#--- Ascultă Melodia " ce-i viața ta, e o peniță ~Teo Family" cu atenție și pune-ți serios întrebarea" ce-i viața mea"?----#
De-a lungul anilor mi-am pus de multe ori această întrebare "ce-i viața?" și am ajuns mereu la răspunsul Bibliei care ne spune ca viața nu reprezintă nimic mai mult decât un praf. Un fir de praf luat de vânt de care nici măcar nu îți dai seama și totuși, am ținut cont de ceea ce știam, însă superficial, niciodată nu am înțeles cu adevărat în profunzimea ei ceea ce ne spune Biblia. A fost nevoie de un incident care sa îmi deschidă ochii și sa înțeleg adevărata valoare a vieții.
Nu știu câți dintre voi ați avut o confruntare directă cu moartea sau cineva drag sa plece dintre voi, dar eu am avut ocazia sa ma întâlnesc în repetate rânduri cu acest "spectacol" dureros al morții, și, totuși nu am trăit sentimentul profund al durerii... pana acum 3 săptămâni când cea mai dureroasă și sfâșietoare veste mi-a rupt pur și simplu sufletul, inima și mi-a zdrobit puterile în mii de bucăți. Am trăit o sâmbătă, urmata de zile la rând, dureroasă în care mi-a fost atât de greu sa accept ceea ce s-a întâmplat. Am fost nevoita sa îmi iau "inimă în dinți" si să îmi privesc unul din cei mai dragi prieteni așezat intre patru pereți reci, duri care insuflau moarte, durere și demonstrau pur și simplu neputinta omului de a se împotrivi acestui dureros coșmar. L-am privit cu lacrimi în ochi și ii vedeam fața palidă, fără roșeața de altă dată ce ii insufletea chipul, fără zâmbetul prietenos gata sa îl ofere oricui indiferent de împrejurare, nemișcat și rece...Un trup rămas în urmă acum fără nici măcar o valoare. Mi-a luat doar un pic sa îmi dau seama cat de adevărate sunt cuvintele Bibliei...cat de PUȚIN valorează un trup fără SUFLET! Cum altă dată același trup viu era printre noi, ne spunea ceea ce gândește și ne oferea încurajări, acum fiind nemișcat și rece cu noi în jurul său plângând și totuși el nu făcea nici măcar un gest. M-am gândit cât de scurtă și imprevizibilă poate fi viață, cum abia cu o seară în urmă am vorbit cu el, iar de dimineață l-am văzut plecând, trecând pe lângă mine alături de fratele său, ca doar după o ora sa aflu ca aceea a fost ultima data când l-am mai văzut viu. La o clipeala de ochi viața din trupul lui a dispărut și nu l-a putut salva nici tinerețea, nici prietenii, nici fratele său, nici părinții sau medicii, nimeni...Dumnezeu la luat acasă fiindcă a fost gata sa se întâlnească cu Dumnezeu atunci.
În umblarea sa pe pământ a arătat ca el a trăit o relație reală cu Dumnezeu și că ceea ce a făcut aici nu a fost doar ca să trăiască clipa, ci a trăit gandindu-se ca intr-o zi Tata îl va chema acasă și că alături de el nu va putea duce banii, masina, casa sau averea, doar sufletul său ce ii aparține lui Dumnezeu.
Această întâmplare a trezit la realitate mulți dintre tineri tineri, printre care și eu, și nu puțini dintre cei ce l-au cunoscut pe acest băiat si-au pus serios întrebarea " Eu sunt gata sa ma întâlnesc cu Dumnezeu dacă acum mor"? Nu poți fi sigur de ce vei face în următoarele secunde, darămite în următoarele zile sau ani... Beni avea multe planuri și își dorea să facă multe, dar a fost nevoie de o singură secundă încât sufletul său să se întoarcă la Dumnezeu. Cei care îl slujim pe adevăratul Dumnezeu și care îndeplinim ceea ce Dumnezeu vrea să îndeplinim avem nădejdea ca îl vom revedea pe Beni odată în cer și atunci ne vom bucura, însă rămâne doar să îl slujim real pe Dumnezeu asa cum cere Scriptura.
Cu tine ce se va întâmpla? Tu ai curajul să fii gata să recunoști că defapt viața ta nu e decât un fir de praf care azi e, iar mâine NU... Dar cel mai important ești gata să te întâlnești cu Dumnezeul tău? Dacă nu ești sigur de ce se va întâmpla cu tine după moarte, dacă nu ai nici o idee ce înseamnă cu adevărat moartea ta de pe pământ și crezi că nu va fi nimic după aceea te înșeli amarnic așa cum au făcut sute de ani la rând o mulțime de oameni. Nu te baza pe ceea ce spun unii și alții " unde merg toți o să merg și eu", nu așa funcționează lucrurile...în viață ai avut posibilitatea de a alege ce să faci sau nu fiind conștient că vei suporta consecințele alegerilor tale, gândește-te că și acolo se va întâmpla să suporți consecințele alegerilor tale de pe pământ... Fi atent la sufletul tău și pune-ți serios întrebarea" Ce se va întâmpla cu mine după moarte?" măcar pentru câteva secunde și fii sincer cu tine, știi ce se va întâmpla cu tine, cu sufletul tau?~Dacă ai citit până aici Domnul să te binecuvinteze să îi cunoști adevărata cale și fie ca El să domnească peste tine și să te facă conștient că viața e atât de scurtă.~
Nu uita de melodie!!!
CITEȘTI
Experiențe cu Dumnezeu ...REALE
EspiritualPoate mulți nu vor citi asta, dar aici sunt câteva experiențe reale ce poate te vor marca sau vei trece cu nepăsare peste ... oricum poate te interesează să descoperi ceva nou şi REAL ... Poate sunt persoane ce o să comenteze negativ la ce...