Dumnezeu mi-a ascultat rugăciunea

94 13 9
                                    

    Cred că  era în  urmă  cu aproape un  an... părinții  mei urmau să  plece  undeva   să  aducă  niște  pachete . Eu  îmi  doream foarte  mult o pereche de ghete şi  am zis aşa  : " Doamne te rog să  faci în aşa  fel ca   în  acele pachete să  se afle ,pe lângă  toate  celelalte , şi  o pereche de papuci pentru mine "  .   

    A doua zi când  au plecat părinții mi-am amintit  că  nu i-am spus Domnului ce număr  să  fie papucii . Dar apoi am zis că  Domnul va purta de grijă  .

   La întoarcerea  alor mei acasă  când  au început  să  scoată  toate lucrurile la final am găsit  o pereche de papuci . Nu am crezut că  sunt ai mei . Nici nu mă  asteptam . Păreau  mici . I-a probat sora mea mai mica cu 5 ani ca mine însă  îi  erau mici, o strîngeau  . Sora mea mai mică  cu 3 ani ia probat  şi  ea , dar tot nu-i erau buni . Am zis să  ii probez şi  eu ...spre uimirea mea mi-au fost buni  . Pe surorile mele le strangea , dar mie mi-au fost la perfecție  . 

    Domnul chiar  mi-a ascultat rugaciunea  . Încă  mai am acesti papuci . Acum mă  strâng şi  pe mine un pic, dar încă  ii pot purta.   Ma bucurat enorm  să  văd  că  Domnu' mi-a ascultat rugăciunea  .

     Minunile se întâmplă  . Domnul lucrează  cu semne şi  minuni . Crede doar ... însă  dacă  minunea nu te schimbă  în  mai bine e degeaba . Dacă  nu te face să  te gandesti  oare ce vrea Domnul să  îți  spună  prin asta ...e degeaba . Minunile  se vor termina într -o zi  ...

Fiți  binecuvantati !!!

Experiențe  cu Dumnezeu ...REALEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum