"Hogwarts...hayallerimdeki gibi"

2.3K 135 49
                                    

Bir ara bölümleri cidden aksattım ve şimdi de bölüm yazmadan duramıyorum,büyük ihtimalle sonra okuyacağınız üç bölüm ve bu bölümü gece birde uyumayıp yazmış olacağım.Neyse fazla uzatmayacağım.İyi Okumalar!

Trenden sırayla iniyorduk.Harry'nin elini sımsıkı tutuyordum.Tam bu sırada arkadan atlayan bir varlık üzerine olduğum yerde kaldım.Harry bana baktı ve ardından gülümsedi.Arkamdaki varlık inince arkaya döndüm ve karşımda...
CİVCİVİİİİİİM!JADİE!

Onu görür görmez sımsıkı sarıldım."Jade!Aşkıım!Nerelerdeydin aşkitom?!" dedim uzata uzata.O da bana sımsıkı sarıldı ve "Aileme büyüyü açıklıyordum aşkitom." dedi.Omzuna kolumu attım ve onunla kayıklara koşmaya başladım.Kayıklar iki kişilikti.Harry zaten Ron ile binecekti.Ben de bu yüzden Jade ile bindim.Sonra çevreme baktım.Harry de binmişti ve diğerlerinin binmesini bekliyordu.Yanında Ron vardı ve Harry'den daha heyecanlı görünüyordu.Lan safkanlar heyecendan ölürken bu melezler neden bu kadar sakin lan?(Çünkü yazar öyle istedi Ehehhehehe)

Gözüm,her ne kadar spoiler yemek istemesem de hep Hogwarts'ın silüetine kayıyordu.Kalbim göğüs kafesimi kırıp geçecek gibiydi.HOGWARTS'TAYDIM!HOGWARTS ULAN HOGWARTS!Nasıl gerçek olurdu?Tanrım,bu harikaydı!
Tam bu sırada Jade'in ağzından çıkan kelimeleri duydum.

"Hogwarts...Hayallerimdeki gibi."

Sonunda ben de büyülü şatoya baktım,aynı Jade'in söylediği gibi Hogwarts hayallerimdeki gibiydi.

Hayal dünyamdan beni çekip alan Hagrid oldu."Herkes beni takip etsin!" dedi ve iki küreği de eline alıp Hogwarts'a kürek çekmeye başladı.Şu anda daha saat beş olmasına rağmen hava karanlıktı,kayığın önündeki ışık kesinlikle yardım etmiyor,önümü görmemi zorlaştırıyordu.Ve Hogwarts...Beni öyle bir duruma sokuyordu ki.Korku,endişe,mutluluk,yeni bir başlangıç,üzüntü...Hepsi bir aradaydı.
Hogwarts'a yavaşça ilerliyorduk ve saniyeler saate,dakikalar güne denk geliyordu.

Ve çok az kalmıştı,neredeyse Hogwarts'ın buranın ikliminden dolayı hep nemli toprağına basabilmiştim.Kayık,toprağa değmişti.
Ayağa kalktım ve gemiden atladım.Toprağa basmak,harika hissettirmişti.Jade de benimle aynı durumdaydı.İkimiz de çok heyecanlıydık.Herkes kayıklardan inince Hagrid önümüze geçti ve "Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na hoşgeldiniz sevgili öğrenciler,ben Rubeus Hagrid.Hogwarts'ın bekçisiyim.Şimdi lütfen beni takip edin." dedi ve merdivenlerden çıkmaya başladı.

Saatlerce merdivenlerden çıkma sonuncu ancak Hogwarts'a ulaşmıştık.Kapılar açılmıştı ve Mc Gonagall bizi bekliyordu.Hagrid bizi teslim etti ve ortadan kayboldu,"Teşekkürler Bay Hagrid." dedi Mc Gonagall ve sonra bize dönüp,"Merhaba sevgili öğrenciler, Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na hoşgeldiniz!Ben müdür yardımcısı Minerva McGonagall.Şimdi lütfen beni takip edin." dedi.Hep bi' takip hep bi' takip.
Bırakın kendim gideyim,adım gibi biliyorum zaten bu şatoyu.McGonagall da bizi başka bir yere götürüyordu.Dur lan,büyük salona götürüyor!Aha!Aha!Seçmen Şapka! Yaşasın be!Seçeceklerdi bizi sınıflara!

Büyük salonun kapıları yavaşça açıldı.Tüm 2. sınıf ve üstü öğrenciler bize bakıyordu.Biz öğretmenlerin olduğu masaya daha da yaklaştık,hiç Snape'in gerçek haline bakacak gücüm yoktu,gözlerim Dumbledore'da kilitliydi.

Oda sahnesi yaşanmamıştı ve de ne Kanlı Baron ile ne de Neredeyse Kafasız Nick ile karşılaşmıştık.Ve sonra Seçmen Şapka şarkısını söylemeye başladı.

"Bu şapka, dersiniz, çirkin mi çirkin!
Ama öyle hemen karar vermeyin.
Toz olurum varsa benden güzeli,
Eşsizim kendimi bildim bileli.
Ne kasket dinlerim ne de silindir,
Şampiyonluk kaçmaz, hep bana gelir.
Hogwarts okulunda Seçmen Şapka'yım,
Her gün, her ay, her yıl başka başkayım.
Karşımda şöyle bir ürperin biraz
Dünyada hiçbir şey gözümden kaçmaz.
Eğer geçirirsen beni başına
Gideceğin yen söylerim sana.
Seni Gryffindor'a yollarım belki,
Zamanla olursun aslanın teki,
Yiğittir orada kalan çocuklar,
Hepsinin yüreği, nah, mangal kadar.
Belki de düşersin Hufflepuff'a
Haksızlığı hemen kaldırıp rafa
Adalet uğruna savaş verirsin
Her yere mutluluk götürmek için.
Ravenclaw kısmetin belki,
Oradakilerin hiç çıkmaz sesi,
Mantıktır onlarca önemli olan,
Öyle kurtulurlar tüm sorunlardan.
Düşersin belki de Slytherin'e sen,
Bir başkadır sanki oraya giden,
Amaçları için neler yapmazlar
Açıklasam bitmez sabaha kadar.
Giy kafana beni! Çekinme sakın!
Birinci koşul bu: Korkmayacaksın!
Hiç kimseye gelmez kötülük benden,
Şapkalar içinde en uysalım ben."

İkizim|Hazel PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin