...
Still Hoseok's P.O.V.
Ušli smo u moju sobu i videli da lopta samo stoji na sredini sobe.
"Da nije možda neko blago? Ili portal do blaga? Ili-"
"Joon."
"Da?"
"Prestani. Glava me boli od tvog logičkog razmišljanja." Rekao sam i prišao lopti.
"Pa šta bi onda ovo moglo da bude?" Rekao je zbunjeno.
"Jedan način da otkrijemo." Rekao sam i makao barijeru.
Onda sam uzeo loptu u ruke.
"Pošto sam na bojištu bio u oklopu, nisam imao direktan dodir sa loptom, ali sada imam." Rekao sam.
"I kakve to veze ima?" Rekao je Joon.
"Ne znam. Možda im-"
Puf!
Šta se-?
"Kakav je ovo dim?!" Pitao je Joon.
"Ne znam. Da nije možda zamka?!" Rekao sam uspaničeno.
Iznenađujuće, dim se nije dugo zadržao. Ali kada je nestao, nešto drugo nam je odvraćalo pažnju.
"Uzeo si sferu sa anđelom?! Jesi li ti normalan?!" Vikao je na mene.
"Pa otkud sam mogao da znam. Ovo mi je prvi put da vidim sferu anđela!" Vikao sam.
"Pa zar ne čitaš knjige?!" Nastavio je da viče.
"Ne!" Rekao sam.
Onda sam pogledao u dete anđela koje mirno spava na sred moje sobe.
"Šta da radim sa njom? Da je vratim u naš svet? Da je ubijem? Ne čekaj. Možda jesam demon, ali ne ubijam decu. Šta da radim sa njom?!" Vikao sam panično.
"Mmm..."
Obojica smo se ukočili.
Nemoj mi reći da se budi.
Obojica smo pogledali u pravcu devojčice i videli je kako sedi na podu i trlja oči. Onda nas je pogledala.
"Woow... Demoni!" Rekla je veselo i prišla nam.
"Ne bih im se približavao da sam na tvom mestu. Tek si se rodila, a već želiš da upadneš u neku nevolju." Rekao je neki glas.
Ha? Šta?
"Ali Chucky... Samo želim da ih upoznam." Rekla je devojčica plišanom zeki.
Ta stvar je živa?
"To su demoni. Nije ti mesto sa njima." Opet taj glas.
I izgleda da dolazi od tog zeke.
"Ali i ja sam demon na neki način. Da nisam, ti ne bi ni postojao. Zato mi budi zahvalan." Rekla je i gledala ga ljutito.
Ja i Joon smo se pogledali i pogled opet vratili na devojčicu i zeku.
"Hah! Kako da ne." Rekao je zeka i prekrstio ruke.
Čak se i pomera?! Okay. To je tako demonski čudno.
"E pa baš me briga šta ti kažeš. Ja ću da se upoznam." Rekla je i pogledala nas.
Ne znam zašto, ali obojica smo malo poskočili.
"Ne! Ček- mfhp!"
"Zdravo. Ja sam Mia." Rekla je i nasmejala se, dok je držala ruku preko zekinih usta.
(A/N: Imate sliku Mie i Chucky-ja na početku parta. ☝️)
"Amm..." Ja i Joon smo se gledali.
Odjednom je Jin hyung ušao u sobu.
"Hobi, znaš li gde je Jo- WAH! ANĐEO! Makni te je brzo!" Rekao je i počeo da maše kutlačom ispred sebe.
"Neće ti ništa uraditi. Tek se rodila." Rekao je Joon.
"Šta? Tek?" Rekao je i pogledao me.
Osećam da će nešto loše da se desi.
"Ti majmune! Zašto uvek moraš da guraš nos tamo gde mu nije mesto?!" Vikao je i udarao me kutlačom.
"Kako si znao da sam ja? Au!" Pitao sam i pokušao da se odbranim od njegovog gneva.
Zašto ima kutlaču sa sobom?!
"Zato što znam da Joon nije toliko glup da uzme sferu anđela sa sobom! Šta ako je špijun?!" Rekao je i jače počeo da me udara.
"Au, au, au..."
"Zašto te on udara?" Rekla je devojčica koja se niotkuda stvorila pored mene i Jin hyung-a.
"AAA!" Viknuli smo i pomerili se par koraka dalje od nje.
Kako je to uspela da uradi a da ne osetim?!
"Chucky, mislim da me se plaše." Rekla je tužno zeki.
"Ne plaše te se. Samo si ih iznenadila." Rekao je zeka mrzovoljno.
"Stvarno?" Pitala je uzbudljivo i zeka je klimnuo glavom.
"Mislim da je bezopasna. Vidiš da ne zna ni gde se nalazi." Rekao je Joon.
"O, znam ja gde smo. Ovo je Zemlja, zar ne?" Rekla je odjednom.
"Kako si-"
"Mi anđeli se ne rađamo bez ikakvog znanja. Zato i znam da ste vi demoni i da smo sada na Zemlji." Prekinula me je.
"Ha?" Rekao sam zbunjeno.
"Takođe znam da ne bih trebala sa vama da pričam, zato što smo krvni neprijatelji, ali i ja sam polu demon tako da to pravilo za mene ne važi." Rekla je.
"Polu... Demon?" Rekao je Jin hyung zbunjeno.
"Znate ono jedan roditelj anđeo, drugi demon i puf, rodi se biće kao ja." Rekla je veselo.
"Ali ti uopšte ne izgledaš kao demon." Rekao sam.
"Zato što sam se tek rodila i ne mogu da se transformišem dok malo ne porastem. Chucky ovde je moja jedina konekcija sa mojom demonskom polovinom." Rekla je i pokazala nam zeku.
"A tvoj prethodni život?" Pitao je Joon.
A da. Ima i to.
"Ne sećam ga se. Tek kada napunim određeni broj godina, onda ću se setiti kakav sam život imala." Rekla je.
"Imam neki osećaj da nije bio baš lep zivot." Rekao je zeka.
"Ućuti Chucky. Otkud znaš? Možda je bio baš, baš lep." Rekla je i udarila zeku po glavi.
Auć.
"Znaš da me to ne boli." Rekao je zeka sa podsmehom.
"Baciću te vatru." Rekla je i streljala ga pogledom.
"Okay. Ćutim." Rekao je.
Wow... Mala je opasna.
"Pošto je polu demon onda može ovde da ostane. I ti ćeš da se brineš o njoj. Ipak si je ti ovde i doveo." Rekao je Jin hyung i pokazao na mene.
"Al-"
"Kraj priče. Svi za sto, jelo je spremno." Rekao je i izašao.
Ahh... Stvarno moram da pazim šta uzimam sledeći put.
Krenuli smo da izađemo, ali je Mia samo stajala i gledala nas.
"Hajde i ti." Rekao sam i izašao.
Nasmejala se veselo i krenula za nama.
...
YOU ARE READING
Meant to be ✔
FanfictionDa li novi život zaista može da bude bolji od prethodnog, iako znaš da ćeš ga se kad tad setiti? I da li ćeš dozvoliti da te sećanja iz prethodnog života spreče da uživaš u novom životu ili ćeš se odupreti? Jedan način da saznamo. Samo želim da vam...