...
Still Hoseok's P.O.V.
Odjednom se stvorio dim i vuk se pretvorio u...
"Jezivi zeka?!" Svi smo viknuli u isto vreme.
"Imam ime. I ono nije 'jezivi zeka'." Rekao je mrzovoljno i imitirao nas.
"Okaaay... Ovo je bio dovoljno dobar dokaz da ne smemo da se kačimo sa njim. Ko zna šta je sve sposoban da uradi." Rekao je Jin hyung.
Svi smo odmah klimnuli glavama.
"A sada... U vezi Mijinog treninga..." Krenuo je Joon.
"Ugh!" Izdahnuo sam mrzovoljno.
"Uh, ne uh, već je odlučeno. Sada idi i uzmi par knjiga o anđelima iz naše biblioteke i odmah sutra počni sa treningom." Rekao je Jin hyung.
"Ughhh..." Lenjo sam ustao i otišao u biblioteku.
Tu noć sam proveo čitajući o anđelima i njihovim moćima.
...
"Okay Mia... Jesi spremna?" Pitao sam.
Mia trenutno stoji ispred mene, sa mojom majicom na sebi, koja izgleda bukvalno kao haljinica, jer je ipak još uvek dete. A možete da zamislite kako majica odraslog čoveka izgleda na detetu od 10 godina.
"Da!" Rekla je veselo.
Chucky je sedeo prekrštenih ruku na klupi, koja se nalazi u našoj trening sali, i samo buljio u mene sa tim njegovim jezivim očima.
Brr... Je l' mi se samo čini, ili je ovde stvarno hladno?
"Okay onda. Prvo ćemo da se zagrejemo." Rekao sam.
Onda smo počeli da se zagrejavamo. Nakon toga smo počeli sa treningom.
...
"I kako je prošao prvi trening?" Pitao je Joon sa zlobnim osmehom.
Odmah sam ga streljao pogledom.
"Ups. Jao izvini. Nisam primetio sve te šljokice, koje pokazuju da je bilo baš... šljokičasto." Rekao je sarkastično.
"Začepi. Ne želim ni reč da čujem u vezi ovoga." Rekao sam i pokazao na šljokice, koje su se nalazile po celom mom telu.
Onda je došla Mia.
"Ovo je bilo tako zabavno! Jedva čekam sutra!" Rekla je veselo i potrčala ka kuhinji.
Chucky joj je bio u rukama i gledao me je sa zlobnim osmehom.
Imam osećaj kao da uživa u ovome...
"Bar se jedno od vas zabavilo." Rekao je Joon kroz smeh i potrčao ka stepenicama.
"Yah!" Viknuo sam.
Ahh... Treba mi odmor. A i tuširanje. Ahh... Kako da preživim ovo? Ahh... Plače mi se.
Nakon tuširanja sam odmah otišao u moju sobu. Kada sam ušao, video sam da je Mia već uveliko zaspala.
"Makar neću morati da slušam njena iritantna pitanja o Zemlji do 2-3 sata ujutru." Rekao sam tiho i legao u krevet.
Par minuta kasnije sam zaspao.
...
*7 godina kasnije*
Mia's P.O.V.
"Mogu da počnem?" Pitala sam.
Klimnuo je glavom. Ni sekundu kasnije, već sam trčala ka njemu i krenula da ga udarim. Naravno, izbegao je. Onda sam narednih par minuta pokušavala da ga udarim, ali bi, opet, ili izbegao ili blokirao.
YOU ARE READING
Meant to be ✔
FanfictionDa li novi život zaista može da bude bolji od prethodnog, iako znaš da ćeš ga se kad tad setiti? I da li ćeš dozvoliti da te sećanja iz prethodnog života spreče da uživaš u novom životu ili ćeš se odupreti? Jedan način da saznamo. Samo želim da vam...