuyup bölüm yazmaya üşenerek geçiriyorum.Neyse.İyi okumalar.

(Sınava bugün girdim.Hayırlısıylabi sınıfa yerleşeceğiz bakalım.)

27 Şubat
Akşam cidden zor uyumuştum ve şimdi de baş ağrım uyuyamıyorum."Ağrı kesici verin banağ!" dedim yüksek bir ses ile ve başımı yastığımın altına sokup kulaklarımı yastık ile kapattım."Hazel,bu alarmın sesi.Ve eğer durdurur isen yemeğe inemeyeceksin." dedi Hermione arkadan.Yemek lafını duyunca direk gözlerimi açtım ve kendimi yere attım.Neden mi?Çünkü ben bir Panki'yim.Panki panda ve tilkinin karışımı oluyor.BÜYÜK İHTİMALLE BABAM BİR PANDAYDI.Umarım öyledir.Neyse.Sonra saate baktım

7.01

Yemek başlamış.Ve hatta bir dakika olmuştu.Yerden kalkmadan sandığıma yöneldim ve içinden cüppemi çıkardım.Sonra sol elim ile kendimi biraz kaldırıp aşağıdan da pelerinimi ve atkımı aldım.Ardından parmağımı şıklatıp tuvalete toz oldum.

Üstümden pijamalarımı çıkarıp direk cüppemi giydim.Ve ardından tekrar yatağımın oraya toz olup pijamalarımı sandığa attım.Ardından sandığın kapağını kapattım ve üstüne yapıştırdığım ders programına baktım.Yaptığım bir büyü sayesinde günü ve saati gösteren bir ders programıydı bu.Ve o yazıyı gördüm...

CUMA,7.22

Cuma gününden nefret ederdim.Konu tekrarı gibiydi çünkü.Tüm derslerden bir saat vardı.Ölüm günü de denebilirdi.

Dolabıma doğru ilerledim ve kapağın kenarındaki çıkıntıya astığım çantamı alıp dolabın kapağını açtım.İçinden tüm kitaplarımı aldım ve çantama soktum.Bir iki tane de tüy koyup mürekkep şişesi attıktan sonra çantam hazırdı.Çantamı bir omzuma geçirdikten sonra Jade'i beklemeden aşağı koşmaya başladım.Yer değiştiren merdivene aldırmadan merdivenin kenarından kayıp aşağı indim.Büyük salona gelince direk Leo ve Neville'in yanına oturdum."N'aber beyler?" dedim onlara ve gülümsedim.Başım hala hafiften ağrıyordu.Nedeni yoktu."Başım feci derecede ağrıyor,öleceğim galiba." dedi Leo ve başını masaya koydu.Ardından el yordamıyla tabağındaki elmayı aldı ve başını kaldırmadan yemeye başladı.Neville ve ben gülmeye başladık."Benim de başım ağrıyordu,biliyor musun?" dedim ona ve gülumseyip kaseme biraz mısır gevreği aldım.Neville beni dürttü ve,"Pek iştahın yok sanırım.Bu ne anlama geliyor?" diye sordu."Kıyamet kopacak!" dedi Leo başını kaldırıp koskocaman açılmış gözler ile Neville'e bakarken.Neville gülmeye başladı.Süte uzanırken başımı iki yana sallıyordum.Sütü aldım ve dökmeden kaseye kadar götürüp bir anda boşalttım.Ardından Leo ve Neville'e katıldım.

Yarım saat kadar sonra kasemdeki gevreği anca bitirebilmiştim.Ne diyebilirdim ki?Bir panda kadar yavaş ve sevimli,bir tilki kadar sinsi ve kurnaz.Kısacası Panki!Tam kalkacakken bir el başımı okşadı ve yoluna devam etti.Arkamdaki kişiye baktım ve gülümsedim.Remus'a kızamıyordum ki!Remus ta bana gülümsedi ve yoluna devam etti.Yine yanında bizim yaquşuqlu vardı.(Y/N:Evet.Yazarınız bir Sirius hastası)
Harry ve Jade gelmeden Neville ve Leo ile kalktık.Neville ile kanki olmuştum.Çok iyi anlaşıyorduk.

İlk dersimiz Tılsım'dı.TILSIM!"Daha ilk dersten öğrencilerin canlarını sıkalım da psikolojileri bozulsun." kafasıyla yapılmadıysa üstümde görünmezlik pelerini ile erkekler yatakhanesine gireceğim var ya.HAY DERS PROGRAMINI HAZIRLAYANIN AMK!Son ders İksir!Snape daha rahat ceza versin de öğrenciler günün sonunda Damla Balığına dönsün diye yapılmış bir ders programımız var!Zihnimden bunlar geçerken Tılsım Sınıfı'na gelmiştim bile.Bu ders Slytherin ile ortaktı.BU DERS PROGRAMINI HAZIRLAYANIN TEKRAR TEKRAR AMK!Nedeğn?Nedeğn bir kere de Hufflepuff ile ortak bir derse giremeyiz ki?Sınıftan içeri yüzüm asık bir şekilde girdim.Leo bana baktı ve sonra çantasından bir elma çıkarıp bana uzattı.Bu çocuk beni tanıyordu."Sağol kanka." dedim ve elmayı alıp bir ısırık aldım.Ardından başımı kaldırıp sınıfa baktım.Flitwick daha gelmemişti.Ama tüm SLYTHERİN BİZİMLE DALGA GEÇMEYE HAZIR,SIRALARINDA OTURUYORDU.Draco bize gülümsedi ve Crabbe ve Goyle'a çaktırmadan bize el salladı.Ona gülümseyerek karşılık verdim ve karşılarındaki,çok az Slytherin'in yerleştiği sıraya doğru ilerledim.Slytherin'ler bana gülümsediler ve kendi aralarında fısıldayıp,kıkırdaşmaya başladılar.
Elime asamı aldım ve bir büyü olup olmadığını kontrol ettim.Ve sonra iki sıra arkamda bir tezek bombası olduğuna dair bir işaret aldım.Oturduğum yerden kalkıp arkamdaki sıraların üstünden geçtim.Ardından yarısı kırık bir parkenin içine gizlenmeye çalışılmış tezek bombasını gördüm ve elime alıp "Zamanlı tezek bombası ha?Kendinizi geliştirmenize sevindim." dedim ve Onlara dönüp,"Ben de kendimi geliştirdim ama." diyip asasız ve sözsüz bir Reducto yapıp tezek bombasını toza dönüştürdüm.Kapıda dikilen Seamus ve Dean bana gülümsüyordular."Daha iyisini görmeye var mısınız beyler?" dedim önce Leo ve Neville'e ve sonra da Seamus ve Dean'e bakıp.Hepsi "Evet!" dediler yüksek sesle.Elimde kalan toza üfledim.Ancak üflediğimde ağzımdan hava değil ateş çıkmıştı.Bir anda avucumdaki tozlar alev aldılar.İki elimi kapattım ve arasındaki boşluğa üfleyip ellerimi açtım.İçinden alevden bir Zümrüdüanka Kuşu çıktı.Sınıfta biraz tur attıktan sonra Slytherin'lerin masasının başına kondu.Hepsi ondan uzaklaşmışlardı.Güldüm ve parmağımı şıklatıp sırama toz oldum.Ardından asamı alıp "Nulcitruire (Yok Et)(Y/N:Latince ve Fransızca karışımı bir kelime yarattım,alkışları alayım:D)"
diye fısıldadım.Zümrüdüanka Kuşu ufak bir kıvılcıma dönüştü ve asamın içine girdi.Tam bu sırada Flitwick'in,"Bayan Potter,onu siz mi yaptınız?" diye soruşunu duydum."Evet." dedim gülümseyerek."Potter,annen gibi harika bir cadı olacağına o kadar eminim ki." dedi ve gülümsedi.Ben de kıkırdadım ve "Ve babam kadar da haylaz." dedim.Flitwick bana en içten gülümsemesi ile gülumseyip yerine geçti.

İkizim|Hazel PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin