Asta a fost uimitoare şi pot să o spun cu toată inima pentru că , în adevăr , chiar aşa a fost. S-a petrecut chiar ieri( 01.05.2017) şi ma uimit foarte mult.
( Mai întâi trebuie să precizez faptul că vineri seara la noi în biserică ni s-a spus că Pavel -apostolul lui Dumnezeu din Biblie - mereu îsi dorea să il cunoască pe Dumnezeu, desi el a avut ocazia să fie răpit la Dumnezeu şi a văzut toată stralucirea şi slava Lui , aceasi dorință era ce-a care o avea. Predicatorul ne-a explicat că ceea ce vroia Pavel era ca să îl descopere pe Dumnezeu prin lucrările pe care el le făcea.Ne-a explicat că daca noi ne vom implica în lucrări pentru Dumnezeu îl vom descoperi în diferite forme...puterea cu care lucrează ni se va arăta-de ex ceea ce am zis în primele capitole cu acel cablu care nu ne-a funcționat atunci când am fost în misiune în Pitești şi Dumnezeu a făcut din imposibil posibil ...atunci noi am descoperit un Dumnezeu ce poate face imposibilul- asta îsi dorea Pavel ca să facă tot mai multe pentru Dumnezeu încât să îl cunoască tot mai mult. )
Păi acest lucru ne-a făcut să vrem să experimentam asta, şi spun vrem pentru că nu numai eu am vrut, ci şi alții.
Ne-am hotărât câteva fete din biserică să facem o lucrare pentru Domnul. ( o lucrare pentru Domnul poate fi oferirea unui ajutor cuiva, vorbirea despre Dumnezeu sau orice bine pe care îl poți face - zice în Biblie că dacă sti să faci un bine şi nu il faci infaptuiești un păcat, deci nu doar facerea unui rău e păcat , ci si dacă poți şi nu il faci e un păcat )
Oricum , noi luni am mers şi am incercat să facem un bine. Trebuia să incepem prin a spăla niste covoare şi mno , aveam la dispoziție apă rece. Aici era o problemă , exista riscul de a ne imbolnavi. Eu cu verișoara mea cu care trebuia să lucrez am avut probleme din chestia asta şi am ajuns chiar la spital , deci era pericol . Inainte de a merge am gandit în mintea mea că dacă tot am venit Dumnezeu poate să facă ceva ca să nu racim.
Am mers afară Si ne-am asezat covoarele cum să le spălăm , iar când am pornit apă ni se părea că nu e atât de rece pe cât ne astepam noi să fie ( afară nu prea era soare şi. Sufla un pic vântu iar de obicei când e aşa inorat şi suflă vantu apa e foarte rece ). Bun , noi nu ne-am dat seama , dar verișoara mea a zis că apă nu e atât de rece precum ne așteptam să fie . Am spus în râs că Domnu a făcut minuni şi am început să le povestesc deapre o minune care s-a întâmplat în India.O alta serișoară , sora Si o prietenă de-a mea erau în casă Si au venit după apa de la fântâna si şi -au pus într -un lighean. Noi cele de afară am continuat discutiile şi după un timp am zis eu că într -adevăr apa nu e rece deloc, poate Domnul chiar a făcut o minune ,dar tot radeam si nu credeam cu adevărat asta . La un timp fetele din casă au venit afară la noi şi am zis catre ele că ce caldă ii apă de la furtun şi am zis că în mod normal cum e aşa mai frig afară ar trebui să fie rece. Când a auzit versioara mea a zis că nu are cum să fie caldă pentru că tocmai ce a dus ea un lighean cu apă în casă si e foarte rece de ii îngheață mainile in el. I-am spus că nu are cum pentru această apa de la furtun e caldă şi doar inainte de a lua ele nu era rece deloc. Nevenindu-i să creadă s-a dus şi a pus mâna în apă Si a rămas uimită să vadă că nu era rece , era caldă ( acuma nu va imaginați că era apă fierbinte ca de la robinet...era apă dezmorțită pe când Monica , verisoara mea ,mi-a zis că apa din casă care a dus-o era rece rece ...nu putea să stea mult cu mână în apă ). Ne-am privit toate şi a încercat si sora mea apa şi a zis că ce doamne ii că apa noastră ii caldă si a lor din casă era rece de numa. Atunci mi-am dat seamă că în adevăr ceea ce eu am zis că era o minune de la DOMNUL chiar era pe bune. Apa rece era apă caldă Si perfectă pentru ca să nu racim. Şi tot timpul cât am spălat covoare apa era caldă şi nu ne erau deloc reci mâinile. Versioara mea ce lucra cu mine afară, Marta , chiar a zis : " Mă eu îmi simt mainile calde şi nu mi-s deloc reci" ...Si am obervat atunci că şi ale mele mainile erau calde, iar Monica se plângea că mâinile ei erau reci de la apa din casă. Când am terminat covoarele şi le-am pus la uscat ne-am dus să mâncăm. Până am terminat noi de mâncat a ieșit un pic de soare afară aşa că ne-am dus inapoi la lucru şi ne-am pus la spălat vase. Când am terminat a trebuit să le limpezim aşa că aveam nevoie de apă de la fântâna. Am mers acolo şi ce să vezi , am dat de o apă rece de mă durea mâna dacă o țineam mult sub apă. ( nu stiu câți ati încercat dar dacă ți mult mâna în apă rece incepe să te doară prin ea ) .Mi-am dat sema că asta era apa de care se plângea Monica. Era rece , dar când noi am spălat covoare nu era nici măcar un pic aşa ....era mult mai caldă.
Însă minunile nu au fost doar ăstea. În timp ce spalam covoare aveam în picioare tenesi (care după cum stiti apa trece foarte repede prin ei ) . In timp ce spalam vă dați seama că m-am stropit cu apă. Nici nu mi-am dat seama până Când Monica nu ma întrebat dacă nu sunt udă la picioare pentru că tenesii îmi aratau uzi bine , dar mi-am dat seama că nu am fost udă deloc în interior. Pe tot parcursul intregii spalari mi-a tot sărit apă pe picioare, dar nici măcar un pic nu a intrat mai departe. ( şi nu , nu i -am făcut cu nimic impotriva apei) . La final când am terminat am stors niște pături Si mi-a sărit apă pe picioare şi abia atunci apa mi-a intrat la sosete şi m-am udat.
Oricum am experimentat minunea şi puterea lui Dumnezeu. Domnul fie lăudat.
Nu uita! Implicate şi tu în lucrarea lui Dumnezeu şi vei descoperi mai mult din El. Domnul se implică zilnic in viața ta şi poate te intrebi " cum?" Dar răspunsul este foarte simplu. Faptul că trăiești, respiri, mergi , auzi , vezi , simți , ai ce manca , ce îmbrăca, ce bea este doar meritul Lui Dumnezeu. Nu sunt la întâmplare aceste lucruri şi ar trebui să te înveți să mulțumești Lui pentru ele. Poate într-o zi se vor termina şi va fi prea târziu.
Sper sa aveți şi voi experiențe cu El şi astept în comentarii povestea voastră. Domnul să vă binecuvinteze pe toți! ^-^ :* :*
CITEȘTI
Experiențe cu Dumnezeu ...REALE
EspiritualPoate mulți nu vor citi asta, dar aici sunt câteva experiențe reale ce poate te vor marca sau vei trece cu nepăsare peste ... oricum poate te interesează să descoperi ceva nou şi REAL ... Poate sunt persoane ce o să comenteze negativ la ce...