...
Hoseok's P.O.V.
Polako sam otvorio oči i video da sam sam u krevetu. Protrljao sam oči i polako ustao.
"Koliko je sati..." Rekao sam pospano.
Onda sam se setio da sam ostavio telefon u dnevnom boravku i da nemam sat u sobi.
"Ugh... Divota." Rekao sam mrzovoljno i ustao.
Ušao sam u dnevni boravak i zevnuo.
"Zatvori ta usta. Uleteće nešto u njih." Rekao je Suga hyung, dok je čitao neku knjigu.
"Ha ha." Rekao sam i prevrnuo očima.
Onda sam otišao u kuhinju.
"Hyung, jesi video negde Miu?" Pitao sam Jin hyung-a.
"Pre sat vremena je samo izletela iz kuće. Nije čak ni doručkovala." Rekao je i pokazao na, sada već ohlađeno, jelo koje je pripremio za Miu.
"Ne znaš gde je otišla?" Pitao sam, a on je samo odmahnuo glavom.
Izgleda da joj treba prostora. Okay. Nikakav problem.
Uzeo ohlađeno jelo i stavio ga u mikrotalasnu.
"Osim Yooni-ja i mene, svi su otišli do našeg sveta." Rekao je na šta sam samo klimnuo glavom.
...
12:00.
...
13:00.
...
15:00.
...
17:00.
...
20:00.
...
23:00.
...
02:00.
...
"Okay. To je to. Neću da čekam ni sekundu više. Ovo je prešlo svaku granicu." Rekao sam i krenuo ka vratima.
"Sačekaj. Kook i Chim su izašli da je traže. A i Joon i Suga je traže pomoću čipa koji smo stavili u njenu minđušu." Rekao je Jin hyung.
"Ali već 3 sata ništa nismo našli. Poludeću." Rekao sam nestrpljivo.
*ping*
Odmah sam se okrenuo ka Joon-u i Suga hyung-u. Joon su me pogledali sa osmehom, dok je Suga hyung imao mrzovoljan izraz lica.
"Dobra vest je ta da smo je našli." Rekao je Joon.
"Loša vest je ta što je u raju." Rekao je Suga hyung.
"Šta će tamo?" Rekao je zbunjeno.
"Mislim da je sada već očigledno da je kidnapovana." Rekao je Jin hyung i prevrnuo očima.
"Da, i sama je rekla da ne bi ni kročila u raj." Nadovezao se Tae.
Odmah posle tih reči su Chim i Kook ušli u dnevni boravak.
"Nigde je nema." Rekao je Chim besno.
"Našli smo je." Rekao je Jin hyung.
"Stvarno?! Gde je?" Pitao je Kook i potrčao ka nama.
"U raju." Rekao je Suga hyung.
"Divota. Samo nam je još to trebalo." Rekao je Chim i uhvatio se za glavu.
"I kakav je plan spašavanja?" Pitao je Kook.
"Ne znam kakav je, ali znam da će uskoro dvorac u raju da krasi par anđeoskih glava." Rekao sam ljutito.
"Ovako ćemo..." Počeo je Joon.
...
Mia's P.O.V.
Polako sam otvorila oči i odmah osetila bol u vratu.
"Ugh..." Rekla sam tiho.
"Uspavana lepotica se konačno probudila." Rekao je, meni poznat glas.
Pogledala sam u stranu i videla Chucky-ja kako sedi sa prekrštenim rukama i nogama i gleda u mene.
"Gde smo?" Pitala sam kada sam primetila da smo u nekoj prostoriji sa samo jednim vratima.
"Ne znam. Znam samo da nismo više ne Zemlji. Vazduh je nekako drugačiji. Ali veoma poznat." Rekao je.
Udahnula sam duboko i odmah raširila oči.
"U raju smo..." Rekla sam tiho.
"A da. Nije ni čudo što mi je p- Čekaj, šta?! Zašto smo ovde?!" Viknuo je.
"To mi ti reci. Ti si se prvi probudio." Rekla sam i ustala.
"Probudio sam se par minuta pre tebe." Rekao je i streljao me pogledom.
"Aaa..."
"Aaa..." Imitirao me je.
"Neke ideje kako da izađemo odavde?" Pitala sam i dodirnula vrata.
"Au!" Brzo sam izmakla ruku kada me je nešto pecnulo.
Pogledala sam Chucky-ja zbunjeno.
"Barijera?" Rekao je, takođe, zbunjeno pošto nije siguran šta je.
Odjednom se čuo zvuk otključava vrata. Brzo sam se izmakla i stala u borbeni položaj. Kada su se vrata otvorila, kroz njih je ušao neki anđeo. Za njim je ušao još neko.
"O divota." Rekla sam kada sam shvatila ko je.
"Treba da se pokloniš preda mnom, nevaspitano derište." Rekao je.
"Samo sanjaj." Rekla sam mrzovoljno.
Streljao me je pogledom i počeo da gleda oko mene. Chucky se, pre nego što su ušli, pretvorio u zeku i sakrio u moju kosu, kako ga ne bi videli.
"Zar nisi rekao da je neki dečak bio sa njom?" Pitao je nekoga van prostorije.
Onda je taj neko ušao i pogledao me. Prevrnula sam očima kada sam videla ko je.
Sve bolje, od boljeg. Prvo "kralj", pa za njim nazovi prijatelj. Wow...
"Ne razumem. Lično sam ih oboje doveo ovde." Rekao je zbunjeno.
"Kao što vidiš samo je jedno tu. A siguran sam da nisu koristili moći, zato što gospođica ima narukvicu." Rekao je kralj i pokazao na moju ruku.
"Ja je nemam." Šapnuo mi je Chucky.
Super. Još samo da smislim kako da pobegnemo.
"Odmah ću krenuti u potragu za njim." Rekao je i izašao.
Kralj me je opet pogledao i zlobno se nasmejao.
"Da pređem odmah na stvar. Sada pripadaš ovde i ponašaćeš se u skladu sa pravilima." Rekao je kao da očekuje da ću da ih poštujem.
"Kako da ne." Rekla sam i prevrnula očima.
"Spreman sam." Šapnuo mi je Chucky.
"Mislim da si svesna da za svako nepoštovanje sledi kazna." Rekao je.
"Samo se nadaj." Rekla sam i izmakla u stranu.
Chucky se brzo pretvorio u vuka i počeo da trči ka vratima. U međuvremenu sam mu se popela na leđa. Zbog straha su se kralj i anđeo bacili u strane kako ih Chucky ne bi udario.
"Uspeh!" Rekla sam veselo.
"Za njima!" Viknuo je kralj.
...
YOU ARE READING
Meant to be ✔
FanfictionDa li novi život zaista može da bude bolji od prethodnog, iako znaš da ćeš ga se kad tad setiti? I da li ćeš dozvoliti da te sećanja iz prethodnog života spreče da uživaš u novom životu ili ćeš se odupreti? Jedan način da saznamo. Samo želim da vam...