Dumnezeu se implică Şi la şcoală 4

90 15 2
                                    


Experiența ei : -Un_Antiexemplu- ( Fi binecuvantata )
S-a petrecut într -o zi de luni , când trebuia sa ne asculte la tehnologica. Profesorul e destul de glumeț şi înțelegător , dar daca îți ceri scuze că nu ai învățat îți spune că nu merge la el cu chestii din-astea, ne dă 2 dacă nu ştim lecția şi ne dă de învățat 3 pagini pline. Duminică , venise sora mea acasă şi am stat toată ziua cu ea, iar temele şi lecțiile nici nu m-am uitat peste ele. Seara, am încercat să "comunic" cu Dumnezeu . I-am zis că nu sunt perfectă , în alte cuvinte , dar totuși sper să mă asculte . Am terminat spunand că el ştie cum e mai bine şi dacă merit să primesc ce cer.

Dimineața , îmi repetam lecția dar nu puteam sa rețin nimic. ..eram prea agitată deoarece am mai avut 2 ore pe al doilea semestru în care a ascultat elevi din clasă şi mai eram doar câțiva fără notă . Ora a început şi răspunse o colega, după care nimeni nu a mai îndrăznit să mai răspundă (de obicei nu se oferă nimeni să răspundă la ora asta) şi a început să ne numeasca el.
A ajuns pe pagina mea, eu fiind prima pe pagina:
Popa
Sanda
Sărătoc
L-a ascultat pe Saratoc (baiat care nu învață ) , iar acesta a spus ca nu a învățat , şi a primit pe loc 2. A numit-o pe Sanda (fata tupeista si baietoasa), a ridicat pur si simplu din umeri spunând că nu a învățat . Bineinteles ca a primit si ea 2. (Ce amigos am pe aceasi pagina cu mine 😂)

Ajunse la mine. Îmi bătea inima ca la iepure de frică că voi primi primul meu 2.
Mă tot gândeam la ce am citit in cartea asta " Experiențe cu Dumnezeu ... REALE " , si asteptam şi eu văd ce se întâmplă . Era o liniște ca în cimitir în clasa. Profesorul se uită câteva secunde la catalog, apoi dădu o pagină în spate.
Nu îmi venea să cred că (,) chiar se intamplase asta şi că am scăpat ! Imi venea sa țopăi prin clasă de fericire. Mi se părea aproape imposibil să scap... "

Dumnezeu a făcut din nou un miracol . Şi El face multe . Însă vreau să vă spun că dacă noi rămânem doar la simplul fapt că a făcut o minune în dreptul nostru fără ca măcar să începem să ne schimbăm în mai bine , să ne întrebam ce a vrut Dumnezeu să Îmi transmită prin asta , e degeaba . Nu e nimic la întâmplare , dar s-ar putea ca minunile să inceteze dacă nu iei seama ce vrea Dumnezeu să transmită prin ele .
Fiți binecuvantati !!

Experiențe  cu Dumnezeu ...REALEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum