...
"Šta se..." Počela sam.
"Dešava?" Završio je Hobi.
Kookie je bio zalepljen za zid, dok ga je Chucky pospano gledao.
A daaa... Chucky je to nešto što sam zaboravila. Hehe. Ups...
"Idi bre! Mislio sam da je nešto ozbiljno." Rekao je Hobi i izašao.
Prišla sam Chucky-ju i uzela ga u naručje. Pošto je i dalje u obliku deteta, samo je spustio glavu na moje rame i obgrlio me rukama i nogama. Onda je nastavio da spava.
"Ne shvatam kako si mogao da se uplasiš od ovako slatkog deteta. I brže se obuci, inače te ostavljamo." Rekla sam i gledala Kookie-a, koji i dalje imao samo peškir oko struka.
Onda sam izašla iz svlačionice.
Ne razumem kako je uspeo da se uplaši. Ovaj Chucky-jev oblik je baš sladak. Kako se Suga oppa ne uplaši? Mada, njog dvojica su sada kao prijatelji iz detinjstva, tako da razumem.
Izašla sam iz škole i krenula ka izlazu. Hobi nas je već čekao ispred.
"Gde je Kook?" Pitao je.
"Stiže za... 3... 2... 1..."
"Evo me." Rekao je Kookie kada je izašao.
"Upadajte." Rekao je Hobi i ušao u auto.
I mi smo za njim. Onda je ostavio Kookie-a kući, a ja, on i Chucky smo krenuli u kupovinu namirnica.
"Zašto ga nisi ostavila kući? Nećeš valjda sve vreme tako da ga nosiš dok ne dođemo kući?" Pitao je Hobi.
"Zato što ne mogu da ga odvojim od sebe. Mislim da sam vam ovo već jedno milion puta rekla. I da. Planiram da ga ovako nosim." Rekla sam.
"A zašto mu ne kažeš da se pretvori u nešto manje? Mislim da nećeš dugo izdržati da ga nosiš dok je u tom obliku." Rekao je.
"Zato što je ovo jedini oblik, pored zeke, u kojem može mirno da spava, a da ne menja oblike svake sekunde. Mislim da sam i ovo rekla jedno milion puta. Prestani da me ispitkuješ više." Rekla sam mrzovoljno.
Nakon par minuta smo stigli kod supermarketa. Uzela sam Chucky-ja i izašla. Hobi je bio odmah iza nas.
"Šta nam sve treba?" Pitao je.
"Imaš spisak u zadnjem džepu od mog šorca. Leva strana." Rekla sam.
Hoseok's P.O.V.
"Imaš spisak u zadnjem džepu od mog šorca. Leva strana." Rekla je.
Onda mi je okrenula leđa kako bih mogao da uzmem spisak.
Super. Čekaj, ŠTA?! Ne misli valjda da ću ja da ga uzimam?!
"Šta čekaš. Uzmi spisak i idemo. Nemamo ceo dan. Jin oppa će nas poslati u Indijski okean ako ne budemo kući 2 sata pre večere. Što znači da imamo samo 1 sat i 30 minuta da nadjemo sve to. Tako da, mrdaj tu tvoju zgodnu lenju zadnjicu." Rekla je mrzovoljno.
Zgodnu... Zadnjicu... Čekaj, šta?! Jesam dobro čuo? Ha?!
Mia's P.O.V.
I dalje je samo stajao.
"O Bože!" Rekla sam glasnije.
Diskretno sam pomoću mojih moći izvadila spisak i pomerila ga do moje ruke.
"Nema ništa od vas muškaraca. Sve moram sama da radim." Rekla sam i ušla u supermarket.
Okrenula sam se i videla da Hobi i dalje stoji ispred ulaza. Izdahnula sam ljutito i izašla.
YOU ARE READING
Meant to be ✔
FanfictionDa li novi život zaista može da bude bolji od prethodnog, iako znaš da ćeš ga se kad tad setiti? I da li ćeš dozvoliti da te sećanja iz prethodnog života spreče da uživaš u novom životu ili ćeš se odupreti? Jedan način da saznamo. Samo želim da vam...