Acum 3 saptamani s-a intamplat ceva teribil. Si cand spun teribil, inseamna ca nu e deloc o gluma.
Era o zi de samabata si ca oricare zi pentru unii e doar o inca o parte linistita din viata lor, cu chestii normale, munca sau statul cu care suntem obinuiti, insa pentru altcineva poate fi o zi in care dispare sau in care isi vede moartea cu proprii ochi. In aceasta samabata nu pot sa spun ca aceasta persoana stie prea multe, dar pot sa spun ca celalti stiu destul de bine ce a insemnat aceea zi de sambata.
O familie cu care eu si ai mei suntem foarte buni prieteni a trecut printr-o astfel de situatie. Ziua in care pentru mine si restul casei a fost una obisnuita, ei au trait-o cu o graoznica intamplare ce i-a marcat atat pe cei mici cat si pe cei mari.
Cineva tocmai a sosit la ei, un barbat cu o masina. A lasat-o in curte si dupa multe discutii si vorbe ca intre prieteni a hotarat sa plece, dar a omis un detaliu. Copiii care se jucau afara. Aceasta familie are un copilas de un an jumatate si alaturi de fratii lui se juca afara in nisip, dar cand barbatul ce conducea autoturismul a intrat in a sa masina, baietelul a pornit inspre masina. A ajuns exact langa roata din spate a acesteia si fix in acel moment masina a pornit. Dar fiindca trebuia sa dea in spate pentru a se putea incadra sa iasa, a dat peste copilas. Acesta a cazut jos si barbatul nestiind ce are in spate a dat marsalier. A trecut cu roata masinii peste copilas pana la piept. ( trebuie sa mentionez ca masina avea in portbagaj o gramada de bagaje, asa incat aceasta era plin, plus greutatea masinii) Baietelul a lesinat instant, iar barbatul de la volan a simtit ca e ceva in neregula cu masina si exact in acel moment fratele mai mare a baietelului care a observat tragedia a strigat ca la calcat pe micut. Omul acesta speriat si crezand ca a trecut de tot peste copil a oprit masina. Credea ca a trecut cu totul peste el si nu a mai mers in fata ca sa nu-l mai calce inca odata, asta credea el dar habar nu a avut ca defapt masina sta pe copilas. Acelas copil, cel mai mare a strigat la barbat sa de-a masina in fata pentru ca sta pe David si nu-l pot scoate de acolo. Parintii copilului erau ingroziti si credeau ca acesta a murit pe loc. Mama baietelului a sunat la salvare foarte repede, iar tatal, dupa ce copilului a fost eliberat, la luat in brate plangand si speriat ca isi va pierde fiul.
Dupa ce a sosit salvare l-au dus cat de repede au putut la un spital bun pentru analize, constatand ca baietelul traieste, dar s-ar putea sa aiba grave probleme.
I-au facut diferite analize si la inceput au observat ca in zona pieptului exista o problema.Medicii credeau ca are rupt sternul sau ceva probleme la plamani, insa ca sa fie siguri au mai verificat odata. A doua oara ia uimit pe toti. David era perfect sanatos. Nimic rupt,nimic deplasat de la loc, nici o zgarietura, nimic. Era in stare perfecta. Singura urma de pe corpul lui era o urma a rotii care ia ramas pe piele, dar absolut nimic altceva.
Medicii nu au putut sa inteleaga ce se intampla, dar noi si parintii lui ne-am dat seama ce e. Dumnezeu la salvat pe fiul lor de la moarte. Ia oferit sansa sa traiasca desi ar fi trebuit ca in mod normal sa fie strivit sub masina si mort. Greutatea masinii era si asa destul de mare, dapoi incarcata cu bagaje. Pentru un copil de un an jumatate 1 kg e mult ca sa stea pe el, dapoi 800-900kg. DAVID TREBUIA SA FIE MORT! INSA DUMNEZEU IA DAT VIATA!
Majoritatea persoanelor am aflat sambata dupa accident, despre ce s-a intamplat, si ne-am rugat pentru micutul David sa fie o minune vie pentru cei din jur. L-am rugat pe Dumnezeu sa-l salveze si sa nu aiba nici o problema in trupul sau. Asa s-a intamplat. Domnul s-a indurat de baietel.
Apoi tarziu, seara, barbatul acestei familii care a avut evenimentul neplacut a primit un telefon. Un om la sunat si i-a zis ca a vazut un înger ce tinea masina asa incat David sa nu pateasca nimic. Acel om e un om a lui Dumnezeu si minunea ce eu am zis-o se poate verifica. Daca nu credeti va pot da dovezi clare.
Voi ce minune ati trait sau ati vazut-o cu ochii vostri?
Astept in comentarii sa imi spuneti!Ps. Scuze pentru greseli
CITEȘTI
Experiențe cu Dumnezeu ...REALE
SpiritualPoate mulți nu vor citi asta, dar aici sunt câteva experiențe reale ce poate te vor marca sau vei trece cu nepăsare peste ... oricum poate te interesează să descoperi ceva nou şi REAL ... Poate sunt persoane ce o să comenteze negativ la ce...