Collie
S Marcusem jsme se převlékli (média) a šli směrem k mému domu. Měla jsem strach,obrovský strach. Mac to asi poznal a tak mě obejmul kolem ramen a povzbudivě pohladil po ruce.Když jsme došli k mému domu,koukla se na Maca,který měl vážný výraz na tváři.Jen jsem zhluboka vydechla a zaťukala na dveře. Po chvilce se dveře otevřely a v nich stál táta.Hned jak nás viděl,nasadil znechucený výraz. ,,Říkal jsem,ať se tu už neukazuješ a ty si jen tak příjdeš?!" začal na mě řvát a já sotva zadržela slzy.
,,Proč jste na mě tak zlý? Co jsem vám kdy udělala,že mi takhle ničíte život?!" neudržela jsem se a začaly mi téct slzy.
Mac popšel k tátovi blíž .
,,Řeknu to jednoduše a jasně.Víte, co ta holka kvůli vám protrpěla? Každý den doufá,že ji někdy řeknete něco hezkého,třeba ji pochválíte,ne,místo toho slyší nadávky od rána do večera.Je to přece vaše dcera proboha.Víte, jaké máte štěstí? Jak hodnou a milou dceru máte? Je tak hodná,že i to vaše chování přetrpí a má vás stále ráda. Takovou máte dceru a jestli jste to doteď nevěděl,tak teď to víte.A Collie už se k vám nikdy nevrátí,zůstane se mnou a budu ji chránit. A teď odcházíme." domluvil a já zůstala koukat s otevřenou pusou,stejně jako táta.Mac mě chytil za ruku a šel se mnou pryč.Nezmohla jsem se na jediné slovo.Byla jsem v šoku,jen nevím z čeho víc.Z toho,že se mě Mac zastal nebo že táta mě i přes to nechal odejít?Když jsme došli zpátky domu,chytila jsem Maca za ruku a přitáhla si ho do polibku.Obmotal svoje ruce kolem mého pasu a přítáhl si mě blíž k sobě. ,, Ani-nevím-jak-ti-poděkovat"
řekla jsem mezi polibky a začal mi sundavat tričko. ,,Víš jak" usmál se a znovu mě políbil.Vyzvedl si mě do náruče a přesunul nás do jeho pokoje.Položil mě na postel a začal mi sundavat všechno oblečení,co na mě ještě zůstalo.Já nebyla pozadu. Když mi začal sundavat podprsenku,vtrhl do pokoje Tinus. ,,Hele Macu jen jse- Ou shit kámo srry už jdu"
rychle Tinus utekl a zavřel dveře. ,,Agh,já ho zabiju,vyrušil nás"zesmutněl Mac.
,,Vynahradíme si to jindy,očividně něco potřeboval tak si jdi zahrát na staršího bratra a padej za nim"
Mac protočil očima,ale nakonec se zvedl a šel dolu za Tinusem.Po chvíli přišel. ,, Tak co ?" začala jsem se smát,protože jeho naštvaný výraz stál za vše. ,, Tvl,vyrušil nás kvůli nějakému zápasu" sedl si vedle mě a začal mě hladit. ,,Prosím,půjdemeeeeee moooc prosíííím" objímala jsem ho a nasadila štěněčí očka. Mac si povzdychl ale pak přikývl.Začala jsem pištět po celém baráku a lítat po pokoji jako malá.V 14:30 jsme pomalu vycházeli z baráku.Já,Mac a Tinka.Zápas začínal v 15:00 a nám to trochu trvalo =Marcus. Když jsme tam došli,zarazil mě název toho týmu.Musím ho znát,vím,že už jsem ho slyšela. Nijak jsem to teda neřešila a sedla si s kluky na tribunu.Když zápas začal a všichni hráči vyšli z kabin,ztuhla jsem.Mac zbystřil taky a spadlo mu pití z ruky.
,,No,tak tohle bude ještě zajímavý" řekl Mac.
DALŠÍ KAPITOLA ! SNAD lÍBÍ :)
ČTEŠ
𝑵𝒆 𝒓𝒂𝒛𝒖𝒎𝒆𝒕𝒆(𝐴 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒
FanfictionBolje je imeti zlomljeno srce kot trpeti strah in izdajstvo Czech