Yaz

1.4K 99 117
                                    

Eveğt yazarınız sonunda birinci yılı bitirecek.Alkışları alayım plis.Neyse fazla uzatmayacağım.Bu bölüm eğlencelik olacak.Olayı trende başlatacağım.İyi okumalar.

Kucağımda Canopus,yanımda Harry,Leo,Jade,Neville,Draco,Ron ve Hermione.Ordu gibi trene gidiyoruz.Gryffindor kupayı kazandı ve hepimiz coşuyoruz.Trene girdik ve bulduğumuz ilk boş kopartmana 8 kişi daldık.SEKİZ (8) KİŞİ.EVEĞT BİĞZ MALIĞZ.Ben direk bavulumu yere koydum ve üstüne oturdum Leo da yanımda aynısını yaptı.Draco ve Harry yan yana, Neville ve Hermione yan yana,Ron da Harry'nin yanına oturdu.Jade de bavulunu yere koydu ve yanımıza geçti.Ve geyik başladı.Telefonumu açtım ve bizim Hogwarts grubuna girip 'Kopartmanlarda durum nasıl?' yazdım.Fred ve George ya da nicknamelerinde yazdığı gibi gred_feorge_w'den hemen fotoğraf geldi.Lee Jordan,bir ton şaka malzemesi karıştırıyor,Fred ona bakıyor,George da kameraya bakıyordu.Sonra vin_crabbe yani Crabbe'den fotoğraf geldi,"Draco yok,ama o gelince de çekliliriz."

Ben de telefonunu karıştıran ve kesinlikle boktan bir espriye gülen Draco'yu çekip gruba yolladım,'Kankanızı çaldık biçıız.'

Burayı texting yapacağım.

vin_crabbe:Draco orada ne işin var,seni kaçırdılar mı?
dragon_m:Ehmm...Öncelikle wtf,neden beni kaçırdıklarını düşündünüz ki?Gryffindor kesinlikle Slytherin'den iyi.Burada iyi geyik dönüyor :D
gre.goyle:BİNA HAİNİ.LANET OLSUN DRACO'NUN BEYNİNİ YIKAMIŞLAR.
lion_m:Cidden?Var ya bizim de işimiz gücümüz yok,birinci sınıfta adam kaçıracağız,değil mi?
h_potterr:18 yaş altı çocuk oluy
or.
dragon _m:Siz konuşmaya başlayınca Greg ve Vinc sustular :D
Yılancık korktu mu?
chosen_fox:Draco sen Slytherin'sin.
p.parkinson:Dünyanın çivisi çıkmış be Draco.Slytherin olsan ne farkeder.
dragon_m:İlk defa haklısın.
p.parkinson:O çivi var ya.
dragon_m:He.
p.parkinson:SANA GİRSİN LANET BİNA HAYİNİ.
s.snape:Wowowow,Bayan Parkinson napıyorsunuz?Kendi binamdan puan kırmak istemiyorum.
(Y/N:EVET SONUNDA KAFAYI YEDİM.)
r.lupin:Zaten istesen de kıramazsın ki Sev.
s.black:Lanet olsun aynı kopartmandasınız,K O N U Ş U N.
chosen_fox:Üçünüz de aynı kopartmanda değil misiniz?
r.lupin:...
s.snape:...
s.black:...
h_potterr:Hshrhhshshshsvgs
gred_feorge:Dshsjsvjzhshsvshsh
p.parkinson:Gshshgsgdracosjnsjsjshshbinajsgshhshshayinidir+1leyinsjshhsh
dragon_m:Hshhshsbsjbbshsndk
leon_m:sbhshsnhshanxje
choo.chaang:jsjshjshbscedricccccsxhdhhdbb
b.lavender:hwhshsbhwooonwonhshshhsh
gre.goyle:+1hshshavgadracohsshsbinahsbhshhshayini
vin_crabbe:+17638352862726
jade.wilsøn:Hazel vurdu gol oldu
s.black:En çok ne hoşuma gidiyor biliyor musunuz?Gryffindor'a alınan herkesin aynı kafada olması.
m.mcgonagall:Bay Black,Lupin ve Snape, siz profesörsünüz.ÇOCUKLARA İYİ ÖRNEK OLUN!
s.snape:Nasıl yani?
m.mcgonagall:Benim size yaptığım
gibi.
s.snape:Miyav
s.black:Miyav
r.lupin:Miyav
chosen_fox:Miyav
h_potterr:Miyav
lion_m:Miyavv
dragon_m:Miyav
jade.wilsøn:Miyav
m.mcgonagall:...
albus.percival.wulfric.brian.dumbledore:MİYAVVVVVVVVVVVV
m.mcgonagall:Cidden?

(Y/N:Bu aralar iyice delirdim ya jshshshshh)

Kingscross'a geldiğimizde bavulumu aldım ve bizimkiler çıkana kadar beklemeye başladım.Bir tek Neville ve ben kalmıştık.Neville ile çıkışa doğru yürümeye başladık."Sen bu yaz ne yapacaksın?" diye sordu Neville arabayı ileri doğru itmeye çalışırken."Bilmem,büyük ihtimalle ya babamı ya Harry'i ya da sihir bakanlığını çileden çıkaracağım." dedi ve güldüm."Yaptığın şeyleri bana mektup olarak yolla,öğrenmek için sabırsızlanıyorum." dedi Neville ve saçını geriye doğru itti.Trenden çıktığımızda neredeyse boş bir Kingscross ile karşılaştık.Neville Trevor'u yerinde tutmaya çalışırken onu bekleyeni görememişti bile.Çevreme bir baktım ve Holy Shit dedim.Frank ve Alice Longbottom mu la onlar.NEVİLLE HANGİ DUAYI OKUDUN YAVRUM,OHA AMK HERİFLER ORADA GAYET CANLI DURUYORLAR.onlar ölmemişti.Ama olsun,insan gibi anlamında söylemiştim o canlı kelimesini.onlar bir de insandı.Ama sktredin orada duruyorlar işte."Neville!" diye seslendi Bay Longbottom ve karısının elinden tutup onunla oğlunun yanına koşmaya başladı.Ben bu anı tam olarak göremedim tabi.Bu sırada Remus'un üstüne doğru arabayı sürüyordum.Sonra gördüm."Oğlum." dedi Bayan Longbottom ve dizlerinin üzerine eğilip Neville'e sarıldı."Anne,baba?" dedi Neville şok içinde."Evet?" dedi Bay Longbottom ona sakince."Anne!Baba!" dedi Neville ve o da onlara sıkıca sarıldı.Yaaaa yerim ama ben siziii.Remus onları izlerken elini omzuma koydu ve baş parmağı ile ovmaya başladı.Birbirlerine öylesine sarılıyorlardı ki.Bay Longbottom,başını geri çekti ve oğlunun yüzüne bakıp sırıttı."Ne kadar da bana benziyorsun." dedi ve eli oğlunun saçlarına gitti.Bu sahne...Yerim ya.

İkizim|Hazel PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin