2🖤✨

349 18 2
                                    

,,Víš prcku,chtěl bych ti něco říct." snažil se něco říct ale já věděla co chce říct.

,,Pšššt"svůj prst jsem mu dala přes jeho pusu a na nic už nečekala..Nemohla jsem čekat dál,miluju ho moc dlouho.
Svoje rty jsem přiložila na ty jeho.
Byl to ten nejlepší pocit co jsem kdy cítila.
Když jsme se od sebe odtrhli otírali jsme se o čela a já ho držela na zátylku zatímco on mě na tvářích.

,,Tohle jsem si vždycky přál" řekl a stále se na mě díval
,,A co?" Usmála jsem se na něj
,,Tebe" řekl a opět spojil naše rty

Omotala jsem nohy kolem jeho těla a on si mě vyzvednul do náruče. Užívala jsem si tu chvíli.

Celý den jsme byli spolu.Smáli se a povídali o všem možném. Když se stmívalo,šli jsme pomalým krokem domů.

Trochu jsem se klepala zimou a toho si Marcus všiml.Ani se neptal a rovnou po mě přehodil svoji černou mikinu.
,,Děkuju,ale teď bude zima tobě"
,,Lásko,mě není zima neboj se hřeješ mě tu teď svým srdíčkem"
Usmál se a přitáhl si mě blíž čímž mi dal pusu na čelo.
Doprovodil mě domů a když jsme stály před mým domem chytil mě za pas, já mu dala ruce okolo krku a on spojil naše rty.
,,Tak zase zítra pinďo"odtrhl se a naposledy mi dal pusu do vlasů.
,,Ahoj" pozdravila ho a šla dovnitř.

------------
Byla jsem docela unavená a hladová. Vzala jsem si večeři co udělala mamka. Po večeři jsem se si šla napustit vanu a v ní vzpomínala na ten dnešní úžasný den.

I přesto že jsem byla unavená jsem si ještě četla knížku. Miluju knížky. Jejich čtením si úplně vyčistím hlavu a zapomenu na všechen stres.

Když v tom mi zazvoní mobil
Marcus: Tímto přeji dobrou noc a hezké sny mojí nejkrásnější a nejúžasnější holčičce mého života❤Hezky se vyspi zlatíčko❤Miluju tě💖 Mac😙
: Tímto děkuju mému nejlepšímu a nejhezčímu klukovi na světě a taky mu přeju dobrou noc a hezké sny💖😙

Pak už jen vypnula mobil a usnula.

𝑵𝒆 𝒓𝒂𝒛𝒖𝒎𝒆𝒕𝒆(𝐴 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒Kde žijí příběhy. Začni objevovat