El iti calauzeste pasii

32 7 0
                                    

    Stiti ca v-am spus in pen-ultimul capitol ca Domnul mi-a dat banii necesari pentru a-mi lua hainele si ce aveam nevoie. Exista o minune si la cumpararea lor.
    Vroiam sa imi cumpar o fusta pentru biserica. Dar nu una scurta sau mai stiu eu cum, una care sa fie potrivita pentru o fata pocaita. De dimineata cand am intrat in piata cu haine am observat pe o parte niste rochii frumoase, dar nu m-am oprit sa ma uit gabdundu-ma ca arata prea bine ca sa se incadreze la suma pe care eu o detin.
    Am cautat aproape o ora si mereu in mintea mea imi spunea o voce" nu are rost sa cauti ca nu o sa-ti gasesti nimic pe aici, dute inapoi si la rochiile acelea iti vei gasi una care sa ti se potriveasca si sa fie perfecta". Nu am luat seama si mereu cautam si ma uitam la una la alta, dar nimic. Una prea scurta, alta prea larga, prea stransa pe mine, prea matura...si absolut nimic nu-mi venea. Am zis catre verisoara mea cu care eram" Hai inapoi ca eu nu-mi gasesc nimic aici, vino sa mergem la intrare ca acolo am vazut niste rochii si sa vedem cat costa".
   Cand am ajuns si m-am uitat erau superbe si erau perfecte la lungime si  pe deasupra si marimea mea, toate! Nu mi-a venit sa cred ca erau atatea rochii frumoase care sa mi se potriveasca. Mereu am avut problema cu gasitul unei fuste/rochii pe gustul meu( probabil cum si alte fete intampina asemenea necazuri cand vine vorba despre asa ceva).
    Am cautat culoarea si dupa ce mi-am zis ca aceea o cumpar am platit avand un pret bun pentru cat aveam, dar imi mai trebuiau 5 lei ca sa o cumpar, insa Domnul s-a ingrjit si de asta. Mi-a dat fix atunci printr-o persoana restul de bani de care mai aveam nevoie.
    Nu vreau sa credeti ca sunt o persoana care astept ajutorul altora, dar Domnul lucreaza in chip si fel prin oameni ai Lui. Ma ajuta enorm de fiecare data.
    Puneti-L pe Domnul la incercare si Il veti vedea la lucru. Daca nu ma credeti prin ceea ce scriu aici atunci incercati chiar voi sa vedeti daca Domnul exista! Eu l-am pus la incercare si mi-a raspuns.
   Fiti binecuvantati!

Experiențe  cu Dumnezeu ...REALEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum