Part 10

231 21 3
                                    

...

Mia's P.O.V.

Kada smo stigli u park, seli smo na prvu slobonu klupu.

"Pričaj." Rekao je, misleći na to da mu pričam o mom prvom životu.

"Paaa... Nema ništa specijalno, osim toga da me nisu prihvatili i da su me odbili. Mislim da, na osnovu toga, znaš kako se sve odvija." Rekla sam dok sam se igrala sam prstima.

"O. Amm... Da. Izvini što sam pitao." Rekao je.

"U redu je." Rekla sam i malo se nasmejala.

Hoseok's P.O.V.

Ne znam zašto, ali mi se srce slama kada je vidim ovakvu. Onda je, kao da je znao da će Mia biti ovakva, blizu naš prišao stari čovek koji je gurao kolica sa šećernom vunom.

"Mia, vidi." Rekao sam i pokazao na vunu.

Video sam kako su joj oči bukvalno sjajile dok je gledala vunu. Onda me je pogledala, i mogao sam se zakleti da sam video srca u njenim očima.

"Koju ćeš boju?" Pitao sam i ustao.

Ustala je veselo i potrčala ka vuni. Prišao sam joj, dok je ona veselo skakutala sa noge na nogu, dok je stari čovek pravio crvenu vunu i malo se smeškao zbog Mijine reakcije.

"Izvoli." Rekao je i dao Miji vunu.

Nije ni sekundu čekala, odmah je navalila na vunu. Stari čovek se nasmejao, dok sam mu ja platio.

"Baš imaš slatku devojku." Rekao je.

Na to se Mia zagrcnula na vunu, a ja na vazduh. Kako? Ne znam.

"Da. Hvala." Rekao sam i odmah sam primetio kako me Mia strelja pogledom, baš kao i prošli put u butiku.

Samo sam joj isplazio jezik i uhvatio je za ruku. Onda smo došli do malog jezera, koje se nalazilo na centar parka. Seli smo na travu i samo uživali u prirodi i njenoj lepoti.

"Hoćeš?" Pitala je i pokazala na vunu.

"Wow. Konačno si se setila da pitaš." Rekao sam, praveći se da sam povređen što me pre nije pitala.

"Ako nećeš, u redu je. Više za mene." Rekla je sa osmehom i izmakla vunu.

"Ko je rekao da neću?" Rekao sam i uzeo malo vune.

Nasmejala se i pogledala ispred nas. I ja sam pogledao, ali sam izbuljio oči zbog prizora ispred mene. Anđeo koji leti nas vodom.

"Šta se-" Odmah sam ustao i spremio se za borbu.

Mia je stajala pored mene, u istoj poziciji.

"Smirite se. Dolazim u miru. Pod uslovom da pristanete na jedan predlog. A ako ne, onda će da bude gadno." Rekao je i zlobno se nasmejao.

Mogao sam da osetim još tri anđela u blizi, ali ne znam tačno gde su se nalazili.

"Šta hoćeš? Mislim da je bilo dovoljno jasno da nemam nikakve veze sa vama onog trenutka kada ste me se odrekli i bacili na sred bojišta." Rekla je Mia ljutito.

Imam osećaj da mi se odgovor neće svideti.

"To je bilo pre. Sada smo otkrili nešto u vezi tebe, i zato sam došao da te povedem natrag u raj." Rekao je.

"To se nikada neće desiti." Rekao sam i zarežao.

"Ne mešaj se, nečisto biće. Nemaš pravo da govoriš. Ni ne znam zašto se Mia vrti oko tebe." Rekao je sa gađenjem.

-Kao da ste mi vi čistiji.-

Pomislili su Mia i Hobi u isto vreme.

Mia's P.O.V.

"Daj mi jedan dobar razlog zašto bih se vratila u taj pakao." Rekla sam i prekrstila ruke.

Videla sam kako me je odmah streljao pogledom zato što sam raj nazvala paklom. Ali za mene je tako. Iako nikada nisam bila u paklu, mislim da bih se tamo bolje osećala nego u raju.

"Ignorisaću to što si rekla. Poslednji put ću da kažem ovo. Pođi sa mnom bez ikakvih protivljenja, inače ću upotrebiti silu." Rekao je sa ozbiljnim izrazom lica.

"Hah. Ne zaspejavaj me molim te." Rekla sam.

Onda sam slučajno pogledala Hobi-ja i videla da ga jedna tanka žica deli od toga da skoči na ovog anđela i ubije ga.

"To znači ne?" Pitao je.

"Da. To znači ne. Nikada se neću vratiti tamo." Rekla sam odlučno.

"Ahh... Ne mogu da verujem da su ti toliko isprali mozak. Ali kako god. Znao sam da nećeš krenuti svojevoljno, ali sam hteo da iskušam svoju sreću. Izgleda da je nisam imao sada." Rekao je i pucnuo prstima.

Šta sad izvodi? Ne sviđa mi se to njegovo puckanje.

"UGH!" Viknuo je Hobi.

Odmah sam se okrenula i dočekao me je prizor Hobi-ja sa kopljem u stomaku.

"Hobi!" Viknula sam i potrčala ka njemu.

Nisam ni dva koraka napravila, munja iz vazduha me je već zaustavila. Srećom, uspela sam da se izmaknem. Okrenula sam se ka pravcu iz kojeg je došla i videla još dva anđela kako stoje pored onog od pre.

"Ugh!" Viknuo je Hobi kada je izvadio koplje iz stomaka.

Opet sam pokušala da mu priđem, ali me je opet munja sprečila. Okrenula sam se i streljala ih pogledom.

"Sledeća ide u njega ako ne pođeš sa nama." Rekao je onaj od pre.

Samo sam ga streljala pogledom. Onda sam iskoristila svoje moći i za manje od sekundu se stvorila ispred njih. Uspust sam se transformisala u moj anđeoski oblik

(A/N: Ako se ne sećate, pogledajte sliku na početku parta 2. Samo što sada izgleda starije.)

"Misliš da ćeš se izvući nepovređen, zato što si ga povredio kako bi me ucenjivao." Rekla sam i uhvatila ga za vrat.

Druga dva anđela su već pokušala da pošalju munju ka Hobi-ju, ali sam to već predvidela i sprečila ih tako što sam ih stavila u barijere koje me je Joon naučio.

"Ne padam na tvoje prljave trikove." Rekla sam i jače ga stegla za vrat.

Ali za moje čudo, samo se zlobno nasmejao.

"Nažalost, već si pala." Rekao je.

"AGH!" Čula sam nezamisliv urlik.

Brzo sam se okrenula u videla još jednog anđela kako je zabio koplje u Hobi-ja. Ali ovaj put u njegova pluća.

Ne! To će ga sigurno ubiti ako ne reagujem brzo.

"Ccc... Zar te nisu naučili da nikada ne okrećeš leđa svom protivniku?" Rekao je anđeo kojeg sam držala.

Onda sam osetila bol u stomaku i sledeće šta se desilo jeste da sam pala na zemlju.

Uhg! Glupačo. To je pravilo broj jedan kada se boriš.

Onda sam se setila kada mi je Hobi to govorio. Sama pomisao na njega me je naterala da pogledam u njegovom pravcu. Anđeo je i dalje držao koplje u njegovim plućima, dok je Hobi polako gubio svest.

Ne! Zašto?! Zašto sam ovako slaba?! Zar je sav onaj trening bio uzaludan?! Ugh!

Suze su se polako kupile u mojim očima.

Ne! Neću im dozvoli da ga tako lako ubiju.

Iskoristila sam poslednje atome snage i ustala.

"Još nisi naučila lek-" Prestao je da priča kada sam ga pogledala.

Sledeće čega se sećam je kako se tama stvorila oko mene.

...

(A/N: Hej, heeej... 😁 Jesam li vam nedostajala? Izvinite ako malo kasnim sa objavom. Imala sam par obaveza koje mi nisu dale mira. 😑 Kako vam se čini ovaj deo? Nadam se da vam se sviđa. 😊 I šta mislite? Šta će se desiti sa Mijom i Hobi-jem? 😏 Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Značilo bi mi mnogo. Vidimo se uskoro. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝)

Meant to be ✔Where stories live. Discover now