Ei, stiu ca nu am mai scris nimic de mult, dar am avut atatea lucruri in program. Am fost plecata intr-o misiune alaturi de multi alti tineri( exact ca vara trecuta...cei ce cititi asta de la inceput stiti ca am mai postat un capitol despre o minune ce mi s-a intamplat vara trecuta). Oricum, imi cer scuze. O sa va spun cate ceva si de acolo poate, dar inca nu sunt sigura daca sa zic sau nu pentru ca sunt lucruri ce probabil unele persoane nu le vor intelege, dar mai vedem.
Acum sa va spun ceea ce reiese si din titlu.
Aseara ( 30.08.2017) am mancat ceva si din greseala m-am lovit la una din masele. O durere groaznica ma izbit din plin, si nu stiu daca va durut vriodata ceva atat de rau, dar eu aseara abia mai puteam respira. M-a luat durere de cap cu urechea si ochiul de pe partea dreapta unde se afla si maseaua. M-am pus pe pat pentru a-mi alina durerea si mi s-a mai calmat putin, dar nu destul incat sa ma simt bine.Mi-am legat ceva la cap ca sa ma simt mai bine, dar nu prea ma ajutat. Apoi mi-am propus sa citesc ca sa uit de durere. Am luat Biblia si am inceput sa citesc de unde am ramas. La un moment dat nemasuportand durerea m-am ridicat, lasand Biblia la o parte, si m-am dus sa-mi iau un calmant pentru ca era ingrozitor sa simt durerea ce imi pulsa prin tot capul si urechea dreapta. Cand am ajuns in locul de unde trebuia sa iau ce imi trebuia mi-am amintit ceva. De cineva defapt. De Dumnezeu. Un lucru a inflorit in mintea mea. Si anume ca de ce sa iau un calmant cand pot sa ma rog ca Domnul sa ma vindece. M-am intors inapoi si m-an asezat cu Biblia in maini pe pat. Am continuat sa citesc, dar inainte am facut o rugaciune scurta spunand: "Doamne ai zis in Cuvantul Tau ca ne vei asculta rugaciunea cand te vom chema. Eu te rog acum sa faci ca durerea mea de masea sa inceteze", apoi m-am afundat in citirea cartii din fata mea. Nu a durat decat cateva secunde si am ajuns la un verset din Biblie care ma incurajat sa cred mai mult ca Dumnezeu imi asculta rugaciunea facuta. Chiar si semana cu o parte dib rigaciunea mea. Referinta Biblica a versetului despre care vorbesc e 1Ioan 5:15. "Și, daca știm că ne ascultă, orice I-am cere, știm că suntem stăpâni pe lucrurile pe care I le-am cerut. "
Am inceput sa recitesc din nou si din nou versetul acesta si mi-am reamintit de o istorioara din Biblie in care un om al lui Dumnezeu, Ilie, s-a rugat de 7 ori pentru a veni ploaia, dupa o seceta de 3 ani. Mi-am zis de mai mult de 10 ori versetul acesta si credeam cu toata taria in ceea ce spuneam . Stiam sigur ca Dumnezeu ma asculta, fiindca ceea ce i-am cerut nu a fost un lucru rau. Dupa mai multe repetitii a versetului durerea mea s-a calmat. A devenit o durere suportabila si urechea nu ma mai durea, iar capul nici pe atat. O usurare mi-a invadat intreagul cap si parca cineva mi-a luat o greutate uriasa. Am inceput sa zambesc si i-am multumit Domnului pentru asta. Eram sigura ca Dumnezeu imi va lua de tot durerea.
Dupa un timp cand mi-am amintit de faptul ca pe mine ma durea maseaua, am realizat ca nu mai aveam nici o durere. Eram bine si nu mai simteam nimic. Nu am folosit nici un medicament si totusi durerea ma lasat. De obicei eu sunt foarte sensibila la durerile de dinti. Din cauza a unor dureri din acestia am ajuns la dentist de cateva ori pentru ca orice as fi facut durerile nu se opreau. Dar de data asta a fost diferit. Am crezut pe Dumnezeu pe cuvant si am crezut ce a zis In Cuvantul Sau iar El a lucrat.
Crede-l pe Dumnezeu pe cuvant, iar El prin credinta ta va putea sa te ajute.
Pe tine de la ce te-a salvat Dumnezeu?Ce minune ai vazut la tine sau la familia ta?
Ps. Scuzati daca exista greseli in scriere. Nu- s un talent pe doua picioare.
CITEȘTI
Experiențe cu Dumnezeu ...REALE
SpiritualPoate mulți nu vor citi asta, dar aici sunt câteva experiențe reale ce poate te vor marca sau vei trece cu nepăsare peste ... oricum poate te interesează să descoperi ceva nou şi REAL ... Poate sunt persoane ce o să comenteze negativ la ce...