Ar trebui sa imi cer scuze ca nu am mai scris nimic, dar nu facut-o cu un motiv, insa sper sa mai gasesc pe cineva aici! Am o mare experienta de impartasit cu voi!
Tocmai ce am terminat clasa a 11 si nu pot sa spun decat ca Domnul ma surprins! Ca sa intelegeti despre ce e vorba voi incepe asa cum trebuie.
Am terminat clasele 1-4 cu premii destul de bune si mai apoi clasele 5-8 au fost inaltatoare referitoare la medii si desi pe atunci il cunoasteam pe Dumnezeu niciodata nu i-am multumit sau sa fi recunoscut ca nu aveam nici un merit sa am asemenea rezultate, ci de la El am toata intelepciunea. Mi se parea foarte normal in vremea aceea, dar asta s-a schimbat atunci cand am ajuns la liceu... Cei care ati trecut pe aici stiti ca e putin mai complicat sa te mentii la un nivel inalt din primul an pentru ca incepi ceva nou si te lovesti de diferite probleme! La fel, m-am simtit devastata cand obisnuitele mele rezultate in care ma desfatam au scazut considerabil! Si nu pot sa spun ca am avut o vina in asta, ci doar acomodarea la capitolul invatat mi-a luat mai mult pentru a ma trezi la realitate.
In clasa a noua am reusit sa termin cu media de 7 si cateva sutimi ceea ce pentru mine a fost o durere comparand cu ce aveam in carnetele din anii precedenti, si mai ales ca una din fostele mele colege a reusit performanta sa fie cea mai buna din primul an in noua ei clasa, dar si media cea mai mare din clasa mea nu s-a ridicat mai mult de 8 si cateva sutimi, iar asta m-a linistit putin, insa nu de-ajuns!
Am ajuns in clasa a 10 si dupa doi ani mi-am facut o gramada de prieteni si mi-am recunoscut tot odata si "rivalii" pe plan scolar. La final m-am intalnit din nou cu acelasi sentiment cand mi-am aflat media. Nu era decat cu cateva sutimi mai mare ca si cealalta, dar ce ma lovit mai crunt acum a fost faptul ca doua din cele mai bune prietene au reusit de data asta sa se ridice la nivel inalt! Una din ele fiind prima iar cealalta a treia, iar eu abia daca eram a 10 sau a 11 din clasa dupa medie, de data asta! Era frustrant si desi nu-mi aratam tristetea ma rodea pe interior aceasta idee de a nu-mi putea ridica nivelul. Apoi cateva zile dupa ce am terminat clasa a 10 m-am auto- convins ca la liceu e foarte greu si ca niciodata nu voi mai putea avea medie asa de mare cum am avut-o in anii trecuti, si am reusit sa-mi impun aceasta idee mintindu-ma singura doar pentru a scapa de frustrare! Dar nu a functionat prea mult, asa ca singura mea solutie a sosit in una din serile de partasie cu Domnul! Abia atunci am realizat ca "vaslesc" in gol si ca ma zbat degeaba daca nu ii cer Domnului sa se implice chiar El. Astfel am inceput sa ma rog neincetat ca in anul care va urma, adica clasa a 11-a, sa ma ridic la un nou nivel si rezultatul final sa ma surprinda pana si pe mine!
A sosit scoala si am uitat de stres sau de frustrarile cu privire la note pentru ca rugaciunile acelea au fost medicamentul de a evita sa devin o obsedata si o ranchiunoasa cu motive nu prea intemeiate, si chiar inexistente, pentru a fi suparata pe cineva! Am inceput sa-mi dau silinta mai mult fata de scoala si m-am preocupat cu mai mult drag de ceea ce aveam de facut...recunosc ca am avut momente cand am fost prea epuizata sa ma invat ceva, dar Domnul m-a ajutat enorm si am avut parte de minuni la care ma asteptam cel mai putin! Si dupa un an in care am reusit sa fac mai multe cu ajutorul Domnului, am ajuns la final! Nici prin cap nu mi-a trecut ce ma asteapta si la fel ca in ceilalti ani am asteptat sa primesc media cu care am fost obisnuita, 7 si ceva. Si de data asta nu mai vroiam sa ajung iar sa ma plang ci eram gata sa-mi accept rezultatul asa cum e.
Impreuna cu prietena mea am mers la doamna diriginta si am rugat-o sa ne arate mediile si rapid am inceput sa ne facem calculele, desi nu erau incheiate la toate materiile! Mi-a iesit 8 si ceva si cand am vazut nu mi-a venit sa cred, mai ales ca o aveam mai mare ca a prietenei mele, ea care in urma cu un an a luat premiul 3, dar mai apoi diriga ne-a rugat sa o ajutam si sa trecem in tabelul de pe calculator toate mediile colegilor! Cu drag am inceput sa facem asta si pe parcursul tastarii mele am aflat incet incet rezultatele tuturor! MA socat media mea pentru ca nu era deloc cea de acum cateva minute pe care am calculat-o! Era 9si cateva sutimi! Am tiuit de bucurie si radeam ca o besmetica si eram fericita pentru ca eram a treia, dar pe acelasi loc cu un baiat din clasa. Mi-am dorit enorm sa-l intrec pe el ce a fost mereu mai bun ca mine si inca aveam speranta asta pentru ca mai erau cateva medii neincheiate! Mi-am amintit de rugaciunile facute si eram asa bucuroasa ca de abia asteptam sa le spun tuturor! Dar m-am oprit pentru ca nu eram inca sigura din cauza ca nu erau toate mediile. Am terminat treaba acolo si am venit acasa, am terminat scoala si cum festivitate la noi nu se face din cauza ca avem practica cu actele de la firme si etc... Nu stiam pana la urma media!_
Dupa cateva saptamani am mers iar la scoala si am ajuns exact, exact, cand diriga a scris ultima medie pe calculator! Am intrebat de media mea si spre surprinderea mea aveam media 9,14; a treia din clasa, desigur prima fiind o fata iar a doua una din prietenele mele! Nu am mai putut de bucurie sa aflu asta si eram atat de fericita pentru ca Domnul chiar m-a surprins! Eu i-am cerut sa ma ajute si sa ma surprinda, iar El a facut-o! Ma ajutat sa ma ridic la un nivel mult mai inalt decat am crezut ca o voi face la liceu! Nu stiu cati din voi va confruntati cu asta, dar vreau sa va motivez sa vreti mai mult pentru ca se poate! Daca crezi ca El poate atunci vei experimenta minuni! Eu am simtit-o pe pielea mea, am realizat ca m-am luptat degeaba doi ani si ca tot ce trebuia sa fac era sa-L chem pe El, dar nu-mi mai pare rau! A fost o lectie ce a meritat! Domnul mi-a deschis ochii sa vad mai mult acum! Acum cred mai mult ca imposibilul poate deveni posibil daca Domnul e cu noi si realizez ca fara Dumnezeu pana si posibilul poate deveni imposibil!
Fiti binecuvantati de Domnul si sper ca in noul an de scoala sa aveti si voi asemenea experiente, iar cei care munciti cereti si voi Domnului putere si sa faca o minune cu voi chiar si la locul de munca! Si acolo se poate si ai nevoie de Dumnezeu, nu doar la scoala!
CITEȘTI
Experiențe cu Dumnezeu ...REALE
ДуховныеPoate mulți nu vor citi asta, dar aici sunt câteva experiențe reale ce poate te vor marca sau vei trece cu nepăsare peste ... oricum poate te interesează să descoperi ceva nou şi REAL ... Poate sunt persoane ce o să comenteze negativ la ce...