Dumnezeu oferă mai mult !

60 13 0
                                    

     Cu ceva timp  în  urmă  stiu că   o verișoară  ne-a trimis ceva haine .  Sora mea a primit o pereche de pantaloni care mi-au plăcut  la nebunie şi  am vrut să  fie ai mei , dar fiindcă  Si  ei i-au plăcut  foarte mult nu  a vrut să mi dea . Eram supărată.
   Mai tarziu m-am pus pe pat  pentru ca vroiam sa dorm un pic , dar parintii mei au plecat la niate prieteni de familie si atunci mi -a venit o idee. Am început  să  mă  rog şi  am zis " Doamne aşa  cum Nela ( sora mea ) a primit acei pantaloni , fă  să  primesc şi  eu cumva o pereche de pantaloni negri cu talie înaltă  sau cumva , dar doar să  aibă  talie înaltă  pentru că  mie nu îmi  plac pantalonii care au talia joasă  "  
      Când  au venit ai mei acasă  avea speranța  că  se vor intoarce cu o pereche de pantaloni aşa  cum am cerut eu lui Dumnezeu ( 😁😆) , dar nu a fost aşa  😕. Eram puțin  dezamăgită  , însă  am zis după  că  Domnul  totuși  poate .
Poi sigur că  a trecut cam o oră şi  mama vine în  cameră  Si  zice  :
     - Nela,  nu sti unde  sunt perechea aia de pantaloni negri care am zis că  ii dau la Sorina ?
     Sora mea s-a gândit  puțin  Si  apoi i-a spus mamei . Ia adus şi  au zis că  sunt ai mei . Era o pereche de pantaloni negri cu talie înaltă . Am rămas  uimită  . Defapt eu aveam  pantalonii acasă  Si  habar nu aveam .
    Bun ! Am fost bucuroasă  că  Domnul mi-a ascultat rugaciunea .

     După  ceva timp  am primit  bursă  de la liceu si eu îmi  doream să  îmi  cumpăr  o pereche de pantaloni ( desigur cu talie înaltă  , dar nu gaseam . ) am căutat  de mult timp   Si nu vedeam nicăieri  pantaloni cum îmi  trebuiau mie .
      Am mers la un magazin şi am zis că  îmi  voi lua o pereche de pantaloni  cum îmi  voi găsi  , chiar dacă  nu sunt cum îmi  plac mie .
     Am găsit  printre toți  care erau acolo o pereche exact cum căutăm  , dar ce să  vezi, marimea nu  îmi  era buna . Eram dezamăgită  Si  acum cautam alții  care să  fie ok chiar dacă  nu erau ca cei care mi-au plăcut .
   Desi mă  uitam aşa  tot speram să  mai gasesc o pereche  ca ăia  care să  fie marimea mea. Când  am ajuns mai în  față, ce să  vezi ? Fix o pereche ca şi  ceilalți   dar marimea mea . Colega care era cu mine când  ia văzut  a zis că  sunt super şi  că  ar trebui să ii iau .  I-am probat şi îmi  veneau la fix.  
     I-am cumpărat  Si  am mers acasă  bucuroasă  că  mi-am găsit  ce am căutat. 
    
      Ieri( 24.04.2017)   stateam pe pat şi  spre seara citeam ceva şi  apoi am citit în  Biblie când  mama mi-a zis să  probez o pereche de pantaloni . Nu prea i-am dat atenție  la ce a zis  , dar am aprobat că  ii voi proba . Când  mi-am adus aminte de ce a zis mama , am lăsat  Biblia şi  am zis hai să  încerc  totuși  pantalonii care mi ia dat .
    I-am luat pe mine şi  când  colo era o pereche de pantaloni negri cu talie înaltă  . Asta-i bună  ! 
     Fericită  , abia azi , inainte  să  scriu mi-am dat seama ce s-a întâmplat  defapt .
    Eu am fost supărat  că  sora mea a primit acei blugi atât  de frumoși  . I-am cerut  lui Dumnezeu o pereche şi  el mi-a dat în  schimb trei . Dacă  el nu m-ar fi ajutat să  caut in acel magazin nu mi-as fi gasit  blugii aceia acolo , iar mama ma surprins de doua ori cu 2 perechi de blugi .
     Dumnezeu lucreaza minunat.  El mi-a dat mai mult decât sperat eu .
Domnul să  fie laudat! .Ceea ce a făcut  El e minunat . 
   

       Mulțumesc  că  citiți  cartea . Domnul să  vă  binecuvinteze pe toți  . Scuze că  nu  am mai postat de mult , dar am crezut că  nu mai am ce vă  spune , dar azi mi-am dat seama că  nu e deloc aşa  . 
Revin curand cu un nou capitol !

Experiențe  cu Dumnezeu ...REALEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum