3 months later
CollieMoje břicho postupně rostlo a rostlo. Macovo rodiče to vzali s velikým nadšením. Nejdříve jsme dostali hodinou přednášku o nepozornosti,ale pak nakonec byli rádi,že budou mít vnučku nebo vnuka.
Co se stalo za ty tři měsíce?
Marcus odjel na Moments Tour a vrací se mi dneska.
Lena se nakonec vrátila zpátky k Martinusovi,který ji ze začátku odporoval,ale co si budem,ona umí zalhat moc pěkně a všechny si omotá kolem prstu. Na Marcuse to zkoušela několikrát,ale nikdy jsem ho nenechala.
A Jacob?
Ten odešel.
Nechtěl tady být,po tom,co se stalo.
A teď se vracím ze svých myšlenek.
Jako každé nudné ráno jsem nejdříve zkontrolovala telefon a měla jsem tam několik zpráv,jen jedna však pro mě byla důležitá.Marcusek❤💑 : Dobré ráno princezno,hádám,že už nespíš,jak tě znám😆Dneska přiletím,tak se chci zeptat.
Přijede si princezna pro svého dokonalého prince?😍
Musela jsem se pousmát.
Prcek😙: Tak hele ty dokonalý princi,přijedu pro tebe😆❤V kolik?
Marcusek❤💑: v 13:00 bby😍
Už se nemůžu dočkat❤Hlavně až pohladím ten můj výrobek v tobě😇😆❤
Prcek😙: Pěkně kope ten tvůj výrobek,to si ho robil v Číně nebo kde?😂❤ Musím jít,uvidíme se potom ano❤
Marcusek❤💑: V Trofors ale v pohodě😂❤Jasně,zatím.Šla jsem si udělat snídani ( Ovesnou kaši s ovocem).Když jsem dojedla,šla jsem se prevleknout do domácího,tedy jen legíny a nějaké Macovo tričko.
Po snídani většinou pracuju,ale dnes mě bolela záda a tak jsem si dala trochu jógy a malinko se protáhla.
Kolem 11:40 jsem se šla pomalinku připravovat,znáte to.
Vyžehlila jsem si vlasy,nanesla malinko makeupu a vzala si těhotenské šaty,doplnila brýlemi a řetízky.V 12:00 jsem šla pomalu k autu.Kabelku jsem hodila na sedačku spolujezdce a pomalu vyjela směr letiště. Když jsem čekala na křižovatce až naskočí na semaforu zelená,u toho jsem si zpívala moji oblíbenou píseň Walk with me.A když konečně naskočila zelená a já se rozjela.
Z protisměru do mě nabouralo auto.
Byla to velká rána,moje auto se mnou doslova létalo.Začala jsem kašlat,krvácela jsem a přede mnou stála Lena. Žádala jsem ji o pomoc,avšak ona se jen přiblížila a zašeptala ,, U don't understand it" a pak už jsem viděla jen tmu.Ahooj🙏dnes trochu jiný styl💫Nebojte se,nebo se máte bát?
Uvidíme v dalším díle.
Zároveň bych chtěla říct,že už pracuju na té nové knížce,kterou dělám společně s micina137❤Láska❤
Děkuju za všechnu podporu❤
Love u😍
ČTEŠ
𝑵𝒆 𝒓𝒂𝒛𝒖𝒎𝒆𝒕𝒆(𝐴 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒
FanfictionBolje je imeti zlomljeno srce kot trpeti strah in izdajstvo Czech